Sevgiyle parlayan gözlerinin içinde Yanıp sönen ışığı sevdim ben Dudaklarının kıvrımlarında Yanıp kaybolan o gülücüklerin Gülümseyişini sevdimdi ben... Kalbinin inleyişini, Ciğerinin kor olup yanışını, Gönülden çağıran o sesinin yalvarışını, Yakarışlarındaki güzelliği, inceliği Bana, ben olduğumu anımsatan, Sevginin, sevisini sevdim ben. Yeni doğmuş bir bebeğin bağıra bağıra Anne sütünü, anne kokusunu Yana, yakıla arayışı gibi Senin bana sunduğun sevginin Saflığını, duruluğunu sevdim ben... Offf, offf diye inleyen aşığın O, oflarındaki hasretince, Senin hasretinde aradığım Arzu, hasret, özlemince Sevginin içinde tutuşan sevginin, Sevgisini sevdim ben... Eyyy yar, eyyy sevgili Sensiz bir dünyada, bir alemde Sensiz yaşamanın, hasretin Karşılıksız sevdasında Canıma can olan aşkın, Sevdanın, Sevginin, Seninle sensiz, Sensiz, seninle yaşanan Sevgisinin yalın, Çıplak, Bensiz sen olan, Sensiz ben olan, Yaşama sebebim, Sevgini sevdim ben... Sen olmasan da, Sevdana sevgi olmanın, Sevdasını sevdim ben.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sevgtili dost ve sevgili şairem Hazan, sayfama ziyaretinle bana gurur ve onur verdin.Güzel sözlerin ve ziyaretine teşekkür ederim.Sevgilerimle kal ve her zaman sayfama buyur.Sözlerin beni mutlu etti.Yüceltti.
Eyyy yar, eyyy sevgili Sensiz bir dünyada, bir alemde Sensiz yaşamanın, hasretin Karşılıksız sevdasında Canıma can olan aşkın, Sevdanın, Sevginin, Seninle sensiz, Sensiz, seninle yaşanan Sevgisinin yalın, Çıplak, Bensiz sen olan, Sensiz ben olan, Yaşama sebebim, Sevgini sevdim ben... Sen olmasan da, Sevdana sevgi olmanın, Sevdasını sevdim ben.
YÜREĞİNİZE SAĞLIK SEVGİLİ KARDEŞİM GÜZEL BİR ÇALIŞMA VE MÜKEMMEL BİR ŞİİR. KUTLUYORUM SİZİ. SAYGI VE HÜRMETLERİMLE.
Sevgtili dost ve sevgili şairim Şahin, sayfama ziyaretinle bana gurur ve onur verdin.Güzel sözlerin ve ziyaretine teşekkür ederim.Sevgilerimle kal ve her zaman sayfama buyur.Sözlerin beni mutlu etti.Yüceltti.
Sevgtili dost ve sevgili şairim Onur BİLGE, sayfama ziyaretinle bana gurur ve onur verdin.Güzel sözlerin ve ziyaretine teşekkür ederim.Sevgilerimle kal ve her zaman sayfama buyur.Sözlerin beni mutlu etti.Yüceltti.
Sevgtili dost ve sevgili şairim RUMUZ4300, sayfama ziyaretinle bana gurur ve onur verdin.Güzel sözlerin ve ziyaretine teşekkür ederim.Sevgilerimle kal ve her zaman sayfama buyur.Sözlerin beni mutlu etti.Yüceltti.
Sevgtili dost ve sevgili şairem BUKET(baba özlemi), sayfama ziyaretinle bana gurur ve onur verdin.Güzel sözlerin ve ziyaretine teşekkür ederim.Sevgilerimle kal ve her zaman sayfama buyur.Sözlerin beni mutlu etti.Yüceltti.
Saflığını, duruluğunu sevdim ben...
Offf, offf diye inleyen aşığın
O, oflarındaki hasretince,
Senin hasretinde aradığım
Arzu, hasret, özlemince
Sevginin içinde tutuşan sevginin,
Sevgisini sevdim ben...
Eyyy yar, eyyy sevgili
Sensiz bir dünyada, bir alemde
Sensiz yaşamanın, hasretin
Karşılıksız sevdasında
Canıma can olan aşkın,
Sevdanın,
SEVGİLİ DOST CAN ARKADAŞ NE HO NE İÇTEN DİZELER BUNLAR SEVEN YÜREĞİN
HAYKIRAN SEVDASI KALEMİN HİÇ SUSMASIN SEVGİLERİMLE