(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Büyük bir kalabalık vardı cenazesinde, Canım; Laf olsun diye.. Gömüldü, Vasiyeti üzerine şunlar yazıldı Mezar taşına. ''''Doğdum,yaşadım,öldüm, Laf olsun diye''''
buradaki iki dostun fikirleriyle aynı benimkiler de
Evet Gökhan Bey çok haklı, şiiri okur okumaz aynı düşündüm: tam da Çınar dost şiiri bu güzelliğince
Bir de Nesrin Hanım gibi düşünüyorum. Çoğu başkalarının hayallerini yaşayan, onların şartlanmaları üzerimize eğreti elbise gibi giydirilen mutsuz insanlar. Bir insan kendi hissettiğince yaşamazsa kendi olamaz ki...
"Bir kaç yıl sonra, Bir gün aniden ölüverdi. Çocuklar ağlar, Karısı dövünür,komşular ha keza. Ama o; Sanki bizleri görüyormuşcasına gülümseyerek, Laf olsun diye.." AH HOCAM ACABA BİZLERDE ÖLÜRKEN LAF OLSUN DİYEN BİR TEBESSÜM TAŞIYACAĞIZ MI?
Yıkadılar,kefenini giydirdiler, Tabutuna koydular. Yatırdılar musalla taşına Namazı kılındı. Büyük bir kalabalık vardı cenazesinde, Canım; Laf olsun diye.. Gömüldü, Vasiyeti üzerine şunlar yazıldı Mezar taşına. ''''Doğdum,yaşadım,öldüm, Laf olsun diye''''
içimi acıtan bir şiir ama laf olsun diye yazılmadığı kesin tebrikler abim...
herşey ne yazık ki günümüzde laf olsun dye yaşanmıyor mu? İnsanlar aldatıyor, aldatılıyor ve sığınıyorlar bu üç kelimenin ardına. Şiir mükemmel, ama bu üç kelime acıtıyor beni. Laf olsun diye değil, sevgi adına geçsin günlerimiz. Size her şiir yakışıyor Sevgili Göle.Sevgimle...
Sevgili Çınar,harika bir betimleme ve olağanüstü bir kurgu ile özetledin...can-ı gönülden kutluyorum...güzel yüreğin ve kalemin susmasın...çok teşekkürler...Saygılar...Sevgiyle...
K.M.