Kapanan sayfalar Gözyaşını satır aralarına akıtsa da Manada hazan olmaz Her çiy bir bahar dalı büyütür sinesinde
Sararan fotoğraflar ölümü anlamaz Zaman ansız çeker ipini
Ne gece karası kâbusların Alnı terli uyanışları titretecek seni Ne de kapanan kapıların Açılmama ihtimali
Bir kelebek ömrüne sığmayacak kadar Büyük görünse de hayallerin Küçük zamanların sonsuz mutluluğuna Tutunmayı öğrenemeden Ve seni seviyorum diyemeden Buz kesecek dudakların
Ve dilerim Sen giderken Açtığın tüm yaralar kapansın Bir tek gözlerin açık kalsın
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gözlerin Açık Kalsın şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gözlerin Açık Kalsın şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sararan fotoğraflar ölümü anlamaz Zaman ansız çeker ipini =========================== Sararan fotoğraflarda Hazanın habercisi gibidir. Kaleminiz daim olsun. Saygılar
Her bir dizenizden ne çok şiir çıkardı.Ne çok derindi.
"Manada hazan olmaz Her çiy bir bahar dalı büyütür sinesinde"
Manada hazan olmaz; öyle görülse bile her anlam bahara çıkar
Sadece bunu seçtiğime bakmayın ne olur saygısızlık olarak adletmeyin hepsi mükemmeldi burda ki derinliğe ve ifadedeki naifiyete, şiirselliğe hayran olmamak işten bile değildi.
Yine
"Bir kelebek ömrüne sığmayacak kadar Büyük görünse de hayallerin Küçük zamanların sonsuz mutluluğuna Tutunmayı öğrenemeden Ve seni seviyorum diyemeden Buz kesecek dudakların".....................Derin çok derin bir hüzün.
Hayatta hiçbirşeyin umulan yada beklenildiği şekliyle vukuu bulmadığı hali kabullenilmediğinde yaşanacak buhranı öyle güzel anlatmışsınız ki. Hayat dersi gibiydi bu bölüm.Hayatta mutlu olmanın sırrını o sevi duygusunun arasına öyle güzel sıkıştırmışsınız.
Zengin bir anlatım dili.Çok etkilendim.
Tüm kalbimle kutluyorum üstadem bu değerli eserinizi.
Ve dilerim Sen giderken Açtığın tüm yaralar kapansın Bir tek gözlerin açık kalsın ========================= Açık kalan gözler birisinin yolunu bekliyor demektir. Anlamlı ve hoş bir yapıt. Sağ ol değerli kalem.
"Ve dilerim
Sen giderken
Açtığın tüm yaralar kapansın
Bir tek gözlerin açık kalsın"