gözlerine şiirler yazdığım gecelerden biri kentimin sokak aralarında sessizlikler inliyor peri masalları okuyor bir anne çocuğuna sardunyalı balkonda , parmaklığa yaslanmış son demini yudumluyor geçkin sevgili uzak köşelerden soysuz kahkahalar sırıtmaya meyilli ucuz gönüllerden dökülüyor uzun saçlı kızın beline dolanmış genç onu kendisine iyice saklıyor
yalın hüzzam seyirtiyorum boş kalp aralarında canımdan uzaklaşıyor sıcağım ayrılıklar yazıyorum kentler tarihine şiirlerimde çoğalıyor düşlerim yırtık bir kelime dolanıyor gölgen yatağımın başucunda yalnızlığını koynuma alıp usul usul soyunuyorum gidişine
üşüyorum
hep unutma beni hiç severken unutmayı denedin mi birini
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
usul usul soyunuyorum gidişine şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
usul usul soyunuyorum gidişine şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yalın hüzzam seyirtiyorum boş kalp aralarında canımdan uzaklaşıyor sıcağım ayrılıklar yazıyorum kentler tarihine şiirlerimde çoğalıyor düşlerim yırtık bir kelime dolanıyor gölgen yatağımın başucunda yalnızlığını koynuma alıp usul usul soyunuyorum gidişine
üşüyorum
hep unutma beni hiç severken unutmayı denedin mi birini
denemek varsa...gidişi kesin değil gibidir...yada sende kalanıyla idare etmek zorundasın anlamı çıkar. sanırım denemesi olmaz bu işin..ama ne çıkar ki..şairler denerler; ne olcak şimdi..deyip yazsam bir şiir ne gelip geçecek içimden.bırakınca ben aniden ellerini.
hep unutma beni hiç severken unutmayı denedin mi birini
Hayatın oyunlarının içindeki bir rol.....severken unutmak, giderken yüreğini geride bırakmak...geçer..her yürek hak ettiğini günü geldiğinde yaşar.... başarılı ve güzel şiirinizi yürekten kutlarım...tebessimle kalınız...şiir tadında :)
Hele bir de sevdanın yükü omuzundayken,başka düslerde bulamazken,bulamadığını...en acıtanı da hani o gidisler vardir ya.....arkadan bakan sen olduğun halde sessiz duruslar vardir ya... en acitan onlardır iste...
Ama bilirsin, gidenin zaten hic bir zaman senin olmadığını.....ama onun hep senin icinde var olduğu...iste aşkın diyeti de bu olsa gerek.. güzeldi keyifle okudum... unutulmamak dileğiyle..
sen hiç bensiz ölümü kucakladın mı,, tam sevmeye meyil etmişken akıllarımız,, ve mantık denilen yosmanın dışına çıkabildik mi söyle..
biliyorum şimdi,, çünkü yaşıyorum..
sen oyunu kurallarına göre oynadık diyeceksin yine mantık çerçevesi içinde,, bense düşüneceğim ne kadar çok sevdiğini bu kaypak yosmayı ve seni bir gün yarı yolda bırakcağını aklıma getirdim,, polisleri görünce..
sırlar bir hainin eline geçtiğinde,, sevgili sırdaş bilip bir yosmaya sarıldığında aşk biter (mantık çerçevesi içinde)..
mantığın harici ve dahili bedbahtları olacaktır elbette..kimimiz bahane üreteceğiz mantıken diyeceğiz, kimimiz mantık dişi diye kurcalayacağız..menfi müsbet ne olursa olsun aşkı o yosmaya yüklemeyecek miyiz?
yok...yok...bence aşk, yosma ve mantığın aynı kefede salınmasını da isteyen sanki yine bizmişiz gibi geliyor