(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAŞAMLARI SON BULSA DA... (Şiirlerim) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAŞAMLARI SON BULSA DA... (Şiirlerim) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili dost, can arkadaş, şiir dostu seap atay, sayfama ziyaret edip şiirimi paylaştınız için teşekkür ederim.beni onure ve mutlu ettiniz. Sizi sayfamda her zaman beklerim.Sevgilerimle.Size de başarılar.
Ölesiye aşktı onları yaşatan Birbirleri için yaşıyordu onlar Bir dünya ki, az insana nasip olan Bu nasıl aşktı, insanları şaşırtan...
AMAN HOCAM NE GÜZEL BİR AŞK ŞİİRİ İLAHİ AŞK GİBİ BİRŞEY SEVGİ YÜREĞİNİZDE ALEV ALMIŞ. TÜM ŞİİRLERİNİZ GÜZEL DENEME HİKAYELLERİNİZDE SEVGİYLE SEVGİYLE SEVGİLERİMLE.
sevgili şairem, kıymetli dostum, canım arkadaşım Gülay, ne güzel etmişsin de sayfama ziyaret etmiş, süzme ballar saçan sözlerinle gönlümü almaya çalışmışsın. Övgülerine tatlı sözlerine gönülden teşekkürler. Senin gibi güzellerin, dostların sevgisi olmasa, gönül harmanının yangını olmasa bu şiirler yazılmaz. Sizler başımızda var olun ki, sevdanızla bu şiirler yazılsın. Ziyaretine teşekkür ederim.Onurlandım.Mutlu oldum. Yine beklerim.Sevgiler.
aşkı aşk gibi yaşam bu söz Var ya işte bu söz her şeye değer değerli şair baştan sona mükemmel bir şiirdi ama ben aşkı aşk gibi yaşamak burada kalakaldım nerde aşkı aşk gibi yaşayan
çooook güzel bir şiirdi tam puanımla sayfanıza veda ediyorum selam ve dua ile
YARENŞEHBAL tarafından 7/9/2009 11:22:55 AM zamanında düzenlenmiştir.
sayfama hoşgeldin, sefalar getirdin, ışıklarla aydınlattın sevgili dost yarenşehbal.. yorumları için teşekkür ederim. her zaman beklerim.Sizlerden güç alarak daha güzel eserler sunmak için sizin sevginize ihtiyacımız var. Sağ olun. Size de başarılar. Sevgilerimle kal.
Sonbaharda cemre düştü, güz mevsimi Aşkı tattılar bir sigara içimi Yazgıydı bu, onlar yapmadı seçimi Olsun varsın, bu da bir yaşam biçimi ÇOK GÜZEL BİR ŞİİR.AŞK HER YAŞTA YAŞANIR ABİM.
Sevgili şairem özlem şahin... Hoşgeldin sayfama... Beni mutlu ettin güzel sözlerin için teşekkür ederim. Biz de sizlerin verdiğ güç, sevgi enerjisi ile bir şeyler karalıyoruz. Imıt ederim ki beğeniliyordur. Tekrar beklerim seni sayfalarımda. Öykü ve denemelerimi de oku... Onlarıda beğeneceksin. Tabii vaktin varsa. Sevgilerimle kal.
Sevgili arkadaşım, kıymetli dostum, şairem Serap sönmez; sayfamı ziyaret etme nezaketini göstermeniz bana gurur, onur ve mutluluk verdi.Teşekkür ederim güzel sözlerine.Yine teşriflerinizi beklerim.Onur duyarım.Öykü ve denemelerimi de seveceksiniz.Bir okuyunuz dilerseniz. Selamlar.Sevgimle kalınız.