Nice zaman sonra açtım kapıları Yumdum kahverengi gözleri Bir sevda iliştirdim yüreğe Belki saçma belki yarınsız Adına da umut koydum Gece gündüz bekledim.. Sebepsiz fırtınalar Sessiz dokunuşlar Hayali öpüşmeler Ama olabildiğine özgür Bi yangının son külleri... Ne gözler buluştu ne tenler Ne de tutuştu eller Bir çift yürek kavuştu Belki de yaralı gönüller... Ne sesini duydum Ne gönlüne dokundum Özgürce dedim ya dostlar Yüreği kelebek misali uçurdum... Heidi oldum dağlarda gezdim Çiçek oldum yeşerdikçe yeşerdim Bir nazlı gül oldum,bahar getirdim İnsanlığını gördüm canlar işte sevildim... Nasıl diye sormayın Sevinci kursağımda bırakmayın İster öyle ister böyle Ben gönlümü bir hayale kaptırdım...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BiR DeLi SeVdA... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BiR DeLi SeVdA... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir sevda iliştirdim yüreğe Belki saçma belki yarınsız Adına da umut koydum Gece gündüz bekledim.. Sebepsiz fırtınalar Sessiz dokunuşlar Hayali öpüşmeler Ama olabildiğine özgür Bi yangının son külleri...
Çok güzel bir anlatımdı, Tebrikler...Kaleminizden mürekkep, yüreğinizden sevgi ve yarınlara dair umutlarınız eksik olmasın...
öyle samimi ki dizeler,şiirin yaşanması hiç zor olmadı..
hepimiiz gönlümüzü bir hayale kaptırmıyor muyuz?özellikle kendi adıma,hayal-i gerçek yaşamdan hiç kurtulamamışken,hani nasıl derler bu şiir "cuk" oturdu benim iklimime..
kaleminizi kendime çok yakın buldum ve bu kalem hiç susmasın tebrik ederim hem bir hüzün, hem tatlı bir sevinç hali bıraktırdığın için ;)
yaşa sevgili esra yaşayabildiğince.gerçek sevgi kolay bulunmuyor.buldunmu da sonua kadar tadını çıkaracaksın ister deli,ister akıllı kim ne derse desin.....nacizane sana nasihaımdr kabul edersen....kutluyorum...sevgiler dost kal...
Yüreğinize sağlık,çok güzel bir şiir okudum,gerçekte yaşayamadıklarımızı hayalle yaşamak,teselli bulmak,insanın ruh sağlığı açısından çok önemlidir..selam ve dua ile..
AYNI PENCEREDEN BAKABILMEK DOKUNMADAN GÖRMEDEN HİSSET HİSSET DİYE FISILDAYIP DEFALARCA YÜREKLERE ÜFLEYİP INAN GERÇEK SEVGİ BU BUNU ÇOK IYI BILIYOR YASEMİN MUHTEŞEM SICACIK BİR GÜNEŞ TADINDA OKUDUM CİCİ BAK BU GÜZEL YÜREĞE SEVGİLER.......................
Çiçek oldum yeşerdikçe yeşerdim Bir nazlı gül oldum,bahar getirdim İnsanlığını gördüm canlar işte sevildim... Nasıl diye sormayın Sevinci kursağımda bırakmayın İster öyle ister böyle Ben gönlümü bir hayale kaptırdım...
Şiiriniz yine çok güzeldi. Sizi yürekten kutluyorum. Saygı sevgi ve selamlarımla.
SEVGİLİ ESRA. HARİKA BİR ŞİİR OLMUŞ. BANA OKUDUĞUM BİR KİTABI HATIRLATTI. ADI " KELEBEK " ADAM İŞLEMEDİĞİ BİR CİNAYETTEN DOLAYI KÜREK MAHKUMU OLUR VE BİR ADAYA HAPİSHANEYE GÖNDERİLİR. BURADA 3 YIL TEK BAŞINA HÜÇRE CEZASI ÇEKMESİ GEREKMEKTEDİR. BU HÜÇREYE GİREN DİĞER MAHKUMLAR ANCAK EN FAZLA 1 YIL DAYANABİLİRLER BU CEZAYA. HÜÇRELERDE YARIM METRE SU VE YİYECEK SADECE 1 ÖĞÜNDÜR. KENDİSİ 3 YILIN SONUNDA BU CEZAYI DOLDURUR VE YAPTIĞI TEK BİR ŞEY VARDIR. SADECE MAHKUM OLMADAN ÖNCE PARİS SOKAKLARINDA YAŞADIĞI HATIRALARI CANLANDIRIR GÖZÜNDE.. 3 YIL BOYUNCA SÜREKLİ BEDENEN GEZİNMESE DE DÜŞÜNCE OLARAK HÜR BİR ŞEKİLDE DOLAŞIR.. VE BU OLAY GERÇEK YAŞANMIŞ BİR OLAYDIR. İNSAN EN KÖTÜ DURUMLARDA BİLE KENDİNİ EN İYİ YERLERDE GÖRÜRSE , ORADA BULUNUR. ÇOK KEYİF ALDIM ŞİİRİNDEN.. HAKİKATTEN HAYALLERİ GÖZ ARDI ETMEMEK LAZIM. İNSANI NERERELERDEN ALIP NERELERE GÖTÜRÜR. SAYGILARIMLA...
hey gidi Heidi, Alp Dağları...
öncülüğümde benim de bütün bir ömür
o esra-r-lı düşlerim
Esra,
h e r ş e y i m! (sin)