Sus ! Düşmesin ferime hayalin Gölgesi yeter. Bir yelkene iliştir sözcükleri Dillenmesin. Bırak kasırganın gözüne Rüzgârı yeter.
Yetmedi tanrılara dualar / yazık Yar ayrılığı heceler gözlerinde. Kavruk iç çekişlerim Değer mi tenine, yakar mı? Söyle.
Hadi git, Sancılı bakışlarım kabuk bağlar birazdan. Gözyaşlarım boyar kirpiklerimi siyaha Çökmüş avurtlarımı mesken tutar sonra Tadına tuz katar dudaklarımın Olur hüzünlü bakışlarım sırılsıklam. Korkma ! Kar örter ayak izlerini geç kalmadan Üşür elleri / üşütür Seni bulamam.
Sus ! Ziyan olmuş bu şehrin zamanları / bize ayrılan / Pişman kaldırımların çığlıkları yükselir Bir bensiz, bir sensiz dolanır izdüşümleri anıların Bedbaht, avare sokakları yetim kalır
Ufkun ötesine düştü gözlerim Yetmez bu dünya, bu şehir Sığamam Bir süzülsem bağrına Bir martı niyetine dokunsan bana Damlasa kirpiklerimden aşkım avuçlarına Yıkansa düşlerim.
Kaldırımların tozunu alır adımlarım, Ay bulaşır saçlarıma. Dövünür pişmanlığım beynimde. Susturun susturun bu sesleri ! Sen de sus ey sevgili !
Bakir sahillerindeyim bu şehrin Keşfedilmemiş tenini buladıkça bedenime Kanadı kırık bir tebessüm saklar düşlerim. En ücra köşeler bizim Bizim saydığımız her kum tanesi Bizim.
Sus sevgili ! Deniz bir gergefe takılmış gibi sakin Ne olur sus ! Bak, Attığımız taşlar sekmez oldu Yeter ki ayrılık düşmesin diline. Yeter ki sen, SUS…!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SUS...! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SUS...! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
mükemel desem belkide şiirin ne kadar güzel olduğunu anlatmaya yetmez. bazı kelimeler var. günlük dilimizde kullanmadığımız.avurt okurken şiiri okuyanlar için sıkıcı hala getire bilir.avurt değil de yüz kelimesi daha akıcı hale getirir dizeyi.