(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MASUM ÇOCUKLARDIK... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MASUM ÇOCUKLARDIK... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yıl bin dokuzyüz yetmiş iki ..mapustan bir mektup,, kelepçeli elden çıktığı an YOKUM.... üzülmeyin desemde bilirim üzüleceğinizi.... YAŞAMAK; ...bir şeyler yapmak önemli !!.. nasihatım; .bilim yolundan..hizmet, insanlık.. SELLAMIM ÜZERİNİZE... --DEVRİM AŞKI OLSUN !!
Yani sadece ve sadece 40 yıl sonrasından bahsediyorlar… Silkelenip kendimize gelmemiz için belki de çok uzun belki de çok kısa bir süredir bu 40 sene…
Benim yaşım yetmeyecek bu 40 sene sonrasını görmeye…. En azından yukarıdaki yazılanları yaşamayacağım. Ama benim evlatlarıma kendi çocukları bu soruları soracaklar ise onlara tek bir şey söyleyebileceğim ta bu günden yarına… Affedin bizi Fidanlarım ,affedin bizi sizi yeterince anlatamadık çocuklarımıza
YANİ BİZ BİZİ YAZDIK O SOKAK BAŞLARINDA ATEŞE KOŞAN PERVANELER GİBİ USTA ÇIRAK YA DA SEVGİLİ HAYATIN BİR O KADAR İÇERİSİNDE AMA ÖZGÜRLÜĞÜN EN YÜCESİNDE SAFTIK SAF YÜREKTİK YİTİK KENTİN ÇOCUKLARIYDIK YILDIZ DÜŞÜŞLERİNDE YEŞERİYORDUK MEVSİM MEVSİM UMUTLAR İÇİNDE KURŞUN YEDİĞİMİZ HER BEDENDE............
Güzel dizelerinizi yürekten kutluyorum. Saygı ve selamlarımla.
O saf duygular, o zaman içinde acı vermeyen acılar, vatan millet aşkı, insanlık mücadelesi. Araya karışan tertemiz sevgiler ve aşk. Ne kadar mükemmel bir anlatım. Kutluyorum Bernacım.
Güneşin her doğuşunda verecektir mutlaka bir yelerde ışkınlar...çoğalacaktır...Onlar ülkelerinin bağımsızlığı için öldüler... Güneşe gömüldüler...Yazan ve düşünen yüreğe sağlık...Rabatlı
SAFTIK SAF YÜREKTİK YİTİK KENTİN ÇOCUKLARIYDIK YILDIZ DÜŞÜŞLERİNDE YEŞERİYORDUK MEVSİM MEVSİM UMUTLAR İÇİNDE KURŞUN YEDİĞİMİZ HER BEDENDE............ BEN ÇOK BEĞENDİM BU ŞİİRİ YÜREKTEN KUTLARIM
O güzel gözlerin hüzünle solmasın... Solmasın yürekler... Güzel dileklerin için teşekkür ederim Teyzemmm sayfamı da beni de onurlandırdın... Seni Seviyorum...
Yıl bindokuzyüzyetmişsekiz, Herkes vatanı kurtarıyor,ne demekse… Yoldaşlar da ülkücüler de aşka yabancı Gündüz çatışanlar gece sinemada aşk filmlerinde ağlardı Aşkın yitik kuşağıyız Bundandır suskunluğum,kızarmalarım…
Fırıncının camında son kez kıyafetimi düzeltirken Seni düşünürdüm en masum düşlerle Sana koşardım cennete koşar gibi. Ama sana hiçbirini anlatamadım Serde erkeklik vardı ne de olsa, Bir de vatan kurtarma sevdası… .... Sayın ANIL, siyah-beyaz ve yitik yılları yazlık sinema tadında anlatmışsınız.. onlar mı suçluydu, bu vatanı sömürenler mi? onlar asıldıysa çeteler,mafyalar,darbeciler............ bin kez asılmalı...
mükemmel dizeler okudum berna hm, her adım kendi özgürlüğü içindedir, bazen yalpalasada umut özgürlük için direnişler halk ve vatan içindir, saygılarımla
Sönmeyen ışığımızla yadettik sayenizde.
Tebrikler.