Bir deprem öncesinin tedirginliğinde, Kuşların pürtelaş, avare uçuşunu, Sulusepkenli akşam üstülerinde, Öfkelerin inceldikleri yerden kopuşunu, Artık, Solgun kalemim de yazmak istemiyor...
Ahh bir bilsen, dumanım da ince tütmekte !.. Öyle, belli belirsiz ve gayet sence tütmekte !.. Garip sezgiler kaplamakta benliğimi; Buz tutan düşünceme çizdiğim resimleri, Şahmaran buhranların yalazı eritmekte; Bunları, anlatmasam da olur, Sebebi var ...
Eyy bakışı mahmur, endâmı çalımlı yâr, Gözünde büyütme sevdâmızı dağlar kadar !.. Bunca söz kırığında derdim seni bulmuyorsa, Hâlim mâlûm olmuyorsa, Gülsün ayva, ağlasın nar !.. Nasıl olsa oynamazsın, Yenin kısa, Eteğin dar !..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇİFTE - TELSİZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇİFTE - TELSİZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gözünde büyütme sevdâmızı dağlar kadar !..
Bunca fay kırığında derdim seni bulmuyorsa,
Hâlim mâlûm olmuyorsa,
Gülsün ayva, ağlasın nar !..
Nasıl olsa oynamazsın,
Yenin kısa,
Eteğin dar !..
YÜREĞİNİZE SAĞLIK SEVGİLİ KARDEŞİM. GÜZEL BİR ÇALIŞMA VE MÜKEMMEL BİR ŞİİR.
KUTLUYORUM SİZİ.
SAYGI VE HÜRMETLERİMLE.