bana gözlerinle gel bir lâcivert bulutun içinden kanatlan, in turuncularını getir bir günün batımından ellerinle güneşi sun bana gözlerinle gel içinde gözlerim olan birkaç satır bulunsun...
uzat avuçlarını, yaklaştır yanağıma yangına kansın yüzüm sensizliğin o soğuk, donduran ayazına nasıl dayansın yüzüm? dokun da yansın yüzüm…
hasretine urban yaptım: dar gelir mesafeler zor gelir yüreğimi kurban yaptım saf tutup ağyar gelir ulaşır asırlar öncesine sessiz çığlığım leylâ, aslı duyar gelir...
çığlığıma yükledim sana olan hasretimi bir gurup vaktindeyim sevgili güneşli bir yağmurun gölgesine sığınma ellerinle güneşi sun bana gözlerinle gel güneş, gözlerinde olsun avuçlarında yağmur içinde gökkuşağı... gökkuşağı kıskansın bu muhteşem manzarayı... zemherîden al beni yağmur yağsın içime güneş içimde doğsun...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bana Gözlerinle Gel şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bana Gözlerinle Gel şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sanıyorum,bir sevgilinin en çok duymak istedikleri bu muhteşem sözlerdir.Umarım gelmiştir bir bahar sabahında,ellerinde yağmur,içinde ebemkuşağı,saçlarında güneş,gözlerinde yıldızlarla...Gerçek olması dileklerimle,değerli dostum !...tebrikler....