Baş harfi düşmüş gecenin, Baştan çıkaran çıplaklığında, Çarmıha gerilen aziz Nazar etti günüme. Çıkan ilk rüzgârın önüne kattığı Toz bulutunun kumuna karıştı Unuttuğum aşklarım.
Bir avuç dolusuydum, Bir tutam kalmışım. Sana kaçan aklımın ipleri Fermanımla dönüp buldu beni. Oysa kaç ege türküsü bilirdim; Fesinin püskülünden, Körüklü çizmesine... Bir avuç dolusuyduk biz, Tutam tutam döküldü saçlarım Tutunamam göğünden ağarım...
Küçük kara balığın Denize sırtını dönmesi kadar Küsüm sana… Bu sonu başından belli Baş harfi düşmüş gecede, Emir buyurduğun çayım kurusun, Bakışımın karasında. Ağarsın tenime bulaşan dokunuşun, Yokluğuna mecbur akşamlarında…
Lanet büyüten kaya damların, Korkulu rüyalarında büyüttüğüm Baykuşlarımı uçurdum yolumuzdan. Koşup gel artık Hasretin âmâ duruşundan…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÂMÂ DURUŞ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÂMÂ DURUŞ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Küçük kara balığın Denize sırtını dönmesi kadar Küsüm sana… ".........Sevgili asran kıt aklım bu güçlü ifadeler karşısında tutuldu...Sabahtan beri başımda taşır dururum bir ağrı,en iyisi yine geleyim ben,belki şiirin şifresini çözebilirim.İlle de finale kaçan aklımın ipleri...Sevgli asran saygımla,sevgimle...
karanlık koyulaşır sabaha karşı:)
Tebrikler içtenlikle, çoğalmak duasıyla.