(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
--- NOKTA --- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
--- NOKTA --- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sayın şairim ustaca yazılmış kısa ama bir o kadarda düşündürücü şiir olmuş.her okuyucu elbette farklı yorumlayacaktır.bence ilk yorumu siz yapsaydınız da ,hangi duygular çerçevesinde yazıldığını anlasaydık diye düşündüm.yürekten kutluyorum sizi sevgiyle kalın.
Nokta dendimi her şey bitmiş devamı olmayan demektir KUTLARIM YÜREKTEN..Keşke güzel olanda nokta degilde virgül olsa hep ama olmuyor bu hayatta acı olanda o...
BU NOKTA , BÜYÜK NOKTA !... KENDİ "NORMAL" NOKTA ! İÇİNE HER ŞEY SIĞMIŞ AMA BÜYÜMÜŞ O SIĞAN ŞEYLER KADAR DA ! OLMUŞ KOCA NOKTA !... DAĞILMIŞLAR ATOMLARA DOLUŞMUŞLAR ANLAMLARLA !... VE SONUNDA, DÜNYA SIĞMIŞ BİR NOKTA'YA !!!.. "VE BİR GÜN..." VURULUYOR DÜNYAM, VURULUYOR AYAKLARINDAN ! KOŞAMIYORUM HAYATA !... ŞİMDİ DÜNYAM, KENDİ OMUZLARIMDA ! BENİMSE DÜNYAM, BİR NOKTA'NIN KÜÇÜK BİR NOKTA'SINDA BİNLERCE "VİRGÜL'ÜM" KALDI ARKAMDA... HEP "ÜNLEM"OLDUM AMA, HER "NOKTA'NIN" SONUNDA !... ----------------------------------------- "ANLAM" FIRTINASI GİBİYDİ ! BİR KUBLECİK DÜNYAMA DEĞDİ !... AÇTIM BENDE ONUN İÇİNİ DUYDUM DÜNYA'MIN SESİNİ !...... ----------------------------------------- TEBRİKLER SUNARIZ SİZE ! DÜŞÜNCE GEZMESİ YAPTIK KENDİ İÇİMİZDE !..... SAYENİZDE.....
Hangi anlama vurursanız vurun değerli bir şiirdi... Koşarken birilerini geçerseniz hele hiç şansınız yok önce ayaklardan sonra yukarılardan vurmaya başlarlar şairem güzel bir şiirdi kutluyorum yürek sesinizi...
noktayı koymak bazen iyidir ama herkesin durduğu yerde değil noktadan evvel yapacakları yapmak gerek ve durmadan yazmak gerek yorulmadan bıkmadan usanmadan......................saygılar tebrikler
hayatta ne yaşarsak kedere dair aslında hepsi hiç yoktan...kısa anlamlı sözler..teşekkürler şiir kadar resim içinde bir teşekkür ...atlara öldüm...çok güzelller sevgimle...
vurulduk ve düştük eylemde bulunanlar sandı ki tamam,susturduk oysa vurulduğumuzda başladı kanlı isyanlarımız söylemlerimiz bundan sonra başladı bizi vuranlar şimdi bin pişman... vurulduğumuz yerde büyümekteyiz bir fidan gibi... çokl derin şiirdi... yüreğinize sağlık
ne yaparsak yapalım tam can evinden vuruyorlar değil mi?? şiir çok güzel kısa öz ama kısa olması beni üzdü..keşke bu hoş tadı biraz daha uzun süre alabilseydim.. saygılarım sizinle.tebrikler.