Şu buluttan atılacak ilk ipe Bağlayacağım umudumu Bu sabahın kuytusundan Toprak kokulu varlığımı Yerleşeyim bir bulutun Düşsel yokluğuna
Birazda burada kalayım Belki dağılır kederlerim
Olmazsa…
Olmazsa…
Olmadı baştan doğarım Yağmur tanelerinin inişinde Buhurdanlığın fokurtusuyla Sihir gibi konarım kelebeklerin Süsten beneklerinde Sisli bir ormanın Geç kalan uykusuna…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TAŞINIYORUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TAŞINIYORUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güneşin batışından sonra yürek doğar gecemsi bir şafak kızılığından ve kederin dağılması en güzel umutur tekrar doğmak; ki şiiriniz umut doğurandı tıpkı çiçeği yoğuran siz şair gibi
Şiirdi ve etkiliydi hoş tasvirin getirdiği nefis bir sunumdu sizin kaleminizden dökülenler ve tıpki inci taneleri gibiydi gözlerimize yansıyan
neden zamandan bir dilim ayırmayız yüreği yüreklerimize dost insanlara? bilmiyorum. hoyrat yanımız zamanın suyunu sıkarcasına tüketirken neden dost bildiklerimiz kıblemiz olmaz? onu da bilmiyorum. onlarsız ne yaptığımı düşündüm de, karşıma koskocaman bir "hiç" çıkıyor. hani derler ya; "dünyaya kazık çakmak"... bunu yapmamız da mümkün değil. peki neden? hiç... aslında hiç bir açıklaması yok bunun. sadece bizim "ihmal" yanımız ağır basıyor sanırım, onun için.
affola sevgili "asran" ve şahsınızda bütün dostlarımasesleniyorum; "affola"...
kelebek kanatlarına da olsa gökten inin sevgili "asran" :)) yüreğinize sağlık. baki saygı ve muhabbetlerimle efendim.
Mücadelemi vardı bugun menüde.Hımm mis gibi!KADER! yaktı odunu yüreğimizde, kavurdu ezgilerini gülüşlerin.Bu menüyü kabul ediyorum.Çok lezzetli geldi tadı.Herşeyi sil ve en başından yaşamaya bak sen! tebrikler....
Şiirdi ve etkiliydi hoş tasvirin getirdiği nefis bir sunumdu sizin kaleminizden dökülenler ve tıpki inci taneleri gibiydi gözlerimize yansıyan
Tebriklerim çokça
Saygımdasınız