Benimkisi gülün göğe nidayla seslenişi Dualarda bulunan huzurun beklenişi nasıl sözler ulaşır boşluktan anlamlara Kalır benimle ruhun,kalsanda uzaklara
Yıkılmaz gökyüzü daim ilahidir sahibi Umut et aydınlığı elbet gelir yıldızı Solan renkler sarsada,yetinir avucuyla Kalır benimle ruhun,kalsanda uzaklara
Ay ermiştir gecenin en güzel sayfasına Bakakaldım ruhunun en derin rüzgarına Nice umutlar ektim karanlık hicranıma Kalır benimle ruhun,kalsanda uzaklara
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kalsanda Uzaklara şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kalsanda Uzaklara şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ay ermiştir gecenin en güzel sayfasına Bakakaldım ruhunun en derin rüzgarına Nice umutlar ektim karanlık hicranıma Kalır benimle ruhun,kalsanda uzaklara
(Akşamın ya da karanlığa doğru en cürmü sadık zamanımda bakacağım son zerre.Uzun uzadıya söylenişe hizmet saniyelerin verdiği, belki de benim ona hediyem kim bilir her anlam anlam mıdır ya başka adresteyse..Keyfe başlamak en iyisi,şiirin duasıyla)
"Benimkisi gülün göğe nidayla seslenişi Dualarda bulunan huzurun beklenişi nasıl sözler uzlaşır boşluktan anlamlara Kalır benimle ruhun,kalsanda uzaklara"
(Gülün göğe nidayla seslenişi..Ama öylesine zarif ki burdaki seyran, tutup burayaa sindirememek işten bile değil.Sonra bir hakikat tutkulusu daha.Huzur ve duası!Ama hiç eksilmeyen.Kalır benimle ruhun,kalsan da uzaklara.Yaaaa...Hayat hep zor mu yaşanılan hep tersten mi öttürür kuşları! Asla! Ne istersem odur! En büyük kanıtı hiçsizliğe rağmen kalbin ayakta durabilmesi,yok mu kimsede! Herkesin öyle kandırmamalı aklı..)
"Yıkılmaz gökyüzü daim ilahidir sahibi Umut et aydınlığı elbet gelir yıldızı Solan renkler sarsada yetinir avucuyla Kalır benimle ruhun,kalsanda uzaklara"
(Teslimiyet ki arşa değer kokusu. Hep dilekler kesinliği olmayana istekler vakitsiz beklemelere.Yaşa da yanma.Var mı deliliği böylesi gerçeğin.Kesinliği kesin ya, öylesine huzuru döşenir damarlarımıza ve öylesine açıktır ki dayatma mı;yok seyri âla....)
"Ay ermiştir gecenin en güzel sayfasına Bakakaldım ruhunun en derin rüzgarına Nice umutlar ektim karanlık hicranıma Kalır benimle ruhun,kalsanda uzaklara"
(Acaba diyorum şiirle dinlediğim şarkının ruhuma gönderdiği güzellik mi bu hafifliğimden kalan.Bilmiyorum belki de istediğimde düş buluyorum hep.Ben istediğim için hep yaşarlar ..Yaşatırsam yaşar yoksa da yoktur neyler zulmün ateşi...Bunu görmek çok daha açtı yüreğimi..Minnetim yüreğinize..)
Sevgimle..
havin555 tarafından 5/8/2009 6:12:49 PM zamanında düzenlenmiştir.
güzel yorumun için çok teşekkürler ederim yazdığın her heceye verdığın emeğede sağ-ol evet ruhanı bir şiirdi öyle yazmaya çalıştım yüklediğin anlamlar çok güzel sağ-ol var-ol ayrca çok güzel yazıyorsun layık olduğun yere ulaşman dileğiyle saygılarımı ilettim..