Ey sevgili, ey canımın canı Ne denli garip şu yaşam. Bakıyorsun, Tüm güzellikler bir arada, Sıralı üzüm salkımlarınca... El sallayıp gülücüklerle Selam veriyor, "MERHABA" diyor hayata. Bir bakıyorsun, Karanlıkların bekçisi Yarasalarca, Gizemli köşelere gizlenmiş, Tüm ÇİRKİNLİKLER... Uzak yakın yıldızlarca, Göz kırpıyor "DOĞAYA". NE ÇİRKİNSİZ, NE GÜZELSİZ olmuyor dünya...
Sevdalara giz olan Hasretler, Özlemler, Acılar, Gözyaşı gibi... Bitimsiz sevilerden doğan, BİTİMSİZ AŞKLAR, Bitimsiz aşkların dostu, Yürek yangını, Ciğer eriyişi, İç çekişlerle sürüp giden, Cismin tükenişi, yanışı gibi...
Evet cancazım, Evet canımın içi, Evet bir tanem, Evet, yaşamımın anlamı, Var oluşumun öz amacı, İşte böyledir, Sevda denilen ALEM... SEVGİ ile SEYRİ ALEM. Amma, ne alem!? Nede güzel alem, değil mi?
Alemsin sevdalım, Alemsin vallahi, Billahi de Alemsin... Benim içinde yok olduğum, Okyanusunda boğulduğum, Varlığına tutuşup, Yandığım, Bir afeti alemsin... Başımın belası, Gönlümün cilası, Sevdamın tacındaki, Var olan tek alemsin...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVDA TACIMSIN...(Şiirlerim) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVDA TACIMSIN...(Şiirlerim) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Alemsin sevdalım, Alemsin vallahi, Billahi de Alemsin... Benim içinde yok olduğum, Okyanusunda boğulduğum, Varlığına tutuşup, Yandığım, Bir afeti alemsin... Başımın belası, Gönlümün cilası, Sevdamın tacındaki, Var olan tek alemsin...
SEVDALARLA SÜSLEMİŞSİN GENE ŞİİRLERİNİ NE GÜZEL İÇİNDEKİ SEVDA MUTLANDIRIYOR SENİ BUNU YAPABİLEN KAÇ KİŞİ VAR DERSİN SEVGİLİ DOST MUTLULUK GÖNLÜNDEKİ SEVDANIN HAKKI. SEVGİMLE KAL SEVGİLERLE KAL
Alemsin vallahi,
Billahi de Alemsin...
Benim içinde yok olduğum,
Okyanusunda boğulduğum,
Varlığına tutuşup,
Yandığım,
Bir afeti alemsin...
Başımın belası,
Gönlümün cilası,
Sevdamın tacındaki,
Var olan tek alemsin...
SEVDALARLA SÜSLEMİŞSİN GENE ŞİİRLERİNİ
NE GÜZEL İÇİNDEKİ SEVDA MUTLANDIRIYOR SENİ
BUNU YAPABİLEN KAÇ KİŞİ VAR DERSİN SEVGİLİ DOST
MUTLULUK GÖNLÜNDEKİ SEVDANIN HAKKI. SEVGİMLE KAL
SEVGİLERLE KAL