(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ne söylesem... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ne söylesem... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Nerden de bulurmuşşş böyle değişik cümleleri benim zümrem !!!!!!!!Harika bir şiir.Çok güzel bir anlatım.Puanlamayı açsaydın sana 5 üzerinden 5 verecektim.Nasıl olacak şimdi ?Yarın ben sana üstünde 5 puan yazan bir kağıt göndereyim artık.Başka türlü olmayacak...
ölgün kuş seslerine eşlik ediyorum bahçemde öylece kalakalmışım, avunuyorum mavinin gölgesinde... - ki tüm gölgeler siyahtı ezelden – ... mükemmeldi slow bir şarkı gibi....
Tadında bırakmış Sayın Şair, aşk adına en doğruları. Söylemiş yarısını yarısını anlayışımıza bırakmış Şair. Kendini halini ahvalini öyle güzel betimlemiş ki... Bahçede yalnız ve kimsesiz kalışlardan çağrı olmuş Sevgilinin gönlüne. Sevgi olsun hep gönlünde, duamız ve niyazımız böyle.
boynum kıldan ince
kır dalımı cellat!...
razıyım kaderime...
uzanıp çekme perdesini gözlerimin
/mevsimsizim!..
üstümde yılların verdiği yorgunluk...
öptün,
ama geçmedi işte
dudağımdaki uçuk…
Değerli kalem ..Yüreğine sağlık..Saygılarımla..