(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
**** BİR GÜN **** şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
**** BİR GÜN **** şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bil ki ! O seni çok sevdiğimdendir ...........................Gitme efendim...Ömür kısa...Sevdiğini yalnız bırakma... en güzel karar İnsanın sevdiği ile beraber olması kararıdır...Selamlar...5
Çekip gitmeyi düşünüyorsa eğer bu kadar çok seven bir yürek, dediğiniz gibi sevgisinin yüceliği ve sevdiğine verdiği değerdendir... Anlamı çok derindi...Kutlarım gönülden, yüreğinize sağlık...Saygı ve selamlarımla.
Severken gitmek gittiğinde yanık bırakacağın bir yürek...Ya acıyı göz önüne alışsın yada sediğini yakmayı...Umarım hiç gitmezsin seven yürekler hep mutlu olur...
Beğenerek ve saygı duyarak okuduğum bu şiirinize Erzurum'dan saygılar bırakıyorum sayfanıza.
Tebrik ediyor başarınızın daim olması dileklerimle birlikte sayfanıza geldim. Kaleminiz her daim kudretli, İlhamınız eksilmesin diyorum. Her şey sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olsun
Bu içten dizeleri Yazan yüreğin Kalemi daim olsun..Mutluluk yüreginizden tebessüm yüzünüzden asla eksik olmasın... Sezai Binici/umut_adam/Erzurum.. Saygılarımla
Bir safaktan bir safaga Bir aksamdan bir aksama Merhaba demeden daha Bu gitmeler gitmek degil
Egil salkim sögüt egil Bu benimki sevda degil Egil yagmur rüzgar egil Bu benimki sevda degil
Egil dalga bükül demir Güzelligin gerçek degil Pencerem kör kapim kitli Bu bendeki seyir degil
bu gitmeler gitme değil sevgili arkadaşım livanelinin bu güzel şarkısını hatırlattı dizelerin...olsa olsa sözün bittiği yerdir bir başka oluşa sevgide başka bir boyuta geçiştir...sevmeler hep olsun hayatında ayrılıklar ise senden uzak...sevgiler kucak dolusu
Aniden Çekip gidersem -----------------------------------------
...BİR GÜN......
"ÇEKİP GİTMEK !... NEREDEN, NEREYE"ÇEKİP GİTMEK !..." BİR BAŞINA DEĞİL AMA, KALABALIK DUYGULARLA !.. BİLİYORMUSUNUZ Kİ HEM ACABA , GİTTİĞİNİZ YERDE SİZ NE DURUMDA ?... SİZ GÜYA ORADA; RUHUNUZ UZAKLARDA, GÖZLER ARKADA ! YÜREK ZATEN PRANGA DA !.... NEREYE GİDİYOR ? VE NE GÖTÜRÜYORSUNUZ SİZ TANRI AŞKINA !... BAKIN HER ŞEYİNİZ ARKADA !... BEDENİNİZ GİDİYOR AMENNA ONUMU SANIYORSUNUS SİZ GİTMEK YOKSA RUHUNUZU ASLA !!!... RUHUNUZ HEP O'NUN YANINDA... EN SON BIRAKTIĞINIZ DÜNYA DA ! SÖKEMEZSİNİZ İÇİNİZDEKİLERİ MÜMKÜN DEĞİL KENDİNİZİ BOŞALTMAK DA... ALDATMAYIN KENDİNİZİ O BEKLİYOR SABIRSIZLIKLA, HEM SİZDEN ÖNCE SİZİ ORADA !.. "VE BİL Kİ ! O SENİ ÇOK SEVDİĞİMDENDİR ..." DEYİP KENDİNİ ALDATMA !... GİT !... GİT DURMA ?... GİT İSTERSEN YİNE DE... GÖRECEKSİN SEN DE, KENDİ GÖZLERİNLE, O HER YERDE !!!..... -------------------------------------- AZ LAF... ÇOK MANA !... GERİSİ KATAR KATAR ARKADA !.. -------------------------------------- YÜREĞİNİZE SAĞLIK !...
Onatça tarafından 7/23/2009 5:40:41 PM zamanında düzenlenmiştir.
Bil ki ! O seni çok sevdiğimdendir.. .... .... Kim bilebilir ki...Elbette ki nedenleri önemlidir gitmelerin de... Anlayabiliyorum doğrusu... Kısa öz, ama bir hayat kadar da uzun , güzel bir şiir idi ... Keşke olmasa gitmeler ... Keşke, sevgiler, kalmayı gerektirse, sevenler sevdiğinden ölümüne ayrılmasalar... Kendine mahkum etmek biçimi elbette değil kasdettiğim...O sevgi karşılıklı ise, seven sevdiğini asla bırakıp da gitmemeli ( bir şiirimden yine ) :)) sevgi, saygı ve mutluluk dileklerim sizinle.
Bil ki ! O seni çok sevdiğimdendir.. GİTMEK KOLAYMIDIR.HERŞEYİ UNUTTURURMU Kİ.KISA VE ÖZ ANLATIMLI HARİKAYDI.KALEMİNİ YÜREKTEN KUTLARIM.KALEMİN VE DUYGULARIN DAİM OLSUN.SEVGİ VE SAYGILARIMLA...RUMUZ4300
''SEVGİDEN : ACILAR TATLILAŞIR.- BAKIRLAR ALTIN OLUR. -DERTLER ŞİFA BULUR.'' DER HAZİRETİ MEVLANA. BAŞKA SÖZE GEREK YOK. SEVGİYİ SAMİMİYETLE ANLATAN KISACIK CÜMLELERİNİZ. ANLAYANA HER ŞEYİ ANLATACAK GÜÇTE. SİZİ KUTLUYORUM. BAŞARILARINIZIN DEVAMINI DİLİYORUM. ''BAZAN SUSMAK BİLE ÇOK KONUŞMAKTAN DAHA ETKİLİDİR.''
Sevmek bazen bırakıp gitmektir ama "Keşke"lerini kasaya koyup,kilidini okyanusa atabiliyorsa bırakıp gitmektir. Sevgiyle flycan öz ama köz bir şiir okuttun bize.KUTLARIM.
bir kaç kelime ile bir çok şey anlatmışsın.. çok sevdiğin için gitmen kalan için ne yaralar açacağınıda biliyorsundur sevgili şairim. flycan57 anlamlı bu kısa şiir için yüreğine sağlık kutluyorum sevgiyle kalın dost kalın
Ve Bir gün Aniden Çekip gidersem Bil ki ! O seni çok sevdiğimdendir.. .... Gitmek gitmek gibi olmlı ama, Dönmemecesine. Ve pişmanlık saracaksa eğer sevmemeli baştan. Bazen bilemezdim sonradan pişman olacağımı ama sevdim derler.İnanmam böylelerine sevgi pişmanlık olamaz hiç bir zaman. Seviyorum diye terkedermi insan? Evet eder.Hatta bazen buna mecbur bile kalabilir. Güzel, kısa,öz ve anlamlı bir şiir. Sevgi ve saygılarımla.
sen tükenme diye ağzıma gelenler dökülmesin dudaklarımdan üzmesin seni kırılma üzülme yine gök ekini gibi boy at içimde diye gitmişimdir sevginin almış seni ardımda bırakmışımdır ki bu sevmektir..böyle bil sevgili...
Bil ki ! O seni çok sevdiğimdendir.. ===========================
Gitmek hazindir ama uzağa gitme, Gidip de gönlümü sensiz eyleme ... Yaşamda mutlu olmak varken neden ayrılık, Sensin hep bir yanım sürekli kırık... Tebrikler Çok güzeldi...