(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NERELERDESİNİZ ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NERELERDESİNİZ ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tarihimizde ABD emperyalistlerinin ülkemizde barınmasını istemeyen gençlerin Temmuz 1968 yılında ABD 6.Filosunu denize dökmesini konu alan 6.FİLO isimli şiirim sayfamdadır. Özellikle hikayesini okursanız bu mücadelenin ve eylemin ne kadar haklı olduğunu göreceksiniz...Saygılar...
Anımsamalar, yıllar sonra da olsa silinmeyen yürekteki izler, hele karşılaşmalarda o izlerin belirginleşmesi ve bir film şeridi gibi göz önüne gelen anılar...Güzel bir nostaljiydi harika dizelerdi şairem kutluyor saygılar sunuyorum...
sevgili ablam ben döndüm emrinizdeyim güzel sesinizi duymak beni mutlu etti şiir zaten güzel yazıyorsun kutlarım sevgiler sunar sağlıklı bir yaşam dilerim
Bu mükemmel eseri yazan kaleme yön veren o güzel yüreği kutluyorum. Gönlünüzdeki sevgi ışığı sönmesin Kaleminiz daim İlhamınız bol her şey gönlünüzce olsun. Saygı ve selamlarımı yolluyorum arkadaşım...
Yağmur duası eller açılmış arza Çöldeki serap gibi bir düş aranıyor özlemle..........İçimden geldi ve yazdım.....Harika bir şiir akmış yüreğinizden. Yorumuyla bütünleşen şiirinizi ve yazan ve yorumlayan yüreğinizi kutluyorum. Saygılarımla...
sevgili canan..sevgili şiir dostum....çok hüzünlü çok yaşanası duygu yüklü bir şiir.... ve şiire çok yakışan bir yorumla sayfaya düşmüşsünüz...sonsuz tebriklerim ve sevgilerimle
Yine çok etkileyici,çok anlamlı,çok içten,muhteşem dizelerdi.Özlemlere kavuşmak bazen o kadar zor oluyor ki,bir ömür boyu sürüyor.Vuslat dilerim.Tebrik ederim,saygılarımla.Puanım elbette ki tam.
yürek sesin susmasın canım arkadaşım bitanesin selamlar sevgiler