(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BENDEN KAÇTI HEP MUTLULUK... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BENDEN KAÇTI HEP MUTLULUK... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiir biraz karamsar ve bir haftadır da şiir eklenmemiş olunca rahatsızlandınız mı acaba düşüncesine kapıldım, keşke haber alabileceğimiz bir yer olsaydı... Umarım vesvesedir benim ki, yüreğinize sağlık olsun var olun.
Sevinç İNAL tarafından 5/2/2009 2:05:57 AM zamanında düzenlenmiştir.
KEŞKE.. LERİN OLMADIĞI BİR YAŞAM DÜŞÜNEMİYORUM MALESEF BEN DE DEĞERLİ ŞAİR DOSTUM...AMA, MALESEF KEŞKE.. LERİN ASLA BİR YARARI DA OLAMIYOR BU GÜNE VE YARINLARMIZA... HARİKA BİR ŞİİR Dİ KUTLUYORUM DEGERLİ KALEMİNİZİ...HİÇ SUSMASIN HEP YAZSIN KALEMİNZ DEĞERİ ŞAİR. SAĞLIK VE MUTLULUK DİLEKLERİM SİZİNLE...
mertyigitcan tarafından 4/30/2009 12:41:10 PM zamanında düzenlenmiştir.
Dertlerimle içimi yakmasaydın Beni bu halde bırakmasaydın Olmaz mıydı benim kardeşim
Dertlerim geldi yine benim aklıma Ben yanayım benim bahtıma
Sen geldikçe benim aklıma İnan ben delireceğim
Bu nasıl bir acıydı yaktı beni Ben bu acıya bir türlü alışamadım....
Geçmişte yaşanmayanlar,belki de gençliğin verdiğ zamana şans tanımalar ve gençlik elden gittikten sonra geri gelmeyecek o demler.Çok güzel ve özeldi.Kutlarım tüm içtenliklerimle.
Sen benim gibi olma çocuk, ölümü düşünecek zaman kalmasın hayatında Dolu dolu yaşa mutluluk olsun yüreğinde daima …
Duyguların sel olup akmış yengem.Fon ve ses harika bir uyum içinde biz dinleyenlere sunulmuş... Dinlemekten büyük bir zevk aldım... Yazan ve yorumlayan yüreğin dert görmesin... Saygılarımla ellerinden öperim...
Hüzün bulutları yoğunlukta sayın Hocam sayfanızda Karamsar olmayınız, bence Güneş hemen yanı başınızda Çok güzel çokta içtendi Saygıyla _____________________________Ali Cemal AĞIRMAN______________________
Yapılan hatalar belkide bize o keşkeleri yaşatıyor..anı yaşamak belkide en güzeli ama ölüm gerçek. Ne kadar hayatı dolu dolu yaşamak istersek isteyelerim bunu başarmak çok zor. Mutlaka önümüze bir engel çıkıyor..Mükemmel şiir ve yorum sevgi ve saygımla annem. Ozan
geçer... bu da geçer ya hu. hüzün olmazsa o daha da zor... şaire ençok hüzün gerek..aşk bulunabilen birşey.. yarınki ufuğa bak,ya akşamda guruba mutlaka sevecek birşey söylerler. ''Habibim sen güzelliği akşamda ve sabahta seyret.'''
Değerli Şaire Dost; Mutluluğun kaçmadığı yürek varmıdır ki? Ama kısa bir an gelse bile yüreklerin o sevdanın hasını yaşatıyor . sonra yine hazan yine ayrılık yine hüzün . Yürekten Tebrikler .. Saygılarımla ...
Canan Hanım herkesin yaşamında mutlaka bir döğüm vardır.Tabiki,belli bir olgunluk çağına gelindiğinde geçmişe bir bakıldımı o aynada neler yok ki,Bu güzel şiirinizi yeni gençlere bir hediyeniz olsun.Çok anlamlı ve yalın... Kutlarım...Saygılarımla
Dolu,dolu yaşa mutluluk olsun yüreğinde daima. kutlarım ablacığım yine,yine harıka bir şiir mükemmel bir yorum bir şiir resitali dinedim ağzına yüreğine sesine sağlık diliyorum sevgilerimi sunarım
Önümde boş bir sayfa var, kalem elimde yürümüyor yazmıyor Düşler sofram bomboş, duygular yitik hissetmiyor Ne acı ne sevinç Hatıralar aşınmış silik görünmüyor Martılar kanat çırpıp uçmuyor, Gözbebeklerim kurumuş akmıyor Gidecek yol kalmadı önümde, ondandır belli ki ayaklarım yürümüyor.
Bir zamanlar aşk denen bir duygu vardı, yüreği kıpır kıpır eden Ah! Çocuk aşk yarınlara bırakılmayacak kadar değerliymiş bilemedim
Şimdi her sabah kurşun yemiş gibi Yalnızlığımla uyanıyorum Duvarlarımın içinde ve görmeyen gözlerle Dört bir yana bakınıyorum Sanki sis kaplamış her yeri karanlık, Güneş doğmuyor tan yerlerinden Kapımı çalacak kimse görünmüyor köşelerden Kader diyemem buna Yalnızlığımın habercisiymiş bu günlerden.
Sen sakın yarınlara bırakma geleceğini sıkıca sarıl sevdana Ah! Çocuk anlar kullanılmazsa kalmıyor inan yarınlara
Şimdi artık dizlerimde derman yok, saçlarım bembeyaz Yaz ortası esen yelim sanki kış sabahında ayaz Yazacak bir şey kalmadı artık Elimdeki kalem ağlamakta Sadece bir gözyaşı gibi dökülüyor Beyaz kağıt üzerine bir nokta. Ne kadar da bana benziyor dünyada yapayalnız O da belki mutluluk ararken Benim gibi mutsuzluğa yakalanmış hazırlıksız.
Bazen rüzgâr gibi eser yaşam elinde avuçlarında ne varsa siler süpürür Ah! Çocuk işte o zaman hayallerin kalır ama vaktin kalmaz yaşamak için unutma
Geceler karanlık, geceler ürkütücü Kuruntular kemirirken içimi yüreğim hüzünlü Uyku nerede saklanmış görünmüyor hiç bana Yüreğim yaralı, kirpiklerimde yaş, ah ömrüm son durağına varmakta Şimdi bütün keşkeler beynimde çözümsüz bir yumak gibi duruyor öylece kucağımda.
Sen benim gibi olma çocuk, ölümü düşünecek zaman kalmasın hayatında Dolu dolu yaşa mutluluk olsun yüreğinde daima …
Canan Onuş ............................................................................................. şiirler sende bir başka dokunuyor yüreğre..tebrikler Canan ONUŞ
Rengini kaybetmiş yorgun sözler dövüyor hüzünleri dizelerde Her cümle arasında sıkışmış yalnızlık…….................... İçimden geldi ve yazdım güzel şiirinize...
Yüreğin keşkeleri serilmiş sereserpe... Hayal fotoğraflanmış gibi....Güzel bir şiir okudum yüreğinizden. Hisli yorumuyla bütünleşmiş şiiriniz. Güzel şiirinizi ve yazan yüreğinizi kutluyorum. Kaleminiz susmasın. Saygılarımla...