Ne kadar genç olsan da, yoracak her adımınla. Uzayıp giderken basamak basamak ağır aksak bir hayat sürünecek ardın sıra. Koşar adımlı yıllarının üzerine , Yağacak kızıla çalan yapraklar. Nabzın sıklaşacak nefesinle, soluğun kesilecek gözün daha sık gidecek, Akşamı getiren bulutlara.
Takılacak aklın güleç bir çocuğun Yaz müjdecisi baharına. Yumacaksın kalbini… Sesin çınlayacak kâinatın uçurumlarında. Çocukluğunun mavi bisikleti, Çıtalı uçurtmaları, şenlik yeri heveslerin Kanat çırpacak meydanlarına. Yabancı bir yalnızlığa Varacaksın bilinmedik adımlarında Yol gidecek, sen gideceksin Masalsı bir arpa boyu yolculukta…
Ne kadar ihtiyarlasan da Sürecek yolculuk İşkenceye alışık Elektrik direklerinde Tellerine kuşların asıldığı Ağaçlıklı yollarının Merdiven basamaklarında…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BASAMAK HESABI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BASAMAK HESABI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çocukluğumuzun iz bırakanları, arpa boyu da olsa masalsı yolculuklarımız...Ne kadar hücum etse de kızıl yapraklar; kuruduğunda dahi gülümseyebiliyorsa şu yaşam ağacı tellerine asılan kuşlarına; hayat ağır aksak olsa da; vardır elbet aşılan "basamak"ların bir anlamı...
Öğretici işkenceyi sevenlere olsun bu şiir...
Şiirle tanıştığımı varsaydığım dönemlerde bana henüz tanışmanın gerçekleşmediğini anımsatan şair duruşuna, insan kişiliğinize ve bana yepyeni bir dünyanın kapılarını aralayan, anlam için çırpınan sevdiğim şiire kavuşmayı arzulayan bu ruh halini yansıttığınız emek ve yürek kokulu mısralarınıza, yazılarınıza, en nihayet yüreğinize hürmetle...
Ne kadar genç olsan da, yoracak her adımınla. Uzayıp giderken basamak basamak ağır aksak bir hayatı sürüyecek ardın sıra. Koşar adımlı yıllarının üzerine , Yağacak kızıla çalan yapraklar. Nabzın sıklaşacak nefesinle, soluğun kesilecek gözün daha sık gidecek, Akşamı getiren bulutlara.
Çok güzel bir serbest şiir okudum İmgeleri yerli yerinde ve çok güzel kullanmışsınız insana sürekli oku diyen bir şiirdi kutlarım emeğinize, yüreğinize, kaleminize sağlık
Bir Feylesof düşüncesiyle, eksenler etrafında dönence gibi, beyin fırtınası estiren bir şiirdi efendim.... İnanın kalben diyorum ki; ENFES bir şiirinizdi.... Kaleminize yüreğinize sağlık....
selamlar