(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KALEMİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KALEMİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sayın Afet Hanım, Fonda ki renklilik ile, şiirin rankli tarzı muazzam uyumlu. Şiiri ve sayfayı uygulamak için çok düşünülmüşlüğü her hali ile çok belli. Umarım hece deki farklı çalışmalarınız öğrenilerek anlaşılır. Bu tür şiirleri okuyarak değil de,şiirin mısra yapısını inceleyerek öğrenilmeli bence. Tebrik ediyorum sizi. Selam ve saygılar ...
amacım hece şiirini monotonluktan kurtarmaktır. arkadaşlara örnek olsun .değişik şekiller uygulasınlar istiyorum. Beğendilerse aynı tarzı da çalışabilirler. takıntılarım yoktur benden iyisini yazanı görürsem saygı bile duyarım. teşekkürler...
Afet hocam kaleminiz öylesine kanamış ki,damlaları mısraları yazmış harika bir şiir çıkmış ortaya yüreğinize ve de emeğinize sağlık.Yozgat'tan selam ve saygılarımla.
Bu kalem alev alev cuşe gelmiş yanıyor Şiirin göbeğine hece hece banıyor Tam ondokuz kıratlık has şiiri tanıyor Var maskosu sen geliş biraz çilehanede Kurtaramaz hiç bir güç tutarsız bahanede...
Sizin sayfanıza gelince içeriğinden çok kafiyesine bakıyorum. Bu şiirinizde de öyle oldu. Zincirbent kafiye kullanmışsınız. Her zamanki gibi okunası yazmışsınız. Tebrik ve teşekkür ediyor, selamımı bırakıyorum.
Sözümün sesi kesildi. Yorum yazmak hadsizlik olur diye düşünüyorum.. ancak nacizane şunu söyleyebilirim ki bu tarz şiirleri daha doğrusu eserleri cok begeniyorum.. Farklı olduğu kadar da hoş ve mükemmel bir anlatım olmuş.. Saygılarımı kabul buyurunuz.. İsmail Yılmaz
Yine çok güzel bir şiire imzanızı atmışsınız Afet hanım,felsefi yanı ağır basan. Kalem en doğru ve vefalı arkadaşı olmalıdır insanın ve dahi en etkili silahı... Kullanmasını bilenin elinde söylediğiniz gibi yanarken bile yakar. Tebrik ediyorum. Selâm ve sevgiyle.
kendini yenilemek var her zaman bu sayfada sayın hocam, siz kendinizi aşıyorsunuz, bize de izlemek düşüyor.. sıradanlaşmayan, her gün farklı bir teknik ve duygu hali.. daha ne isteriz ki?
her zaman ayrı bir lezzet alıp, kokladığım şiirlerinize ve size sonsuz beğenim ve sevgilerimle...
Değişik bir kafiye var. Kıta sonlarındaki kafiyeler diğer kıtanın ilk dizesinde yer alıyor ve her kıtanın son iki kıtası serbest kafiyeymiş izlenimini veriyor, Velhasıl hep yenileri deniyerek ve kendini yenileyerek eserlerini beğenerek okudğum bir şairsin
üstadım yine harika bir şiirinizi okumanın keyfi,sevinci ve mutluluğu içindeyim.sağolun,varolun,berhudar olun. dileğim o'durki sayfanızdan şiir,kaleminizden mürekkep,ömrünüzdense gün eksik olmasın inş'Allah . selam ve saygılarımla.selametle kalın.
Kafiye örgüsü alışılmışın dışında muntazam bir şiir.Beğeniyle okudum.7+7 ölçüyü çok güzel kullanıyorsunuz .Her şiirinizde farklı bir şeyler görüyorum.Saygımla...
USTA KALEMİNİZE VE GÜZEL YÜREĞİNİZE SELAM VE SEVGİLERİMLE