Sana bir şiir yazmak istedim yine... Ne oldu bana bilmiyorum Önümde defter, Elimde kalemim, Öylece kala kaldı... Havası boşalmış, Balon gibiydi başım. Boş, Bomboş... Sanki birileri, Beynime bir şırınga sokmuş, Ne varsa, Ne yoksa, Hepsini çekip, alıvermişti. Sebep yok... Hemen, Yanlış yorumlara gitme. Bir tuhaf, Bir hoşum işte bugün... Geçenlerde, “Şiir yazamıyorum artık...” Demiştin ya... Şimdi sıra bende sanırım, Ben de bazen yazamaz olurum. Sanırım, ruhla ilgili bir olay bu. Bazen, öyle an gelir, Arka arkaya yazar insan... Beyninden süzülen sözlere, Yazan kalem yetişemez olur. İşte bazen de, Böyle, İflas etmiş alim gibi, Aklına, bir şey gelmez insanın. Ama üzülme, Geçici durum bunlar... Birkaç gün sonra, Yine eski haline dönüverir insan, Ben hep olmuşumdur böyle. Sonra eski halime dönerim... Asıl önemlisi, Şurada, Kalpteki sevgi, O sevda... Ona bir şey olmasın. Ötesi hiç önemli değil canım. Sen, beni anlıyorsun değil mi? Anlıyorsun beni... Dedim sana, Bak yine bir sürü söz, Düşünce sundum sana. İşte bu kadar... “BÜLBÜL GÜL DALINA KONDUKÇA DAHA ÇOOOK FERYAT EDER...” Şu hasret yok mu? Şu hasret... Ahhhhh... Ahhhhhh.
08. 08. 2009 Suat TUTAK (Yeni yazılmış şiirlerimden.)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÜSTADIM ÇOK GÜZEL İMGELERLE ÇOK GÜZEL BİR SERBEST İİR OKUDUM. KAFAM BOŞALMIŞ DEDİĞİNİZ ZAMAN ŞİİRLER BÖYLE GÜZEL OLUYORSA .... ÇOK BEYENİYLE KUDUM KALEMİNİZ HİÇ SUSMASIN SEVGİLERİMLE
Sultanlar sultanı şairem gülay hanım,sağolun.Teşekkür ederim sevgili sot şairim, sayfamı ziyaret edip bıraktığın değerli yorum ve güzel sözlerine.sağ olun.Onur duydum.her zaman beklerim.Lütfen yine gel olur mu? Sevgiler.
Teşekkür ederim sevgili sot şairim, sayfamı ziyaret edip bıraktığın değerli yorum ve güzel sözlerine.sağ olun.Onur duydum.her zaman beklerim.Lütfen yine gel olur mu? Sevgiler.
Teşekkür ederim sevgili sot şairim, sayfamı ziyaret edip bıraktığın değerli yorum ve güzel sözlerine.sağ olun.Onur duydum.her zaman beklerim.Lütfen yine gel olur mu? Sevgiler.
Güzel bir çalışma olmuş üstadım. Bülbül-gül muhabbeti edebiyatımızda çok önemli bir yer işgal eder. İnsanın yâri unutur, bülbülün yâri solar. Selamlar, saygılar.
Teşekkür ederim sevgili sot şairim, sayfamı ziyaret edip bıraktığın değerli yorum ve güzel sözlerine.sağ olun.Onur duydum.her zaman beklerim.Lütfen yine gel olur mu? Sevgiler.
Teşekkür ederim sevgili sot şairim, sayfamı ziyaret edip bıraktığın değerli yorum ve güzel sözlerine.sağ olun.Onur duydum.her zaman beklerim.Lütfen yine gel olur mu? Sevgiler.
sevgili dostum, can yoldaşım.Güzel insan, şairem Ağlarbaba sayfamı ziyaret ederk şiirimi paylaşma nezaketinize çok teşekkür ederim.Onur ve gurur duydum.her zaman beklerim.Lütfen yine geliniz.Sevgilerim kucağınızda bir çelenk olsun. [email protected](Birgün gerekebilir) Selamlar.
OKUDUM. KAFAM BOŞALMIŞ DEDİĞİNİZ ZAMAN ŞİİRLER BÖYLE
GÜZEL OLUYORSA ....
ÇOK BEYENİYLE KUDUM KALEMİNİZ HİÇ SUSMASIN
SEVGİLERİMLE