Dün gece sen bensiz uyurken yattığın yerde Bakir, kesif bir karanlık sardı dünyamı Bitmeyen yalnızlığımı, Bitmeyen hüzünlerimle Sensiz biçare, Sensiz yalnız yatağımda, Sensiz arzularım beni boğarken, Sensiz ıslak hayallerimle, Yalnız gecemin Yalnız karanlıklarında, Seni sarıp ta bağrıma Almak istedim dün gece. Seninle yine sensiz, Yine yalnızdım dün gece… Gözyaşı yok, acı yok, Üzmek, üzülmek yok demiştik ya hani!? O umutlarla gelip çalmak istedim, Sana aç olan sevdamın kapısını…
Adresin değişmiş, “O, buradan taşındı,” dediler. İsim, adres bırakmadan, Gitmişsin bir yerlere… Gözlerim pencerende, Kalbimde ise elim, asılı kaldı. Hem garip, hem biçare, Büktüm boynumu bir tanem, canımın içi… İçim yanıyor, Yürek kanıyor bak. Sardım sevgimle kalbimin yarasını. Yalnız gecemin Yalnız karanlıklarında Seni aradım da, Ağladım dün gece…
Yok demiştik gözyaşı, Hüzün yok, acı yok, Üzmek, üzülmek yok, Yok demiştik ya… Dün gece sen bensiz uyurken, Yattığın o yerde, Yalnız gecemin, Sensiz, seninle dolmuş saatlerinde, Karanlık umutların, O yalnız, yapayalnız anlarında, Seninle yine sensiz, Yine seninle yalnızdım dün gece… Seninle yalnız, Seninle dopdolu. Fakat seninle sensiz, Seninle yapayalnız, Bir yerde sevdam, Bir yerde umutlar, Bir yerde hasretin, Her anım gözyaşı…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEN UYURKEN YATAĞINDA…(Şiirlerim) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEN UYURKEN YATAĞINDA…(Şiirlerim) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Seninle yalnız, Seninle dopdolu. Fakat seninle sensiz, Seninle yapayalnız, Bir yerde sevdam, Bir yerde umutlar, Bir yerde hasretin, Her anım gözyaşı…
NEDEN HEP BÖYLE OLUYOR NEDENNN??? DEMEK MUTLU AŞK YOKTUR DERKEN ŞARKI DOĞRU SÖYLÜYORDU ... ÇOK İÇTEN YAZMIŞSINIZ HİSSEDEN HİSSETTİREN YÜREĞİNİZ VAROLSUN SAYGILARIMI BIRAKTIM SAYFANIZA...
Çok teşekkür ederim günışığı arkadaşım.Sayfama ziyaret ederek beni mutlu ettiniz.Teşekkür ederim.Sorduğunuz o "Neden" sorusunu kırk senedir ben de soruyorum amma ne bir doğru cevap alabildim, nede ben yanıt bulabildim... Ahhh o nedenler, niçinler, nasıllar? sağolun.her zaman bekliyorum sayfamda.. Bende kalbşn sevgisini sana buket olarak sunuyorum.
Seninle dopdolu.
Fakat seninle sensiz,
Seninle yapayalnız,
Bir yerde sevdam,
Bir yerde umutlar,
Bir yerde hasretin,
Her anım gözyaşı…
NEDEN HEP BÖYLE OLUYOR NEDENNN???
DEMEK MUTLU AŞK YOKTUR DERKEN ŞARKI DOĞRU SÖYLÜYORDU ...
ÇOK İÇTEN YAZMIŞSINIZ HİSSEDEN HİSSETTİREN YÜREĞİNİZ VAROLSUN SAYGILARIMI BIRAKTIM SAYFANIZA...