Mutluluğa barışa uzanan bir ağacın dalıyım Gelin her biriniz bir çaput bağlayın Rengarenk olsun başlangıca attığınız kurdele Ve artık canımızı yakmayın Anlayın artık anlayın Sonun başlangıcında olduğumuzu Ve yapmayın...
Dünya kuruldu kurulalı görülmedi böyle hırs Neden gözlerini kan bürümüş nefretin Sevgiyken başlangıçları yaratan süreç Nefret değil mi sonu başlatan nokta Ve ben dalın en uç noktasında Duruyorum işte şu anda Gelin haydi uzanın...
Hangi dinden olursan ol fark etmez Her kitap ta söylemediler mi sana Birlik olun el ele verin hırslarınıza yenilmeyin Ve hepimiz aynı yaratana inanmadık mı? Kaybettiğiniz hoşgörünüz nerede kaldı Ya da siz hangi durakta indiniz de görmediniz Göremediniz Ne olur artık kıymayın...
Ben bir elçi değilim Ama bir dal olabilirsem barışa Su yürümesin filizime razıyım Bir tas su dökmeyin isterseniz Ben bu yolda ölüme hazırım Canım acıyor Ölüyorum zaten her gün Yeter artık yeter Avcı olmayın...
Hangi mal mülk seni böylesine şehvete iten Neden insanlar katli vacip her suretinde Neden ağlıyor bir bebek daha ana rahminde Hatırlayın... Hatırlayın Adem’in Havva’sını Meryem’in İsa’sını Musa’nın asasını Yunusu kurtaran balığı Ve de Nuh’un gemisini hatırlayın Başlangıçları nasıl sonlandırdığınızı Düşünün Düşünün ve Anlayın...
Canımı acıtıyor yaptıklarınız Geleceğimi sevgisiz bırakmayın… Her gün bir gün daha sona yaklaşırken insanlık Kuşandığınız silahları artık bir kenara atın Siz sonun başlangıcından sevginin doğduğu yere varın Günah ile başladığınız hayatı Öyle sonlandırmayın Şeytana inat kötülük yapmayın...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
***ÇAĞRI*** şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
***ÇAĞRI*** şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Mutluluğa barışa uzanan bir ağacın dalıyım Gelin her biriniz bir çaput bağlayın Rengarenk olsun başlangıca attığınız kurdele Ve artık canımızı yakmayın Anlayın artık anlayın Sonun başlangıcında olduğumuzu Ve yapmayın...
Dünya kuruldu kurulalı görülmedi böyle hırs Neden gözlerini kan bürümüş nefretin Sevgiyken başlangıçları yaratan süreç Nefret değil mi sonu başlatan nokta Ve ben dalın en uç noktasında Duruyorum işte şu anda Gelin haydi uzanın...
merhaba bahara duran dalın en uvcu kutlarım geç de olsa bu güzel şiirinizi yüreğinize kurban barışa baş koymuş bir insanı tanımanı sevinciyleyim hayata dahil ne varsa hepsini bir bir çekip yazmışsınız anladık ustam anladık gelecek sevgiz kalmasın silahları atttık yere şeytanı kovma vakti şimdi ne güzel bir şiir okudum nasıl atladım ki ben bunu bu güzel dileklerin için bir kez daha sizi kutluyor ve insanlık adına özür diliyorum sizden hep güzelllikler içinde kalsın dünya kalacaksa sevinciniz bol olsun kardeşim aşkla kalın
kuşlar döndüklerinde konacak bir dal bulabilsinler diyedir aşk dediğimiz
aşk koyun kotuna yatmak değil sırt sırta verip yaşamı dimdik ayakta tutmaktır İsa İnan
.............................Azat edin insanlığı…............Nerde yaaaa bunu anlayabilecek insanlar yok kiii..Herkes arabayı harkulade sürer işini kusursuz yapar ama bir arada konuşurken ya uygulamaya geçince neyse derin mevzu ALKIŞLIYORUMMMMM..Anlayanlar çıkar inş. bu şiire bakıpda
Siz sonun başlangıcından sevginin doğduğu yere varın Günah ile başladığınız hayatı Öyle sonlandırmayın Şeytana inat kötülük yapmayın... ============================
Birgün sona erecek bu baskı .... Çok içten bir şiir okudum kaleminizden . Selamlar ...Saygılar
Canımı acıtıyor yaptıklarınız Geleceğimi sevgisiz bırakmayın… Her gün bir gün daha sona yaklaşırken insanlık Kuşandığınız silahları artık bir kenara atın Siz sonun başlangıcından sevginin doğduğu yere varın Günah ile başladığınız hayatı Öyle sonlandırmayın Şeytana inat kötülük yapmayın...
- Şiirillerinizden sesinizi çekmemelisiniz ve şiirlerin bu ölçüde gitmeli gerçekten güzeldi Şaire önerilerini çok güzel yansıtmış mısralarda Şiir görevini yerine getirdi Saygılarımla
Hoş geldiniz... Teşekkür ederim. Seslendirmemi beğenmiş olmanıza ayrıca çok sevindim çünkü benim için çok yeni bir deneyim... Öyle içimden geldiği gibi okuyorum aslında... Bir kurdele de sizin için bağladım barış ağacıma köprüler kurmak adına... Bernaca Sevgilerimle...
Böyle güzel düşünen sevgi dolu bir gönül dert görmesin.Kucak dolusu segilerimi,saygılarımı bıraktım sayfanıza ey güzel insan!İlhamınızın daim olması dileklerimle...
Çok teşekkür ederim sevgili dost... Sayfama hoş geldiniz... Güzel dilekleriniz için de çok teşekkür ederim... Ve bir kurdele de sizin için bağladım barış ağacıma... Bernaca Sevgilerimle...
Ademle başlar kara yazgımız Kovulduysa cennetten Havva Nedeni bir incir belli Katlettiyse kardeşin Kabil Bieri mazlum,biri katil....... Evet bu kin nefret neden.......KUTLARIM...
Sayfama hoş geldiniz... İyi ki geldiniz barış ağacım bir kurdele de sizinle arttı rengarenk köprüler kurmak adına barışa... Teşekkür ederim... Bernaca Sevgilerimle...
bir kıvılcımda burada yoğrulmuş daha başka kıvılcımlar doğururmuş birleşirseler birgün kıvılcımlar; yangınlar doğurur. yangınlar rüzgarı tutuşturur eteklerinden...
BÖCÜK NE KADAR YAKIŞMIŞ BENİM GÜZEL YÜREKLİ ARKADAŞIMIN GÜZEL MISRALARINA 98765432123456789 KUTLADIM ŞİİRDİ EN CİCİSİNDEN BERNAM SEVGİMDESİN CİCİ BAK OLURMU YÜREĞİNE?
Teşekkür ederim yasminimmmmm... En çok da kızlarım gururlandığı için mutluluk duydumm... Haa senin kurdelen zaten bağlıydı ağacıma... Daim Sevgimdesin...
Hangi mal mülk seni böylesine şehvete iten Neden insanlar katli vacip her suretinde Neden ağlıyor bir bebek daha ana rahminde Hatırlayın... Hatırlayın Adem’in Havva’sını Meryem’in İsa’sını Musa’nın asasını Yunusu kurtaran balığı Ve de Nuh’un gemisini hatırlayın Başlangıçları nasıl sonlandırdığınızı Düşünün Düşünün ve Anlayın...
Canımı acıtıyor yaptıklarınız Geleceğimi sevgisiz bırakmayın… Her gün bir gün daha sona yaklaşırken insanlık Kuşandığınız silahları artık bir kenara atın Siz sonun başlangıcından sevginin doğduğu yere varın Günah ile başladığınız hayatı Öyle sonlandırmayın Şeytana inat kötülük yapmayın...
TOPLUMSAL YARAYA BARMAK BASMIŞ HARİKA ANLATIMLI DİZELER DUYARLI YÜREĞİNİZİ CANDAN TEBRİK EDİYORUM SEVGİLİ ŞAİREM.KİMSEYE KALMAYACAK OLAN DÜNYADA PAYLAŞILMAYAN NEDİR?SELAM SEVGİMLE.
Bir avuç iktidar bir avuş şehvet... Teşekkür ediyorum benimle aynı duyguları paylaştığınız için ve bir kurdele de sizin için bağladım barış ağacıma... Bernaca Sevgilerimle...
...kimi peygamber kimi elçi, kimi de kuru bir dal !... niye, neden,, niçin,,, kim için !... kurulduğundan beri yaranamamış iyi yürekli insan davranışları,,, bu güzel dünyanın ihtiraslı şeytan düşüncelerine !... dünya değil ama bir gün gelecek, sanırım beyinlerimiz değişecek !. çünki, tanrı da bıkmak üzere,,, dünyadaki ülkelerin hallerinden belli olmuyor mu ? Nuh tufanı, yeni versiyonuyla birlikte gelmekte !...
... düşündürdü yazdırdı, sevgi ve saygılar kaleme ve yüreğe...
Sayfama ve şiirime yeniden hoş geldiniz... Güzel paylaşımlarınız için teşekkür ederim... Ve daha önce bir kurdele bağlamıştım sizin için barış ağacıma... Bernaca Sevgilerimle...
Bir haykırış,bir yakarış içten içe dillenmiş,bir sevda,bir umut,bir yarın ki gönüllerde kirlenmiş... Duygu seli yaşatan bir haykırıştı tebrikler.. Saygılar...
Sayfama hoş geldiniz... Gerçekten de bir haykırıştı biraz kendime biraz da unutanlara... İç sesimdi belki de bir anda dökülen... Ve teşekkür ederim bir kurdele de sizin için bağladım barış ağacıma... Bernaca Sevgilerimle...
Son yıllarda toplumumuzda oluşan vahşet, kin ve öfke tohumları yılalr öncesinden ekilmişti ve şimdi biçiyoruz. Ekenomik kriz, insanların çok daha fazla zengin olma isteği, liks yaşam isteği her birimizi bir çıkmaza sürükledi ve artık üç yaşındaki çocuğum kulağındaki küpeyi bile almak için onu paramparça etmekten bir an olsun vazgeçmiyoruz.
Cinsel arzılar, arsız nefisler, kan bürümüş gözler, çalışmadan zenginleşme, dünya malının çounluğuna sahip olma isteği toplu katliamlarıda beraberinde getirdi. Sevgi ve barış denen o muazzam duygu artık yerini öfke ve nefrete bıraktı ve biz hala o nefret kokan nefisleri sorgular olduk ama sanırım çok geç kaldık ne dersiniz sevgili şairim.
Düşündüren ve sorgulayan dizelerdi okuduğum. Kutluyorum kaleminizi vbe sevgiler yüreğinize. Barış ve sevginin bir an önce yeryüzüne gelmesi dileği ile
Aslında yaradılırken bizler sevgi de nefret de aynı ölçüde verildi... Bir tutam sevgi bir tutam nefret... Ve onlardan birisini seçiip de içimizde büyüten de bizleriz... Yani aslında sadece hatırlamamız gerekiyor olanı yeniden canlandırmak için... Bir kurdele de sizin için bağladım barış ağacıma... Yüreğiniz dert görmesin ve paylaşımlarınız için asıl ben teşekkür ederim... Sevgilerimle...
Mutluluğa barışa uzanan bir ağacın dalıyım Gelin her biriniz bir çaput bağlayın Rengarenk olsun başlangıca attığınız kurdele Ve artık canımızı yakmayın Anlayın artık anlayın Sonun başlangıcında olduğumuzu Ve yapmayın...
Dünya kuruldu kurulalı görülmedi böyle hırs Neden gözlerini kan bürümüş nefretin Sevgiyken başlangıçları yaratan süreç Nefret değil mi sonu başlatan nokta Ve ben dalın en uç noktasında Duruyorum işte şu anda Gelin haydi uzanın...
Hangi dinden olursan ol fark etmez Her kitap ta söylemediler mi sana Birlik olun el ele verin hırslarınıza yenilmeyin Ve hepimiz aynı yaratana inanmadık mı? Kaybettiğiniz hoşgörünüz nerede kaldı Ya da siz hangi durakta indiniz de görmediniz Göremediniz Ne olur artık kıymayın...
Ben bir elçi değilim Ama bir dal olabilirsem barışa Su yürümesin filizime razıyım Bir tas su dökmeyin isterseniz Ben bu yolda ölüme hazırım Canım acıyor Ölüyorum zaten her gün Yeter artık yeter Avcı olmayın...
Hangi mal mülk seni böylesine şehvete iten Neden insanlar katli vacip her suretinde Neden ağlıyor bir bebek daha ana rahminde Hatırlayın... Hatırlayın Adem’in Havva’sını Meryem’in İsa’sını Musa’nın asasını Yunusu kurtaran balığı Ve de Nuh’un gemisini hatırlayın Başlangıçları nasıl sonlandırdığınızı Düşünün Düşünün ve Anlayın...
Canımı acıtıyor yaptıklarınız Geleceğimi sevgisiz bırakmayın… Her gün bir gün daha sona yaklaşırken insanlık Kuşandığınız silahları artık bir kenara atın Siz sonun başlangıcından sevginin doğduğu yere varın Günah ile başladığınız hayatı Öyle sonlandırmayın Şeytana inat kötülük yapmayın...
AYNEN KATILIYORUM VE SENİ KUTLUYORUM ARKADAŞIM, O GÜZEL YÜREĞİN DERT GÖRMESİN DİLERİM, DİLERİM BU ÇAĞRI UYUYAN VİCDANLARI UYANDIRIR VE İNSAN OLDUKLARININ FARKINA VARDIRIR. DÜNYA CENNET:)) İNSANLAR MELEK OLUR... KÖTÜLÜK- FESATLIK- KİN- DÜŞMANLIK SONSUZA DEK YOK OLUR.... SEVGİMDESİN BERNACA İNSAN YÜREĞİNLE HER DAİM... SAĞLIKLA.. SEVGİYLE... NEŞE İÇİNDE KAL... HEP BÖYLE KAL... CANA YAKIN.. DOSTA YAKIN...
Bizler çoğaldıkça ve devamlı söyledikçe barış adına sözlerimizi uyuyanlar da uyanacaktır inanıyorum buna... Dünya cennet insanlar melek olmaz belki ama en azından insanca yaşamayı öğrenir dünya... Hayatımda hiç kimseye kin duymadım... Küslüklerim bile bir ya da iki gün sürdü en yaralandığımda bile... İnsanlar affedilmeli ve şanslar verilmeli dedi yüreğim hep... Ve istedim ki tüm insanlar öyle olsun... Ve teşekkür ederim aynı duyguları paylaştığınız için... Çok teşekkür ederim... Bir kurdele de sizin için bağladım ağacıma köprüler kurmak adına... Sevgimdesiniz Bernaca...
Artık benim değil hepimizin şiiri ne mutlu ki bana yine gelmişsiniz... Teşekkür ederim güzel yüreğinize... Bir kurdele de sizin için bağladım ağacıma köprüler kurmak adına... Sizin de yüreğinize sağlık... Bernaca Sevgilerimle...
Canımı acıtıyor yaptıklarınız Geleceğimi sevgisiz bırakmayın… Her gün bir gün daha sona yaklaşırken insanlık Kuşandığınız silahları artık bir kenara atın Siz sonun başlangıcından sevginin doğduğu yere varın Günah ile başladığınız hayatı Öyle sonlandırmayın Şeytana inat kötülük yapmayın
Yüregine sesine saglık can çok güzel bir şiirdi Yorumda güzel olmuş saygılar
Her bir yorum bir çağuttur kurdelalanan barış ağacıma... Teşekkür ederim güzel yorumlarınız ve katılımlarınız için... Köprülerimiz burada taaa oraya... Sevgilerimle...
canımmmm bu şiirine geç kaldım,sanki bilerek........ böcekli sayfana geldim bak........... çok güzel bir şiir okudum üstelik................ ve yorumunu dinledim,güzel yüreğin ve seninle gurur duydum bir kez daha............ tebriklerim dolu dolu sayfana bebeğim,bitanem,kuzum............. sevgim seninle..............
Teyzemmmm Teşekkür ederim... Gurur duyuyor olman tüm böceklerden de üstündür benim için... Ama bende mutlu oldum tabii ki... Seçici kurul için de bağladım çaputları barış ağacıma köprüler kurulsun barış adına... Teşekkür ederim teyzemmm beğenmiş olmana... Zaten ilk çaputları siz bağlamıştınız rengarenk ağacıma gönlümdesiniz... Sizi Seviyorum...
Canımı acıtıyor yaptıklarınız Geleceğimi sevgisiz bırakmayın… Her gün bir gün daha sona yaklaşırken insanlık Kuşandığınız silahları artık bir kenara atın Siz sonun başlangıcından sevginin doğduğu yere varın Günah ile başladığınız hayatı Öyle sonlandırmayın Şeytana inat kötülük yapmayın
Sevgı dolu, nefretten uzak daha iyi yarınlara dıyorum. Cok guzel bır şiir ve yorum. Kutlarım. Selam ve sevgiler
Canımı acıtıyor yaptıklarınız Geleceğimi sevgisiz bırakmayın… Her gün bir gün daha sona yaklaşırken insanlık Kuşandığınız silahları artık bir kenara atın Siz sonun başlangıcından sevginin doğduğu yere varın Günah ile başladığınız hayatı Öyle sonlandırmayın Şeytana inat kötülük yapmayın... ............................Azat edin insanlığı…....................
cok güzel anlamli bir siirdi. yüreginize saglik.sevgi dolu yarinlara insallah. sevgiler saygilar sonsuz.
Çok teşekkür ediyorum şiirime gösterdiğiniz duyarlılığa... Amin diyor berna tüm dilekleriniz için... Ve bir kurdele de sizin için bağladım barış ağacıma köprüler kurmak adına... Bernaca Sevgilerimle...
Hangi mal mülk seni böylesine şehvete iten Neden insanlar katli vacip her suretinde Neden ağlıyor bir bebek daha ana rahminde Hatırlayın... Hatırlayın Adem’in Havva’sını Meryem’in İsa’sını Musa’nın asasını Yunusu kurtaran balığı Ve de Nuh’un gemisini hatırlayın Başlangıçları nasıl sonlandırdığınızı Düşünün Düşünün ve Anlayın...
Ben de size çok teşekkür ediyorum güzel bir yürek taşıdığınız için... Şu anda burada olmanız bile aynı duyguları paylaştığınızı gösteriyor ve ben sizin için de bir kurdele bağladım sevgi ağacıma barışa köprüler kurmak adına... Teşekkür ederim... Sevgim mi? Sevgilerim ise Bernaca...
Rica ederim... Yazdığım şeyi bilerek yazdım. O yüzden yanlış olduğunu düşünmemiştim zaten. Ama ufak ayrıntıların takip edilmesi kendi açımdan beni çok mutlu ediyor... Eleştirilere tamamen açığım. Burada önemli olan birilerinin birilerini devamlı alkışlaması değil yanlış olduğunu düşündüğü şeyleri paylaşması önemlidir... O yüzden beni hiç rahatsız etmedi aksine mutlu etti... Teşekkür ederim...
Teşekkür ederim aklımdaki kılçığı yazdım ama inanın yazarken keşke dedim Yunusun imtihanıdır ama bir taraftan koruyucusudur dese...şiir için lazımdı bu cevap şimdi tam oldu tamam oldu şiir aklımda...
Ben içimden olduğu gibi geleni yazmayı seviyorum aslında... Elbette ki Yunus'un imtihanı dır balık... Ancak aynı zamanda Yaradan'ın onu korumasıdır bir yerde... Kesinlikle rahatsız edici değil aksine eleştirilere her zaman açığım... Sayfama hoş geldiniz... Paylaşımlarınız için çok teşekkür ederim... Bernaca Sevgilerimle...
Çok teşekkür ederim... Küçülmemeli güzel yürekler aksine büyümeli ve bir çaput da kendisi için bağlamalı ve kurulmalı köprüler... Ben sizin için bir tane bağladım bile.... Bernaca Sevgilerimle...
Canımı acıtıyor yaptıklarınız Geleceğimi sevgisiz bırakmayın… Her gün bir gün daha sona yaklaşırken insanlık Kuşandığınız silahları artık bir kenara atın Siz sonun başlangıcından sevginin doğduğu yere varın Günah ile başladığınız hayatı Öyle sonlandırmayın Şeytana inat kötülük yapmayın...
Teşekkür ederim İbrahim abiciğim... Utandırdın beni... Ve onur duydum.... Ve şiirimin her safhasında yanımda olduğun için çok teşekkür ederim... Bernaca Sevgilerimle...
Evet, şiir gerçek anlamda barışa çağrı olmuş. Hem barışa çağrı hemde insanların birazcık kendi içlerine bakmaya çağrı...
Sesli dinledim ve okudum, bu anlamda emek veren yüreği öpüyorum... Seslendirmede hiç abartısız sade ve şiirin içeriğine yakışır tonlamalarla okunmuş bana göre. Tebriklerim gönülden, var olasın sevgili berna.
Çok teşekkür ederim... Özellikle sizin gibi seslendirmenin üstadından böyle bir yorum almak beni onurlandırdı... Ve evet bir kurdele de sizin için bağladım barış ağacıma... Çok teşekkür ederim tekrar... Bernaca Sevgilerimle...
Merhaba güzel arkadaşım... Bilirim güzeldir yüreğin... O yüzden zaten ilk kurdeleyi senin için bağlamıştım ağacıma şiirimi yayınlarken... Beğenmiş olmana çok sevindim... Ve gerçekten de güzel arkadaşım şimdi o zirvede olmak vardı güvercinleri cihana salarken... Teşekkür ederim güzel arkadaşım körüleri biz kuracağız dostluğa... Bernaca Sevgimle...
"Dünya kuruldu kurulalı görülmedi böyle hırs Neden gözlerini kan bürümüş nefretin"
Aslında her devirde görülmüştür ve görülmeye devam edecektir. İyi ve kötü yaşamın birer parçasıdır. Lakin nefis akılın önüne geçmeye başlayınca, yıkıcılık daha çoğalır. Ancak tarihin neresini incelerseniz inceleyin, zaman içersinde yıkanlar yıktıklarının altında kalmıştır. Şiiriniz güzel bir çağrıydı, umarım ve dilerim istediğimiz gibi kardeşlik olur barış olur vs. Ancak dediğim gibi nefis akılın önüne geçmişse, ne söylesek boştur
Şiiriniz şiir doğurdu, akşama paylaşırım inşallah. Tebriklerimle saygılar...
Elbette her devirde iyiler de vardı kötüler de... Ama bu kadar kompllike bir kötülük hç görülmedi... Dilerim bir gün benim çağrıma ses verir insanlar... İsterse yaprakları görünmesin çaputlar çoğaldıkça ağaç üzerinde öyle de güçlenecektir iyilik... Ve bir gün ilk adımı atıp başlamak gerekir... Teşekkür ederim güzel yorumlarınız ve paylaşımlarınız için... Sizin de yüreğinize sağlık... Paylaşırsanız okuyacağım mutlaka köprüler kurmak adına... Bernaca Sevgilerimle...
Sayfama hoş geldiniz arkadaşım... Çok teşekkür ederim... Beğenmeniz beni mutlu etti... Her beğeni uzanan bir eldir barışa be bir tas sudur filizlenmeye çalışan bir ağaca... Bernaca Sevgilerimle...
Hangi mal mülk seni böylesine şehvete iten Neden insanlar katli vacip her suretinde Neden ağlıyor bir bebek daha ana rahminde Hatırlayın... Hatırlayın Adem’in Havva’sını Meryem’in İsa’sını Musa’nın asasını Yunusu kurtaran balığı Ve de Nuh’un gemisini hatırlayın Başlangıçları nasıl sonlandırdığınızı Düşünün Düşünün ve Anlayın...
Canımı acıtıyor yaptıklarınız Geleceğimi sevgisiz bırakmayın… Her gün bir gün daha sona yaklaşırken insanlık Kuşandığınız silahları artık bir kenara atın Siz sonun başlangıcından sevginin doğduğu yere varın Günah ile başladığınız hayatı Öyle sonlandırmayın Şeytana inat kötülük yapmayın... İYİLİK DOLU YÜREĞİNİ ÖPÜYORUM SEVGİLER SELAMLAR
Çok teşekkür ederim... Sayfama hoş geldiniz... Eğer ki insanın yüreği iyiliklerle dolu ise karşısındakini de öyle görür zaten... Bir köprüdür aramızda kurulan gönüllerden gönüle şiirlerimiz... Onur verdiniz... Teşekkür ederim... Bernaca Sevgilerimle...
Canımı acıtıyor yaptıklarınız Geleceğimi sevgisiz bırakmayın… Her gün bir gün daha sona yaklaşırken insanlık Kuşandığınız silahları artık bir kenara atın Siz sonun başlangıcından sevginin doğduğu yere varın Günah ile başladığınız hayatı Öyle sonlandırmayın Şeytana inat kötülük yapmayın...
Yüreğine sağlık güzel kardeşim
Tebrikler
Dilerim yaşadığın doğduğun şehir ve adım atığın heryer neşe ve huzur dolar
Selam saygı sevgi ve dua ile
A.E.O