Ah tilki vah tilkiiii Seni gidi aptal tilkiii Ne işin vardı kartallarla Bak tökezledin sonunda Madem çıkmıştın ava Arasaydın ya kendi hizanda Seninse gözün yukarılarda
Kartallara ulaşılmaz Öğretmediler mi sana
Aptal tilki Zavallı tilki Kartallar da iner arada Senin bulunduğun vahaya Sanır mısın kanar Senin gibi bir aptala Ah tilki aptal tilki Sen git koyun avına Bulaşma bundan böyle Kartala Oyuverir gözünü Şaşarsın sonra Aptallığına…
Epeydir tatildeydim sayfama gelir gelmez böyle bir şiirle sizleri karşılamak istemezdim ama biraz tebessüm biraz da hak edene ders olsun istedim... Sözüm meclis dışarı... Üstüne alınana diyeceğim yoktur...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
APTAL TİLKİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
APTAL TİLKİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aptal tilki Zavallı tilki Kartallar da iner arada Senin bulunduğun vahaya Sanır mısın kanar Senin gibi bir aptala Ah tilki aptal tilki Sen git koyun avına Bulaşma bundan böyle Kartala Oyuverir gözünü Şaşarsın sonra Aptallığına…
Bu tilki tilkilerin yüz karası olmuş!terk etsin bulunduğu yerleri yoksa diğer tilkiler hakkından gelir :)) espirili ama uyarıcı imalı dizeler.tebrikler değerli dost kalem.selam saygımla...
gelmeyenvuslat tarafından 8/26/2009 3:01:26 PM zamanında düzenlenmiştir.
Kesinlikle tilkilerin içinde yüz karası denecek kadar hemde... :)))) Sonu özellikle uyarıcı idi... Eeee Amazonluk var serde... :)))) Güzel yorumlarınız ve değerli katılımlarınız için çok teşekkür ederim... Sevgilerimle...
Ah tilki vah tilkiiii Seni gidi aptal tilkiii Ne işin vardı kartallarla Bak tökezledin sonunda Madem çıkmıştın ava Arasaydın ya kendi hizanda Seninse gözün yukarılarda
Kartallara ulaşılmaz Öğretmediler mi sana
Aptal tilki Zavallı tilki Kartallar da iner arada Senin bulunduğun vahaya Sanır mısın kanar Senin gibi bir aptala Ah tilki aptal tilki Sen git koyun avına Bulaşma bundan böyle Kartala Oyuverir gözünü Şaşarsın sonra Aptallığına GÜZEL HOŞ DİZELER TİLKİLER KARTALLARLA UĞRAŞAMAZ ANCAK ONLAR APTAL KARGALARI KANDIRIR KUTLARIM HOCAM
Kesinlikle hocam kesinlikle... Kendilerince oynadıklarını sanırlar ama aptallıkları da ordan gelir zaten... Güzel yorumlarınız ve paylaşımlarınız için çok teşekkür ederim... Saygılarımla....
Ah tilki vah tilkiiii Seni gidi aptal tilkiii Ne işin vardı kartallarla Bak tökezledin sonunda Madem çıkmıştın ava Arasaydın ya kendi hizanda Seninse gözün yukarılarda
Kartallara ulaşılmaz Öğretmediler mi sana
Aptal tilki Zavallı tilki Kartallar da iner arada Senin bulunduğun vahaya Sanır mısın kanar Senin gibi bir aptala Ah tilki aptal tilki Sen git koyun avına Bulaşma bundan böyle Kartala Oyuverir gözünü Şaşarsın sonra Aptallığına…
Epeydir tatildeydim sayfama gelir gelmez böyle bir şiirle sizleri karşılamak istemezdim ama biraz tebessüm biraz da hak edene ders olsun istedim... Sözüm meclis dışarı... Üstüne alınana diyeceğim yoktur...
Üstüne alan alır bzlere tilki olmayanlar kalır, Yalan ile yalansız bir dünya için duyarlılık lütfen... Üç maymun o kadar çok ki, makamlar her telden çalıyor şıkıdım şıkıdım!...
Aslan dedik kükredi, İnek dedik sağıldı, Ayı dedik kabalaştı, Çakal dedik çıkarıp vurdu, Ahu dedik şımardı, Horoz dedik bu çöplük benim dedi, EŞdeğerEk bozuldu, Tilki dedik başaladı bizleri toplumca kazıklamaya...
Gözler görmez ise, Kulaklar sağır ise, Dil öğrenip konuşmaz ise, neye yarar ilköğretim ile lise...
HARİKAAAAAAAAAAA.................da teyze ,yeğen La Fontaine gibi.......... noluyoruz sen biliyon mu.......... neyse.......... yazıyorsak nedeni vardır kuzum........... öptüm çok...........
Bilmem miii... Masal bu ya elbet çıkarılacak dersler vardır sonunda... E benimde gözünü oyasım geldi tilkinin... Çekirge sıçrar sıçrar faka basar... Tilkide aptal uçurumdan aşağıya uçar... Sen yazarsın da ben yazarımda boşa kelam çıkar mı bizden... Aslaaaa... Sevgilerimle...
Şiirin dallarında taş, taşın ucunda baş, başın içinde akıl, akıla takılmış şiir….......İçimden geldi ve bende böyle yazıverdim. Affola.......
Tabi yarası olan gocunsun da, hangi birimizin yarası yok ki ! Ya taş banaysa, kafamı yararsa Başım yarılır Yüreğim kanarsa ? o zaman ne olacak..................Dost harika bir şiir akmış yüreğinizden. Kaleminiz susmasın. Saygılarımla.....
.birisi. tarafından 8/20/2009 11:50:31 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ah işte ne güzel bir yaklaşım... Helal dost helal... Sizden beklenecek bir cevap... Ama yine de hak edenin de kafasını kırmazsak kandırdıklarını sanırlar...
Kesinlikle değil... Ben size gönderme yapmamıştım ki... Kafası yarılacak olana çoktan dikişi atmışlardır... Hem bu kadar naif güzel şiirleri olan bir insanın aptal tilki olması ne mümkün...
Aslında davul bile dengi dengine deriz de yine de çok tutmam bu sözü... Her zaman ayrımcılık gibi gelmiştir bu sözün içeriği... Burada anlatmak istediğim kendini çok akıllı sanan ama karşısındakini çok hafife alan aptallara idi... Beğeniniz için teşekkür ederim... Saygılarımla...
Bırak insin bırak gitmesin koyun avına Bunun bir gözünü oysunlarda aklı başına gelsin dünya kaç bucakmış görsün...Her zaman derim ya "herkese hakettiğini vermek iyidir" diye sende bu işleri iyi bilirsin zaten :) çünkü sen süpersin,çünkü sen ne biliyim işte iyisin :))
Aptal tilki Zavallı tilki Kartallar da iner arada Senin bulunduğun vahaya Sanır mısın kanar Senin gibi bir aptala Ah tilki aptal tilki Sen git koyun avına Bulaşma bundan böyle Kartala Oyuverir gözünü Şaşarsın sonra Aptallığına…
Güzel bir şiirdi anlayana. Tebrik ederim. Saygı ve selamlarımla.
La Fontaine'nin masalları gibi gel bir fabl çıkmış ortaya. Yarası olan gocunu derler alınan alınsın Berna, Akıllı Tilkiler herkesi kandıramayacağını anlarlar Kartallarla pek uğraşmazlar. Koyunlar vekargalar ona yeter zaten. Selam ve sevgilerimle.
Eh İbrahim Bey ondandır benim şiirimdeki tilkinin aptallığı... Uğraşabileceğini sanmış aptal tilki ama yanılmış... Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim... Sayfama onur verdiniz.... Saygılarımla...
CİN OLMADAN ADAM ÇARPMAKMI ARKADAŞIM YOKSA TİLKİLİK Mİ ? EYVAH EYVAH BİDE HER ŞEYİ BIRAK BİR KENARA YERİ GÖĞÜ YARADAN VAR BİLSİNLER Kİ YA İLAHİ ADALET ? İNAN BU KADAR GÜLDÜĞÜMÜ HATIRLAMIYORUM ))))))))))))HARİKAYDI DİZELERİN CİCİ BAK GÜZEL YÜREĞİNE KUTLARIM GÜZEL DİZELERİNİ SEVGİLER...............................................
NE EDERSEN KENDİNE EDERSİN KENDİ KENDİNE DER VE GİDER BU DELİ YÜREKLİ SEVDA MİLİTANI
Hoş geldin cici arkadaşım... AHHHHH o ilahi adaletttt... Ey yüce yaradannnn... Sen bilirsin işini diyorum Allah'a... Kesinlikle haklısın gülme konusunda sabah beri bende katıla katıla gülüyorum.... Bu aptal tilkiler yukarıya bakmaktannn aşağıda ne yaptıklarını görmüyorlar ve sonrada düşüyorlar işte Yar kenarından.... HAHAHAHAHAHAHA :))))))))))))))))))))) Sevgilerimle...
Ah tilki vah tilkiiii Seni gidi aptal tilkiii Ne işin vardı kartallarla Bak tökezledin sonunda Madem çıkmıştın ava Arasaydın ya kendi hizanda Seninse gözün yukarılarda
Kartallara ulaşılmaz Öğretmediler mi sana
Aptal tilki Zavallı tilki Kartallar da iner arada Senin bulunduğun vahaya Sanır mısın kanar Senin gibi bir aptala Ah tilki aptal tilki Sen git koyun avına Bulaşma bundan böyle Kartala Oyuverir gözünü Şaşarsın sonra Aptallığına… ____________________ bu şiiriniz tam şiir şiirin gittiği yerden bir sürü muhatabı var iyi bir gönderme fikrimce sizi kutlar ve tebrik ederim saygımla...
Hemde nasıl var... Kesinlikle iyi bir gönderme tilki olduğunu sananlara... Sayfama hoşgeldiniz... Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim... Saygılarımla...
- Hoş gelmişsiniz ve hep hüzünlenecek değiliz ara da bir bizleri duygulardan başka hislere yönelteceklere de ihtiyacımız var.Bak bu aslında hoş bir düşünce örneğin şiirin alt yazısına aldırmazsak :))) çocukların hem şiiri sevmesi hemde çocukluğunu hikayelerde bulması gibi olurdu tebrik ederim değişikliğiniz farkedildi saygı ve selamlarımı bıraktım sayfanıza
Evet evet siz kesinlikle şiirin alt yazısına bakmayınız... Alan alacağını almıştır emin olunuz... ;) Bizlere gülmek kalmış... Gülümseyin... Sizin o güzel şiirinizden sonra birazda olsa size tebessüm ettirebildiysem ne mutlu bana... Saygılar benden...
Hüzünlü bir şiirin ardından özellikle sizi biraz da olsa gülümsetebildim ise ne mutlu bana... Güzel yorumlarınız için asıl ben teşekkür ederim.... Sevgilerle...
Benzetmeniz çok ilginç :))))) Yazarken hiç aklıma gelmemişti açıkçası... Her ne kadar GS li olsam da... Beğeniniz için teşekkür ederim... Saygılarımla...
Güzel paylaşımlarınız için çok teşekkür ederim... Ne tilkiler var aramızda da haberimiz yok... Hem o tilkilere hemde şiire attığımdan beri bende gülüyorum... Selam ve saygılarımla...
Yarası olan gocunsun. Aptal tilki de kendini akıllı sanmış değilmi. Harika bir şiir, anlayan anlamıştır. Daha da güzel anlatılamazdı sanırım.Anlayanlar hem gülmüş hem de düşünmüştür,aptal tilki hariç. Yüreğina sağlık şair, daha nice güzel şiirlerini okumak dileğimle, sevgiler.
dağlıali tarafından 8/20/2009 8:22:39 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sevgili Ali dedeciğim; Seni sayfamda görmek ne güzel... Kesinlikle anlayan anlamıştır ama diğer tüm şair dostlarımın gülümseyerek karşılayacağını umuyorum... Güzel paylaşımların için çok teşekkür ederim...
tebessümle okudum..herkes kendini tilki sanıyor fakat tahıl ambarına girmiş tavuktan farkımız da yok yane..güzel dizelerdi.keyifliydi.yureğinize ve kaleminize sağlık.sevgi ve tebessümleriniz eksik olmasın isterim.sevgi ve selam ile
Üzerinize alınmayıp da tebessümle okumuş olmanıza çok sevindim... Sizlere hafif tebessüm ettirebildiysem ne mutlu bana... Güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim.... Selam ve saygılarımla...