Gün bıraktı kendini Dağın arkasına Senin gibiydi giderken Esmer, derin bir geceye Kaç kum tanesi daha ister Kovuşturmasız bir aşk için Kaç kelle, kaç ölümlü ve dahi kim bilir Bir o kadar da iğne batımı Yalan lüzum eder
Ağrıyla bölünür deliksiz uyku En yalın hallerinde bu sızı Mutsuzluğa da alışır
Sorsan, yen içinde Baksan, kör atımı bir kalp ve bulduğu her gölgemi Vursun başsız süvari Bu hallere alışıyorsam
Yar… Tutuşan güz yapraklarından Yeni bir ölüm doğur bana ve ser üzerime gazlı tülbendi Yaralarımdan sızan ümidi Bastır parmak uçlarınla Yitirilen kaç an varsa Zamanlı, zamansız ve aman dilemeyen inadıma inat Hoyrat bir ağıtın kollarına Hırçın bir rüzgârın ahiyle sarıl
Bu yer, “Mesut Bir Adam Çıkmazı” değil Dört mukaddesin önüne eğildim Ve her kutsal lafzın kalbiyle Huzuru beklerim…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HIRÇINLIĞIMA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HIRÇINLIĞIMA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kendimizi arıyorken olmaktan korktuğumuz her yer de en büyük acıları nerde aldık mutluluğun içinden geçerken mi yoksa..... KUTLARIM GÜZEL MISRALARINIZ ÇOK GÜZELDİ................ YASEMİN ÇİÇEKLERİ BIRAKTIM GÜZEL DİZELERİNİZİN ARASINA EN CİCİSİNDEN AK DUVAKLI UMUTLAR, GERÇEK SEVDALAR GİBİ BEBEK GÜLÜŞLERİMİDE KATTIM MİSLER GİBİ KOKSUNLAR YASEMİNLER BENDEN SONRA SAYFANA UĞRAYANLAR ANLASINLAR Kİ BİR GARİP SEVDA MİLİTANI YASEMİN GEÇMİŞ BURADAN, BİR DAHAKİ GELİŞİME KADAR İYİ BAK EMİ ONLARA ÇOK ÇABUK SOLARLAR,SOLDURMA.........
Kaç dakikadır bu sayfadayım.Bütün kalbimle ve tüm acemiliğimle güne dönmüş yüzünü dedim bu şiir.
"Yar… Tutuşan güz yapraklarından Yeni bir ölüm doğur bana ve ser üzerime gazlı tülbendi Yaralarımdan sızan ümidi Bastır parmak uçlarınla Yitirilen kaç an varsa Zamanlı, zamansız ve aman dilemeyen inadıma inat Hoyrat bir ağıtın kollarına Hırçın bir rüzgârın ahiyle sarıl
Bu yer, “Mesut Bir Adam Çıkmazı” değil Dört mukaddesin önüne eğildim Ve her kutsal lafzın kalbiyle Huzuru beklerim… "..................Burası benim olsun mu?Sevdim şiir seni çok sevdim....
Cevap yazarken bile kayboldum şiirde ve unutuyordum az kalsın...Bebeğe öpücüğünüze borçlu kalıyorum sabaha kadar,zira uyumakta,ağır bir grip geçiriyor,öksürük nöbetleri halsiz düşürdü,korkuyorum öpersem uyanıp yine nöbetlere kalır diye.Ama söz sabah konduracağım buseleri sizin için...Sevgimle...
Menzilini arayan bir kurşun arıyordu yüreğim Öyle serseri bir kurşun değil Kararlı İnançlı Ve de inatçı Değdiğinde yaralayacak olanına yoktu ihtiyacı Değdiğinde paramparça edip dağıtmalıydı Yaklaşan Hazirana ille de 15'ine gömmeliydi beni de...Huzur bana o gün ölmekte...Ve şiir vurdun beni...
Aldım kabul ettim sardım gönlüme şiir seni...Sevgiyle...
en büyük acıları nerde aldık mutluluğun içinden geçerken mi yoksa.....
KUTLARIM GÜZEL MISRALARINIZ ÇOK GÜZELDİ................
YASEMİN ÇİÇEKLERİ BIRAKTIM GÜZEL DİZELERİNİZİN ARASINA EN CİCİSİNDEN
AK DUVAKLI UMUTLAR, GERÇEK SEVDALAR GİBİ BEBEK GÜLÜŞLERİMİDE KATTIM
MİSLER GİBİ KOKSUNLAR YASEMİNLER BENDEN SONRA SAYFANA UĞRAYANLAR ANLASINLAR Kİ
BİR GARİP SEVDA MİLİTANI YASEMİN GEÇMİŞ BURADAN,
BİR DAHAKİ GELİŞİME KADAR İYİ BAK EMİ ONLARA ÇOK ÇABUK SOLARLAR,SOLDURMA.........