(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir Saat Önce şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir Saat Önce şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hece vezni ile yazılmış şiirlerle aram pek iyi olmasada kalemini merak ettiğim şairler bu türde eser veriyorsa okuyorum ara ara (ama sizin sadece bu türde eser vermediğinizi diğer şiirlerinize göz atınca öğrenmiş bulunmaktayım). Mevlana'nın kıssadan hisse çıkardığımız beyitlerini aratmayan dizeleriniz övgüye değerdi doğrusu. ... ''Bir saat öncesinde musallaya serilen Kırık bir an üstünde son nefesti verilen'' ... Etkiledi ve bir o kadar düşündürdü şiirin finali. Kaleme saygıyla...
Şiir güzel olunca, yazan yürek güzel olunca okuyan gözlerde zorlanmıyor, ilk okuduğunda takılıp kalıyor.. Harikaydı sevgili leyla..Varol...sevgilerimle..
Gün uyudu o döndü gece bilmez yüzünü, Us kuşun kanadında his kendinden emindi, Ok yaydan fırlayınca sükûtu deldi sesi
bunlar sadece en beğendiklerim. şiir işte budur. özgün ifadeler olmalıdır. ayrıca heceyse kurallarına da uyulmalıdır. şiir çok güzeldi, başarılar dilerim. Selametle kalınız.
Kırık bir an üstünde son nefesti verilen " şairim felsefe de ustalığını göstermiş. Ustam, üstadım tebrikler.