(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sarıl boynuma şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sarıl boynuma şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hani hep düşünürüm bir gün arkamdan ağlayan olur mu diye.... Gerçi hiç kimsenin ağlamasını ve özlemesini istemem.. Bence yaşamı kurallarına bırakmak gerek..Çabamız yaşamak ve mutlu olmaktan yana olmalı... Hüzün dolu... Kutlarım saygılar
Öncelikle insanın çok sevgi saygı ve hayata dair paylaşım içinde yaşadığı kişilerin adına şiir yazılmasını bir vefa örneği görüyorum çünkü en zor olan o kişiler karşı şiir yazılması.
Kişi eleştirilere açık olacak ve eleştirecek hatta burası olmaşış diyenede haklısınız sizin yorumunuz saygı duyarım diyebilmeli çünkü şiiri okuyan istediği gibi anlayabilir ve yorumlayabilir.
Şair dostumun anlayışı ve bu anlamlı özel şiiri için kendisini takdir eder. Saygı ve sevgi ve selamlarımı sunuyorum.
"Kişi eleştirilere açık olacak ve eleştirecek hatta burası olmaşış diyenede haklısınız sizin yorumunuz saygı duyarım diyebilmeli çünkü şiiri okuyan istediği gibi anlayabilir ve yorumlayabilir."
Gerçi hiç kimsenin ağlamasını ve özlemesini istemem..
Bence yaşamı kurallarına bırakmak gerek..Çabamız yaşamak ve mutlu olmaktan yana olmalı...
Hüzün dolu...
Kutlarım saygılar