Bakışlarımdan sızan gün sızısı bir akşamın Puslu gölgelerinden tutuyor zaman. Ellerim can vurgunu tüneklerde Aranırken seni Kalbimi bırakıyorum dudaklarına Öpmen için.
Halim kalmadı ey yâr!!! Korkunç dönüşlerle öğütürken günlerimi zaman Bitkin düşüşlerle uğurluyor İçimin sessiz hıçkırıklarını. Çığlıklarım düğüm düğüm dizilirken boğazıma Yaralarım hiç kapanmıyor Anlasana!!!
Konuşsam Dilimin döndüğünce, anlatacağım sensizliği Hani o darlanmış saatler vardır ya Dört nala koştururcasına kaçıp giden. Tutmak istedikçe yularından Kayıp gidiyor Dökülüyordu sessizce Parmak uçlarımdan Tükeniyordum!!!
Cevabı olmayan sorular mayalanıyor Beynimin tüm hücrelerinde Sen dolaşıyorsun Bulvarlarının köşe diplerinde Böyle mi olmalıydı sahiden Böyle sensiz Böyle çaresiz Böyle bir başıma... Neden diyor bir ses Neden!!!
Hani kıracaktık tüm aynaları Yıkacaktık kale duvarlarını Ve Koparacaktık dikenli telleri. Kanasa da ellerimiz Berelense de dizlerimiz Pes etmeyecektik hani... Hani gelmesen de Görmesen de Sevecektin ya beni Heyhat!!!
Bak Sevdiğin kadın ölüyor şimdi Yokluğun bin ölüme bedel acılarla Sardı her yanımı Ayaklarım yol yorgunu Tabanlarım kaldırım kesiği Söyle ey yâr Hiç mi özlemedin beni!!!
Ne olur gel artık Gel!!! Üç günlük dünyanın Üç kuruşluk oyuncularıyız madem Madem bitiyor hayat Tut ellerimden ne olur O en sevdiğin Deniz gözlerde kaybolarak...
Bu sana son şiirim Son seslenişim biliyorsun Sonsuz bir yolculuğa hazırlananların Mütevekkil hali var üzerimde Dilim sen kesiği Tüm vedaları Helalleşmeleri doldurdum ceplerime Gidiyorum!!!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TÜKENDİM ARTIK (Son Şiir) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TÜKENDİM ARTIK (Son Şiir) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili Eylül ben seni bu yürek hezayeninle değil, bitmişliğinle değil, ben seni yine gürleyen sesin, şen kahkahaların eşliğinde sevda şiirleri okurken dinlemek isterim. Ben seni espirili kişiliğinle tanıdım ve hep öyle kal arkadaşım. Doğrusu şiirin hayal olduğunu düşünmedim ve üzüldüm.
sevgili eylülüm...ne oluyor sana...nedir bu tükenmeler, nedir bu derece umutsuzluk...her doğan gün yeni umutlara gebedir...yarın neler gösterir bilinmez...bunca hüzün neden...
biliyorumki çok acı çekiyorsun, biliyorumki diplerdesin şimdi...bilki eylülüm yukarı çıkmak için önce dibe vurmak gerekiyor bazen..ama unutmaki zaman en güzel ilaçtır ve en büyük acıların bile tek dermandırı...ya uzun sürer ya kısa..ama mutlaka acıları bitirir...sadece dayanma gücüdür zor gelen..yürek tahammülsüz olur onsuzluğa, yanar kavrulur...bu derece yürekten çağrıya hala cevap vermiyorsa sevdiğin, demekki bitmiş eylülüm...sana düşen sadece SABIR canım..hiç olmazsa dost diye aramalı ve sormalıydı halini..derman olmalıydı insan olarak...
şiir içimi kanattı...zira bilirirm ne demektir sevdiğini kaybetme dıuygusu...acıdan sürünür insan...elleri hep telefondadır...gözler onu arar yana yakıla...dualar edilir bir kez arasın diye..
sevgiler canım..şiir değildi bu yazdığın, yüreğinin ağıtıydı...sevgiler
Bu sana son şiirim Son seslenişim biliyorsun Sonsuz bir yolculuğa hazırlananların Mütevekkil hali var üzerimde Dilim sen kesiği Tüm vedaları Helalleşmeleri doldurdum ceplerime Gidiyorum!!!
Ne olur gel artık Gel!!! Üç günlük dünyanın Üç kuruşluk oyuncularıyız madem Madem bitiyor hayat Tut ellerimden ne olur O en sevdiğin Deniz gözlerde kaybolarak...
Bu sana son şiirim Son seslenişim biliyorsun Sonsuz bir yolculuğa hazırlananların Mütevekkil hali var üzerimde Dilim sen kesiği Tüm vedaları Helalleşmeleri doldurdum ceplerime Gidiyorum!!!
"Aralıksız batan sözcüklerinin, an be an yüzünü ölüme çevirdiği yerden yazıyorum sana. Dinleme. Ne Olur Gel Artık Ne bundan önce söylediklerimi ne de bundan sonra söyleyeceklerimi...
Bu defa dinleme! Attığım her adımda bir parça daha yıkılan duvarların altında kalmaktan, ayıramadığın dakikaların geceler boyunca sinirini taşımaktan yoruldu ruhum. Ben çabuk yoruldum. Hiç bir masalın kahramanı olamayacak kadar uykum var. Sesinden esirgediğin yüreğin gibisin. Varlığının bir anlamı olsun derken, sen en çok da anlamsızlığa yakıştın nedense. Oysa bu değildi sana dair başlattığım yolculuğun sonu. Böyle olmamalıydı.
Adresimi de sil adımlarından;sanırım bundan böyle evde olmayacağım.
Nefesimle çoğalacakken, nefesimi tıkadın sen! Geçen her günde, soyunurken tüm kelimelerim yavaş yavaş sana, sen, durdurak tanımadan yeni bir kıyafetle çıktın karşıma.
Parmak uçlarımda kaybediyorum sıcaklığını. Yazdıkça uzaklaşıyorum sesinden, teninden ve bakışlarından
hava kararmaya başlayınca, daha çok arıyorum sanki seni. soğuktan mı korkum, karanlıktan mı, sensizlikten mi, yalnızlıktan mı, nöbetlerimden mi, çaresizlğimden mi... bil(m)iyorum....____________kahırdan
edebiyatı seviyor(d)um. sana olan aşkımı yüreğimden sonra en iyi o anlatıyordu. ben de hep yazıyordum. bak yine yazıyorm...
küstüm,
gel____(me) artık. aşk acı çekmekse sev____(me) artık. kara gecelerde ben bulurum yoldaş kendime, kork____(ma) çekmem fişini hayatın!!! yoruldum, kuramıyorum artık. nolur, gel_____(me)!!!
bunların bi hayal olduğunu kimseye söyleme. herkes ben gelmeni istemiyorum bilsin. ne olur gel be!!!"
Dil-beste tarafından 7/14/2009 3:56:04 PM zamanında düzenlenmiştir.
gelmiyorsa şayet; sevgisini sevgilisiz yaşamayı öğreneceksin.... gelmiyorsa sevmemiştir değer vermemiştir önemsememiştir ... ne yaşananlar ne hatıralar demek önemli değil ve demekki iz bırakamadık... gurur kahrolası bir şeydir ve kişi gurur yapıyorsa bekleme bence... gurur aşktan üstün değildir olamaz da.... ben sevgim sevdiğim için ölümü bile göze alabiliyorsam o gurur yapmayacak yapmamalı ve gelmeli.....
üzülme... seninse deger verdiyse dönecektir... ama bugün ama yarın
gelmezse sayki hiç senin olmamış hiç değer vermemiş... şimdi elini kalbine koy ve bekle sabret...
İçimde dinmeyen bir sızı ile kanar yokluğun. Alıp başımı çok uzaklara gideceğim. Gitme de yalvarırırm yalandan da olsa....
böyle seslenmişim bir şiirimde..umarım size gitme diyen olur.. gecenin bu saatinde bir çığlık gibiydi şiiriniz...etkilydi..içtendi..güzeldi...Kutlarım..
Bu sana son şiirim Son seslenişim biliyorsun Sonsuz bir yolculuğa hazırlananların Mütevekkil hali var üzerimde Dilim sen kesiği Tüm vedaları Helalleşmeleri doldurdum ceplerime Gidiyorum!!!
CEPLERİNDEKİ HÜZÜN VE UMUTSUZ AÇAN GÜLLERİ ÇIKAR...