(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kendini yaktı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kendini yaktı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
HOŞ VE GÜZELDİ DİZELERİNİZ KALEMİNİZ HEP ÇAĞLASIN YASEMİN ÇİÇEKLERİ BIRAKTIM GÜZEL DİZELERİNİZİN ARASINA EN CİCİSİNDEN AK DUVAKLI UMUTLAR, GERÇEK SEVDALAR GİBİ BEBEK GÜLÜŞLERİMİDE KATTIM. MİSLER GİBİ KOKSUNLAR YASEMİNLER, BENDEN SONRA SAYFANA UĞRAYANLAR ANLASINLAR Kİ BİR GARİP SEVDA MİLİTANI YASEMİN GEÇMİŞ BURADAN, BİR DAHAKİ GELİŞİME KADAR İYİ BAK EMİ ONLARA ÇOK ÇABUK SOLARLAR,SOLDURMA.........
Mübah olunan da şimdi kasırgalar kopma da Her düş sonrası kırıklığı batar şimdi Yalın ayak yürüdüğü o yolda... Diyesim geldi eserinizden sonra.Candan tebriklerimle.
Başarılı eserinizi candan kutlarım.Selam ve saygılarımla.
Sevmek böyle birsey ; Bazen kus gibi ucurur bazen köstebek gibi yerin dibine sokar :))) Anlatiminiz harikaydi, yüreginize saglik...
Ha eger is garantiyse ben hemen dönerim Türkiyeye, tek bildigim melemen degildir. Her yemegi zevkle yaparim, mutfagi cok severim :))) Sevgiler silaya...
dolu oldu ufkuma iz bıraktı kapılar sonun kadar açıktı kolayı seçti camı tıklattı
çok ayıp etti çok galiba fendi kendini yak/tı
her sevda bir ateşten gömlek misali ,ateşinde türlü türlü halleri var tabi, bazısı yakar bazısı ısıtır öyle içini ısıtan sevdalar olsun sizinki çok güzeldi. selam ve saygılarımla.
bir muammaydı ruhunda ki fırtına kah sevdi kahsa oyuncak gibi attı sevmek güya mübâhtı ======================== Her sevgi sevaptır,yeterki içten sev, Ööyle bir duygu ki, dev üstünde büyük dev. Ruhunda yaşamında hayali sıcacık bir ev. Tüm sevdalar sevda yüklü kervandı ...
Bazıları yokluktan varlığa düşünce asıl olduğu sevgiyi, seviyi yitirir veya unutur.Bir zaman önemsediği herşeyi siler veya kuytu bir yerlere savurur. Kimileri aşkı bile oyun gibi görür, sakız gibi çiğnetir sonra atar bir sokkağın izbe soluklarına..
Şiir etkin ve seçkin kelimelerle ördüğü, güzel bir temanın en iyi ve içten yazılmış haliydi, yürekten kutladım efendim
KALEMİNİZ HEP ÇAĞLASIN
YASEMİN ÇİÇEKLERİ BIRAKTIM GÜZEL DİZELERİNİZİN ARASINA EN CİCİSİNDEN
AK DUVAKLI UMUTLAR, GERÇEK SEVDALAR GİBİ BEBEK GÜLÜŞLERİMİDE KATTIM.
MİSLER GİBİ KOKSUNLAR YASEMİNLER, BENDEN SONRA SAYFANA UĞRAYANLAR ANLASINLAR Kİ
BİR GARİP SEVDA MİLİTANI YASEMİN GEÇMİŞ BURADAN,
BİR DAHAKİ GELİŞİME KADAR İYİ BAK EMİ ONLARA ÇOK ÇABUK SOLARLAR,SOLDURMA.........