Okuduğunuz şiir 21.7.2009 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
TUANA...!
TUANA...!
Ah Tuana! Nasıl da ilkyaz kokardı saçların… Ilık bir meltemin nefesinde duyardım seni, Yaseminleri, İğde kokularını, Portakal çiçeklerini… Nasıl da deniz deniz bakardın gözlerime… Bir estin mi sokağımda, Nasıl da katardın ardını tozu dumana. Sen, oturmuş cumbada / bir afet Ben, köşebaşında…
Ekoseli eteğinin, Gizli gelgitleri arasında saklıydı kadınlığın, El değmemiş gerdanının, Süsü olurdu saçların…
Meskenimdin benim Su katılmamış aşkımın adresi, Çıkmaz sokağım…
Ah Tuana! Hiç mi acımadın giderken? Hiç mi sızlamadı yüreğin onu severken? Bir su gibi sessizce aktın ömrümden… Gittin…
Senden sonra Hep ölümün kolunda çıktım merdivenleri. Durdurdum saatleri… Zaten hiç yaşamadım ki bunca zaman. Hayatın, Belki bir basamağında rastlarım sana. Sakın takılmasın ayağım Aman! Kavuşamadan Düşerim sonra.
Uzadıkça vuslat vakti Duydum ki bitmiş yolculuğun. Takılmış ayağın basamaklara… Duydum ki, Düşerken kimse olmamış yanında. Avuçlarında yalnızlığın boşluğu. Ekoseli eteğin uzamış topuklarına. …
Saçların kısa…
Şimdi uğurlarken son yolculuğuna seni, Gördüm Hatıraların tozu bulaşmış saçlarına. Her beyaz, gençliğinden kopan bir parça. Gökçe gözlerinde derin bir huzur, Gamzelerin iz iz çevrelenmiş yıllarla.
İşte Aldım biletimi geliyorum. Ne olur! Gerdanında öpecek bir yer ayır bana da. Ilık bir meltemin nefesinde, İlkyaz kokularıyla geliyorum Bıraktığım yerden İşte, şimdi YAŞIYORUM…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TUANA...! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TUANA...! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Muhteşem şiir! Günün şiiri ve layıkıyla yerleşmiş baş köşeye,hakkıdır dedim bu hakkaniyetli satırlar düşünce eleğime.Ne muhteşem betimlemeler,bir başlangıç bir gelişme ve bir sonuç yoktu başlangıcında,sonucunda,gelişmeninde ebediyete açılan kapıları olduğu görüşündeyim,hani şair bir rüzgarı gözetmiş üstüne kurgulamış kurgulamış diyorum bayan olduğu için bir bayana kurgu üzerinden dokunmuş,hemde ne dokunma..İçi düşmüş ayrılığın,aksi tarumar olmuş kadının,kadınlığına ket vurmuş şair elinde şahlanan bekleyiş. Çok şey var aslında şiire dair anlatılacak ama şair hafif bir esintiyi fon edinip naif dokunuşlarla,bilindik rötuşlarla bir an'ı tasvire girişmiş gibi ama o an'a bir oluşumu sığdırmış. Özetle çok beğendim şiiri,günün diğer iki şiiride çok etkiliydi ama bu hakikaten günün şiiri.. Tebrik ve teşekkürler şaire paylaşımından ötürü,bu sadeliği sevdim.
Meskenimdin benim Su katılmamış aşkımın adresi, Çıkmaz sokağım…
Uzadıkça vuslat vakti Duydum ki bitmiş yolculuğun. Takılmış ayağın basamaklara… Duydum ki, Düşerken kimse olmamış yanında. Avuçlarında yalnızlığın boşluğu
Şiirinizi okudum çok beğendim ,ne tutkulu bir aşkmış yazık olmuş kavuşamamış diye de üzüldüm. Bir bayana böylesine tutkulu aşk şiirini bir erkek yazar diye düşünmüştüm kiiiii yazanın bayan oluşuna çok şaşırdım...Yüreğine sağlık çok güzel olmuş çoooooook. Sağlıcakla kal..
nasıl yani bir kadının dilinden bir kadına yazılmış bir aşk şiirimiydi okuduğum... bir erkek bakışını yansıtmanın telaşındamı sevgili şaiir. çok şaşırdım...
Ilık bir meltemin nefesinde, İlkyaz kokularıyla geliyorum Bıraktığım yerden İşte, şimdi YAŞIYORUM… ===================== Yüreğinize sağlık Değerli Şaire Dost....
Şiiriniz yalın, yaşayan güzel dilimizin sözcükleriyle bezenmiş...kutlarım..böyle bir kadına yazılmış şiirin altında bir bayan adı görmeyi beklemiyordum...Çok hoş doğrusu...Tebrik ederim..