....Gittin...... ...........Sen kolay olanı tercih ettin........ .............................Savaşmak varken yarınlarda.............
Gittin Ardından bakarken ben Titrek bir mum aleviydi gözlerim Hayata parıldarken yıldızım Söndürdün aldın elimden Ne can kaldı ne fer Öylece usulca Kaçarcasına koşarcasına gittin...
Gittin Tektim sokak başlarında Viraneye dönmüş duvar kenarında Yıldızlar altında ay Aysa dolunay Ben zifir karanlıklarda Devasa duvarlarda Çıkışı olmayan sokaklarda Bıraktın Beni orada öylece bıraktın Ve gittin………
Gittin Seni anarken Seni dilerken... Yıldızlardan birer damla İniyordu gökyüzünden Şelaleden akar gibi İniyordu kararan ruhuma Baktım göremedim Hissedemedim Kaçtım kendimden Kaçtım senli olan tüm geçmişimden
Hayallerimle gezindim Vardım bir kuyu başına Söyle kuyu cini Söyle bana Neden kaldım bir başıma Kendimi gördüm Nefesimi kesen kör kuyuda Kuyunun aynası bende Aksim kör kuyunun dibinde Korktum Bir an kendimden korktum Günahkâr mıyım ben
Cehennem zebanileriyle savaşırken ben Gittin Bense Uyandım kara gecelerden
Sen yoktun ben yalnızdım Yalnızdım en acı günlerimde Çektiğim çileler döküldü birer birer üstüme Toplamak istedim toplayamadım Taşıyamadım düştüm Sen gittin Bilmedin... Bilemedin... Bilemeyeceksin Neden düştüğümü Giden sendin...
Geldin Yıllar sonra geldin Bir öpücükle açtın sandığımı Gözyaşı yaktı yaralarımı Kapatmıştım her şeyi Gerçeği geçmişi Kapanmamış Geç anladım
Şimdi yine bıraktığın sokaktayım Vardığım yer cehennemim Yoktun canımın acısı dünlerimde Geldin de Yaralarımı göremeden Gittin…
Şimdi mi?
.........Ruhum kaçak.............. .....................Ruhum küskün................ ................................Ruhumun geçmişi infazda...........
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
***GİTTİN*** şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
***GİTTİN*** şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gittin Tektim sokak başlarında Viraneye dönmüş duvar kenarında Yıldızlar altında ay Aysa dolunay Ben zifir karanlıklarda Devasa duvarlarda Çıkışı olmayan sokaklarda Bıraktın Beni orada öylece bıraktın Ve gittin………
Gidenler derin yaralar bırakır derinlerimiz de kapattığımızı sanırız eski defterleri Lâkin az bir rüzgâr da bile alev alır küllerimiz Offff mısralar beni eskilere götürdü kocaman sevgilerimle
Gittin Tektim sokak başlarında Viraneye dönmüş duvar kenarında Yıldızlar altında ay Aysa dolunay Ben zifir karanlıklarda Devasa duvarlarda Çıkışı olmayan sokaklarda Bıraktın Beni orada öylece bıraktın Ve gittin………
denılecek birşey yok tek kelimeyle harıka kutlarım saygı ve sevgilerle
Giden sevgililer gittikleri anda arkalarında ne bıraktıklarını bilmiş ya da düşünmüş olsalardı çekip giderler miyid acaba.
Sevmek ve iki canda tek yürek olmak cesaret işidir. Kaçmak kolayı seçmektir. Eğer kaçıyorsa sevgili kolaya o sevdadan uzaklaşmayı başarmalıyız her birimiz ama olmuyor yapamıyor yüreğimize söz geçiremiyoruz. Ne kadar acı çekersek çekelim o geldiğinde yanımıza küçük br tebessüm ile bakıveriyoruz yüzüne. Geride bıraktığı parçalanmışlıklar kapanmasa da.
Şiir acıttı yüreğimi ve her dizde vurdu beni.
Kutluıyorum kaleminizi ama yüreğinizdeki acıların son bulmasını dileyerek. Sevgiler yüreğinize
....Gittin...... ...........Sen kolay olanı tercih ettin........ .............................Savaşmak varken yarınlarda.............
Gittin Ardından bakarken ben Titrek bir mum aleviydi gözlerim Hayata parıldarken yıldızım Söndürdün aldın elimden Ne can kaldı ne fer Öylece usulca Kaçarcasına koşarcasına gittin...
Gittin Tektim sokak başlarında Viraneye dönmüş duvar kenarında Yıldızlar altında ay Aysa dolunay Ben zifir karanlıklarda Devasa duvarlarda Çıkışı olmayan sokaklarda Bıraktın Beni orada öylece bıraktın Ve gittin……… DİZELERİN ÇOK GÜZEL KUTLARIM ŞEN VE ESEN KALIN
Sen yoktun ben yalnızdım Yalnızdım en acı günlerimde Çektiğim çileler döküldü birer birer üstüme Toplamak istedim toplayamadım Taşıyamadım düştüm Sen gittin Bilmedin... Bilemedin... Bilemeyeceksin Neden düştüğümü Giden sendin...
Geldin Yıllar sonra geldin Bir öpücükle açtın sandığımı Gözyaşı yaktı yaralarımı Kapatmıştım her şeyi Gerçeği geçmişi Kapanmamış Geç anladım ................ hep derlerdi oysa; zaman bütün yaraların ilacı diye yalanmış içinden içine yanan bir kor kabuk bağlamış bir yara yüreğimde bir sızıyı kimseler bilmezmiş gidişinde yıktığını dönüşünde birde yaktın merak ediyorsan benden geriye ne kaldı diye şekilde gördüklerine pek inanma yüreğimdeki enkazı göremezsin öyle yaralar varki bakanlar göremezmiş...
ben hep şiirin içme düştüğünü ve hissettirdiklerini dile getirmeye çalışmışımdır bazı şiirler benim dilim benim derdim gibi olmuştur bu şiirde sanki benim şiirim gibi.. sevgiler saygılar efendim...
Kendi yazdığım şiir beni bu kadar derinden etkilememişti açıkçası. Ama sizin yorumunuz ile bambaşka oldu sanki. Gözpınarlarıma yaşlar birikti ama ağlamadım inat ettim ağlamadım... Teşekkür ederim sevgili şair dostum güzel paylaşımlarınız için...Onurlandırdınız mutlu ettiniz beni... Sevgi ve saygılarımla...
Hayallerimle gezindim Vardım bir kuyu başına Söyle kuyu cini Söyle bana Neden kaldım bir başıma Kendimi gördüm Nefesimi kesen kör kuyuda Kuyunun aynası bende Aksim kör kuyunun dibinde Korktum Bir an kendimden korktum Günahkâr mıyım ben
Cehennem zebanileriyle savaşırken ben Gittin Bense Uyandım kara gecelerden
Sen yoktun ben yalnızdım Yalnızdım en acı günlerimde Çektiğim çileler döküldü birer birer üstüme Toplamak istedim toplayamadım Taşıyamadım düştüm Sen gittin Bilmedin... Bilemedin... Bilemeyeceksin Neden düştüğümü Giden sendin...
Geldin Yıllar sonra geldin Bir öpücükle açtın sandığımı Gözyaşı yaktı yaralarımı Kapatmıştım her şeyi Gerçeği geçmişi Kapanmamış Geç anladım
Şimdi yine bıraktığın sokaktayım Vardığım yer cehennemim Yoktun canımın acısı dünlerimde Geldin de Yaralarımı göremeden Gittin…
Şimdi mi?
.........Ruhum kaçak.............. .....................Ruhum küskün................ ................................Ruhumun geçmişi infazda...........
YÜREK SEVDASINA AĞLAMIŞ HARİKA DİZELERDİ ARKADAŞIM ÇOK DUYGULANDIM SEVGİLER SELAMLAR.
Bende paylaşmak adına mutlulukla izin verdim... Öyle ya ne çok kan var yüreklerde ve her kalemi batırışımızda yüreklere daha da fazla yara açılıyor kanayan yüreklerde... Nazik paylaşımlarınız için teşekkür ederim... Sevgi ve saygılarımla...
Kim bilir bu da farklı bir yaklaşımdı... Doğru belki de kalan terk etmese giden de gitmezdi istisnalar kaideyi bozmasa da... Teşekkür ederim farklı yorumunuz için... Sevgilerimle...
Kesinlikle uyanmak gerek ama eğer ki günahkar ise boğulacak... Şiiirde boğulmamış kimse de boğulmasın diyor yazanı okuyanlara... Teşekkür ederim güzel paylaşımlarınız için... Bernaca Sevgilerimle...
can kardeşim bir destan aştın sen aştın ne buya can abam demiş gidene uğurlar ola ha ben bunu diyebilirmiyim demem bu şiir benim bugünki ruh halimle örtüşmüş bu kadar olur kutluyorum can kardeşim yüreğinden öpüyoruummmmmmmmmmmmmmmm.....
Teşekkür ederim abiciğim.... Bende seni çok öpüyorum.... Dikkat et kendine üzüntüler rüzgar olsun gelsin geçsin... Sonrasında güneş açsın ve ısıtsın sıcacık... Bernaca tüm yüreğimle temennilerim ve sevgilerimle....
Ne yazıkki öyle... Nerdeeee öyle mücadele edecek... Hep gidişlere kurulu ömürler... Teşekkür ederim sayfama güzellik ve onur verdiniz... Sevgi ve saygılarımla...
Yorgun ve kendine yol arayan hayat sarhoşu tayfaların kamaralarını sular basar yerli yersiz, düşleri bu yüzden ıslaktır. Kangren bedenlerle ufukları gözler içimizdeki yol rehberleri kıyısında sevdanın molası verilir. Düşler asılır zamanlı zamansız, geceyarılarına düşer çığlıklar, içimizdeki şiirler büyür, kutsal bir an olur dostluk ve onurla yaptığımız tüm şeyler. Gönülden kutlarım. İçi düşle ve düşünüşle doldurulmuş bir anlatıydı.
Evvel zaman içerisinde bir var mışşş bir yok muşş diye başlayacağım masala ama dedem izin vermiyor beşini sallamama... Hemen kızıyor kovuyor beni masallar diyarından...
Bunun üzerine daha çok şey yazılır amma... Boş verrrrrrrr........
Sen hangi masaldan geldin buraya?... Sakın gitme emi... Hep gel, hoş geldin sayfama ...
nedendir bu gitmeler nedendir bu bitisler bu acilar neden delice sevmek sevilmek varken neden gider hem kendini hem kalani üzer bi anlayabilsem neden ,,, yüregine saglik canim hüzünlü ama bir okadarda güzel bir calisma yüreginin sesi yansimis dizelere her kelimesi bir harika,,,,,kutluyorum saygilar slmlar sevgiler kucak kucak,,,,,,, tbkler cokca,,,,
Gidenler olsa da olmasa da yazıldı mı dizeler gidiyor buluyor yürekleri... Kimi zaman sevgili kimi zaman dostlar gidiyor... Sanki hayatlar hep gitmelere kurulu... Paylaşımlarınız için çok teşekkür ederim... Sevgimle...
Hayatta öyle degerler öyle sevgiler aşklar varki aslında ama savaşçı bulmak zor degerler için önceki hayatlar incelense temizlik ve sevgi ugruna çekilen acıların çilelerin yanında sınıfta kalırdık yada bizi atarlardı dahada geriye ALKIŞLARLA KUTLUYORUM Güzel dökülmüş yürek
Nazik yorumlarınız için çok teşekkür ederim... Savaşmak her şeye her kese rağmen savaşmak... Ama savaşımın adı başka... Ne top ne tüfek ne silah var benim savaşımda... Savaşım sadece insan olabilmek adına...
Sevgilim ! Sakın bana / gitmekten Ayrılıktan söz etme! Dayanamam / yokluğunda dökülür yapraklarım. Kopmaktır o yaşamdan Düşen bir yaprak gibi, Karanlıkta ışıksız Yapayalnız kalmaktır. Uzayda tek başına / sönmüş gezegene eş, Amaçsız / beklentisiz / boşuna yaşamaktır.
Sevgilim! Ayrılığı asla hafife alma, Hoyrattır aşka karşı İhanete kucaktır. Ayrılık / hasretin en yalın hali, Özlemlerin / yüklemlerin öznesi, Ayrılık deyip de geçme sevgili! Önadı “ayrılık” olsa da onun Ne yazık! Soyadı “unutulmak” tır.
Sana" giden gitti "üzülme demeyeceğim "Her gidiş dönüşe umuttur" bekle de demeyeceğim. Yüreğine geçerse sözün "unut" diyeceğim ... Unutulmuşsan ...unutacaksın...zor biliyorum ama :( Sevgi ve saygılarımla Bernam
La_Luna tarafından 9/24/2009 4:19:44 PM zamanında düzenlenmiştir.
Bu şiirim aslında bir terkedilmişliğin şiiri olsa da beni acıtan bir şiir değil aslında... Hayatımda hiç geri bakmadım... Gidene de kal demedim... Kalana git de demedim ama... Güzel paylaşımların ile sayfama güzellikler kattın sevgili Lunam... Daim sevgimle...
nice şiirler yazılırda giden'in ardından yine de yazılacak satırlar bulunur değil mi?... (bende hâla yazar dururum oradan biliyorum)... güzel tercümelerdi... tebrikler...
Gittin ya Aşkın ömrü küçüldü Bir cebe sığacak kadar Bir dokunuşla ölecek kadar acizdi Gittin ya Beterim ben Yine yokuşlu yolların sonunda olsada gözlerin Artık kör'üm sana Bakarsam sen olayım.. Ha şimdi git..... :)
Gitmeler şiirler için en güzel konudur..Atıp saların sözler yumağını, yıkarız ortalık yere sereriz karalarını Ve yine de seven yürek acısından kurtulamaz..Her git deyiş aslında bir çağrıdır.... GÖZ AĞRISIDIR :)
Şiirle ve dostça kalın....sayfanızda renk keşfettim... VE GÜSELDİ ŞİİR
Her gisiş bir hüzündür arkada kalana... Kazanç gibi görünse de gidene aşk bir oyun değildir ki kazananı olsun... En büyük kayıp gidenindir aslında eğer bir oyun olsaydı aşk... Hoş geldiniz sayfama sizlerle ve paylaştıkça renk kazanıyor sayfalarımız da şiirlerimiz de... Teşekkür ederim... Sevgiler...
Geldin Yıllar sonra geldin Bir öpücükle açtın sandığımı Gözyaşı yaktı yaralarımı Kapatmıştım her şeyi Gerçeği geçmişi Kapanmamış Geç anladım
Şimdi yine bıraktığın sokaktayım Vardığım yer cehennemim Yoktun canımın acısı dünlerimde Geldin de Yaralarımı göremeden Gittin…
Şimdi mi?
.........Ruhum kaçak.............. .....................Ruhum küskün................ ................................Ruhumun geçmişi infazda...........
gelir.........gelir........giderler be kuzum............ ardında ne bıraktığını bilselerde,görselerde giderler............. kalıveririz ölesine küskün,kırgın geride............
şimdi ben diyorum ki............ gidene uğurlar ola....................... kalan sağlar bizimdir:))))))))) tebrikler birtanem.................. seni seviyorum..........
Hoş geldin arkadaşım sayfama ne güzel geldin ve iyi ki geldin... Sensiz hep bir eksik sanki sayfam... Daim sevgimdesin...
Ne güzel bir şiirini paylaşmışsın benimle... İyi de ettin... Al tabii benden çok sizlerin bu şiir... Çok mutlu olurum ben. Oluyorum da... Ben şiirlerimi paylaşıyorum sizinle, sevginizi alıyorum kendime... Çokça teşekkür ederim güzel arkadaşıma daim sevgimle...
Şimdi yine bıraktığın sokaktayım Vardığım yer cehennemim Yoktun canımın acısı dünlerimde Geldin de Yaralarımı göremeden Gittin…
Şimdi mi?
.........Ruhum kaçak.............. .....................Ruhum küskün................ ................................Ruhumun geçmişi infazda...........
İç hesaplaşmaları her insan yaşıyor zaman zaman, gidenin ardından güzel şiirler yazılıyor her zaman, şimdi okuduğum şiir gibi. Kalemine ve yüreğine sağlık sevgili Berna. Selam ve sevgilerimle.
Hangi kelebeğin mezarının yeri belli? Kim dokunmuş kanatlarından? Kimin parmak izi var? Nerden belli her beyaz sandığımız renk Altında ne siyahlar,ne griler,ne allar mülteci etmiş meğerse
Şimdi kim vericek hesabını leylim ley gecelerde kalan ateşlerin. Bir eksik, bir fazla öldükten sonra Önemlimi sırtından vurulan bir hançerle,yada kurşunla Bir de adamlık vardı değil mi? Giyilen bir pantolonda,bir avuç sakalda......YASEMİNNNNNN
YİĞİT OLMAKDIR YÜREĞİM KADAR AŞK..... CANIM ARKADAŞIM MÜLTECİLERE SARANLAR SEVDADAN KORKUP KAÇANLAR UTANSIN DESİN Mİ YASEMİN İNFAZLARIMIZA KALEM KIRAN ELLER BEN VARIM DEYIP SAHIP ÇIKAMAYAN ELLER UTANSIN MI? DEDİ BİLE))))))) KUTLARIM GÜZEL DİZELERİNİ SEVGİMDESİN..................
Hayat trenine bir kişilik biletini çok tan rezerve ettirmiş emek ki..artık durdurmak durdurmaya çalışmak bile boş..altın tabakta yemek sunsan onun hoşuna gitmez hoş..giden gitmişse kadir kıymet bilmemişse ..seven yüreği terk etmişse ..giden düşünsün onu..vallaha iyi değil onun sonu..çok kışlarda dışarıda kalır görür soğuğu buzu donu..İnsanlar sevildiği yerden neden giderler anlamam ..herkes sevileceği bir yer arar..bulanlar kıymet bilmez
Güzeldi... Hayat bazen güler güldürür... Hayat bazen acıdır ağlatır... Ama komik bu hayat aslında... Yaşanmışlıklar olmasa elde var olanın da değeri anlaşılmaz bu hayat denen karmaşada... Teşekkür ederim güzel paylaşımlarınız için... Saygımla...
BAŞINI ÖNÜNE EĞME KARDEŞİM
HAYAT ÇOK BAŞLADI BİTTİĞİ YERDEN
ASLA ÜMİDİNİ KESME KARDEŞİM
DAĞ NE KADAR YÜKSEK OLURSA OLSUN
BİR KENARI YOL OLUR YOL KARDEŞİM
ALLAHIN RAHMETİ KEREMİ BOLDUR
ASLA ÜMİDİNİ KESME KARDEŞİM
KESME ÜMİDİNİ KESME KARDEŞİM
YÜREĞİNE SAĞLIK
TEBRİKLER
DİLERİM YAŞADIĞIN ŞEHİR VE ADIM ATIĞIN HERYER NEŞE VE HUZUR DOLAR
SELAM VE DUA İLE
A.E.O