Köpek gibi sev beni Sev ki Sevgin karşılıksız olsun Gözlerindeki masumiyeti göreyim sevginde Endişeyi… Korkuyu… Köpek gibi sev beni Öyle sev ki; Her an Kaybedebileceğin korkusu olsun yüreğinde Şimdi yitirecekmişsin gibi sev Tadını çıkar sevmelerin Coşkusu olsun yüreğinde Köpek gibi sev beni Korunmasız olsun sevgin Gururu olsun sevginin Köpek kadar olsun ama… Mutluluklarını, sevinçlerini ödünç al Köpek gibi sev ki; Çoğalsın bendeki tutkun İtmeden, kakmadan Taşlamadan, canımı yakmadan Öyle sev ki; Sana verilene sadık kalarak Sana sunulana ortak olarak Köpek gibi sev beni Sev ki; Sevgim hep senle olsun…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KÖPEK GİBİ SEV... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KÖPEK GİBİ SEV... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Köpek gibi sev ki; Çoğalsın bendeki tutkun İtmeden, kakmadan Taşlamadan, canımı yakmadan Öyle sev ki; Sana verilene sadık kalarak Sana sunulana ortak olarak Köpek gibi sev beni Sev ki; Sevgim hep senle olsun…
Değerli şairim,çok güzel ve anlamlı bir şiir;beğenerek okudum.Keşke!Her seven öyle sevse...Bir parça ekmek verirsiniz,bir tatlı sözlerle başını okşarsınız,elinden gelmezki sizi hep sırtında taşısın.Şiirinizi çok beğendim.Sevginin çok farklı,çok özel anlatımı.Sizi yürekten kutluyorum.Ne güzel doğal olarak içinizden geldiği gibi yazmışsınız,önemli olanda bu zaten.Sonsuz saygılarımı ve selamlarımı yolluyorum.
Bernam hav desem :) olmayınca köpek eşek at bilmeyınce kaşık kepçe dünya ne farkeder ki tadında sevmek saygıdır benım deyip kıyamadan elbette sokulup yüreğinde uzaklarda bile olsa uyutmaktır ne tuhaf değil mi? Sadık kalıp cana can katmaktır baktığın gözde ve sözde onun varlığınla dünyalara yan gözle bakmamaktır. SEVGİMDESİN......... SEVİNİYORUZ...........
herhaldeki buradaki köpek gibiden amaç; Sevgi hep tazeliğini ve heyecanını korusun ve hep ilk günki gibi kalsın. Bunu anlayabilmek anlatabilmek ne kadar güzel Sizi tebrik ederim. Yüreğinize sağlık...
Ne güzel söylemişsiniz... İşte diğer şiirime yaptığınız yorumda anlatmak istediğim bir nebze de o idi... Aşkı anlatmak kolay sevgiyi zor diye... Burada iş bizlere düşüyor aslında hayat şartları içerisinde bazı kelimelerin anlamını unutuyoruz ne yazık ki... Ve hep ön yargılı olmaya alışıyor bakış açımız... Bu noktada da söylediğiniz şey sevgiyi değil de aşkını anlatanlar içindir... Çünkü sevenler asla sevdiklerinden vazgeçmezler doyumu yoktur sevginin... Bir de şu var gerçek sevgi ise yaşanan zaten insan kendini çantada keklik olarak görmez... Seven de sevilen de hak ettiği için vardır birbirlerinde... Çantada keklik tabiri ise sadece aşk kelimesini yanlış kullanananlara aittir bana göre... Şiirlerime gösterdiğiniz hassasiyet için de ayrıca teşekkür ederim.... Saygılarımla...
Zira onların insanlardan çok daha büyük bir yüreğe ve rağmen sevgi kapasitesine sahip olduğunu düşünürüm...
Bence buradaki köpeğin sadakati inisayifi hiçbir zaman ele alamayışından ve herzaman sevdiği insana onu sevdiğini ve sadakatini tam anlatamadığını hissetmesindendir.
Biz insanlarda öyle değilmiyiz.Sevdiğimizi anlatana kadar yapmadığımız kalmaz.Ama sevgisinden emin olup anladığımız ve anlatmaya başladığımızı hissettiğimizde doyum ve sonrası başlar.
Galiba engüzeli hiçbir zaman iisiyatifi ele vermemek ve çantada keklik olmamak.
Güzel paylaşımınızdan dolayı tekrar teşekkürler... Yüreğinize sağlık...
Elbette köek burada sadece sadakati ve sonsuz sevgiyi anlatmak amaçlı kullanılmış biraz mecazlı bir ifade... Yoksa haşaa kimseye hakaret anlamında köpek demem ama birisi de bana köpek dese asla alınmam.... Zira onların insanlardan çok daha büyük bir yüreğe ve rağmen sevgi kapasitesine sahip olduğunu düşünürüm... Teşekkür ederim güzel yorumlarınız ve doğru algılamanız için... Saygılarımla...
Sevi'yi kavrama ve yaşanılır kılma yönünden çok ayrık ve çok özgün bir algılayış.. Karşıtlığa dayalı temel bir izlek şiirde odak konunun berkitilmesinde etkili. Güzeldi;beğeberek okudum şiiri. Kutluyorum. Erdemle/selamlarımla.
özeldi şiir.ama köpeğin sadıklığı,sahibine olan bağlılığı herzaman diğer hayvanlardan farklıdır.bir erkeğin böyle sevmesi nadirdir cidden.ama istenilen samimi ve içten.hep böyle sevilirsiniz dilerim.sevgileriniz cokca kalsın..selamlar
Köpek gibi sev beni Sev ki Sevgin karşılıksız olsun Gözlerindeki masumiyeti göreyim sevginde Endişeyi… Korkuyu… Köpek gibi sev beni Öyle sev ki; Her an Kaybedebileceğin korkusu olsun yüreğinde Şimdi yitirecekmişsin gibi sev Tadını çıkar sevmelerin Coşkusu olsun yüreğinde Köpek gibi sev beni Korunmasız olsun sevgin Gururu olsun sevginin Köpek kadar olsun ama… Mutluluklarını, sevinçlerini ödünç al Köpek gibi sev ki; Çoğalsın bendeki tutkun İtmeden, kakmadan Taşlamadan, canımı yakmadan Öyle sev ki; Sana verilene sadık kalarak Sana sunulana ortak olarak Köpek gibi sev beni Sev ki; Sevgim hep senle olsun… köpekler en sadık hayvanlardır.dostlukları bağlılıkları müthiştir.İlginç bir şiir anlatım mükemmel kutlarım sizi hanımefendi ..Aşkınız büyük sevginiz yüce olsun...selam ve saygılarımla...
Güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim... Bu şiirimi eklerken aslında insanlar tepki verirler mi demek istediğimi anlarlar mı diye düşünmedim değil... Ama doğru anlaşılmak gerçekten çok güzel... Çok teşekkür ederim... Saygılarımla...
Şiir olarak çok çok güzel. Sadakat örneği olarak köpeği seçmen de çok güzel. Ama bir genelleme düşündüğünü sanmıyorum. Her insanın olmadığı gibi bil ki her köpek de sadık değildir. Güzel dizelerini kutluyorum canım. Yazdıran yürek ve yazan eller dert görmesin. Sevgi ve selamlarımla.
Tabii ki hayır Ali Abiciğim.... Burada köpeği sadece mecaz anlamda kullandım... Ve benim köpek sevgimi de blirsin... Güzel paylaşımların ve yorumların için çok çok teşekkür ederim... Sevgi ve saygılarımla...
sevgili şair çok güzel yazmışsında. acaba bu duyguları nerden biliyorsun. :))))) bi araştırmacısımısın. yoksa veterinermisiniz. ben aynen bu anlattıklarınız gibi sevdim ama yinede işe yaramadı. tebrikler. hoşçakalın.
Veteriner de değilim araştırmacıda... Sadece sağlam bir hayvan severim... Siz yine de üzülmeyin demekki karşınızdaki bu sevgiyi anlayabilecek kadar değerli değilmiş... Nazik yorumlarınız ve paylaşımlarınız için teşekkür ederim... Ayrıca burada köpek mecaz da kullanılmıştır... Saygılarımla...
Sevsin değil mi? Sevgilerimiz hep karşılıksız olsun... Rağmen olsun sevmeler ki sevginin tadı olsun... Nazik yorumlarınız için çok teşekkür ederim... Saygılarımla...
Sayfama hoş geldiniz hem hayvan sever hem şair dostum... Sizin de her şey gönlünüzce olsun... Nazik paylaşımlarınız için teşekkür ederim... Saygılarımla...
Haşaaa kimseye adam değil demem... Sanırım anlatmak istediğimi size aktaramamışım... Köpek burada tamamen mecazdır... Yoksa sevende adam gibi sever sevilende... (Naçizane kendi adıma) Saflığı sadıklığıdır dile getirmeye çalıştığım... Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim... Saygılarımla...
Değil mi... Hayatın her alanında bir köpek kadar saf ve koşulsuz sevgiyi paylaşsak ne savaşlar olurdu ne kavgalar... Nazik yorumlarınız için teşekkür ederim... Saygılarımla...