Güle, eğlene gelsem senin kentine Sevdamı yüklesem aşk türkülerine Bir öpücük kondursam yarin diline Bir tomurcuk olsam yarin göğsüne Sarıp sarmalayıp canımsın, der misin?
Canıma canlar katan, aşkımı sunsam Seni bağrıma basıp ömrümce sarsam Yatağına girip hep orada kalsam Sarsam ince belini, hiç ayrılmasam Beni kucaklayıp canımsın, der misin?
Gönül hasrete dayanmaz oldu artık Yüreğim aşkından kanar oldu artık Gözlerime uyku girmez oldu artık Sen olmayınca, tat almaz oldum artık Gel seni kendime alayım, der misin?
Gülerken seninle, ağlarken seninle Yaşarken seninle, ölürken seninle Tasada seninle, elemde seninle Gecede seninle, gündüzde seninle Canım her şeyi paylaşalım, der misin?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HER ŞEYİMİZİ PAYLAŞALIM... (Şiirlerim) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HER ŞEYİMİZİ PAYLAŞALIM... (Şiirlerim) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili dostum RUMUZ4300, sayfama kadar teşrif etme inceliğini gösterdiğin için çok memnun oldum.her zaman beklerim.Güzel yorumlarına da teşekkür ederim. Sevgilerimle.Size de başarılar.
Can dostum, sevgili arkadaşım Gurbet meleği hoşgeldin benim sayfama. Bana onur, şeref ve guru verdin.Mutlu ettin yeşekkür ederim. Ne iyi ettin de geldin can dostum. Çoktandır özletmiştin kendini... Çokı mutlu oldum gelmene. her zaman beklerim. Sevgilerimi sana sundum.
DEĞERLİ DOST YÜREK BEĞENDİĞİM TÜM KALEMLERİ ARKADAŞ LİSTEME ALDIM BENDE SİZLERDEN İLHAM ALIYORUM ÖYLESİNE YÜREKTEN YAZIYORSUN Kİ
HAYRANLIKLA OKUYORUM KENDİ PAYIMA VE ORTAYA YÜREĞİNİZDEN EMZİRDİĞİNİZ O MISRALAR ÇIKIYOR VE BİZDE NASİPLENİYORUZ DEĞERLİ KARDEŞİM YÜREK SÖYLER EL YAZAR RİYASIZ BİR YÜREKTEN DE BÖYLESİ GÜZEL ESERLER SIZAR BİZLERDE BU PINASRDAN BİR YUDUM İÇER NASİPLENİRİZ YÜREK PINARLARINIZ HEP KAYNASIN BİZDE NASİPLENENLERDEN OLALIM KALEMİNİZ DAİM KELAMINIZ EBEDİ OLSUN SELAM SEVGİ VE DUALARIMLA
Güzel arkadaşım, şairen, can dustu seçtiğim yarenşehbal, yine sayfama ilk gelen olmanız beni çok duygulandırdı. Sizden onur duydum, gururlandım.Mutlu oldum.Sayfama ışıklar saçtınız.Teşekkür ederim.her zaman beklerim beni hep ziyate gel emi... Bunu senden ve sizlerden bekliyor, istiyorum. Güzel sözleriniz bana güç veriyor.Kıvançla yenisini yazıyorum.Sevgilerimle kal. Ama yine gel...