sessizdir maskeler şimdi birinden çalınmış besbelli yüzünün renginde saklı tüm düşler gibi çıkarılmaya hazır günahların mı var yaklaş o zamansevgili
etinden kopan merhamet usulca bir günahı perdeler yırtılmıştır aşk paçavrası kendi renginde bir isyanı simgeler
buruşurken nefesim kalbinle elleri terli bir hevesim beter yalnızlıklara damlamayı yeni öğrenmiş bir kal iki git sıkıca kavra ruhumu sonra aniden it…!
yanlış sesin elimin arka yüzü yanmış tenin elimin ön yüzü dudakların koynumda yüz görümlüğü biriktirilmiş bakışlara değen değersiz bir hasret ışıltısında
kıvamını kazanıyor kazanmayı bilmeyen aşk ölmeye benzer hayatımla
bir sev iki sevme sıkıca kavra intiharımı sonra aniden it…!
tam da ağzında koparılmayı bekleyen güle kanmışken adımlarını karıştırıyorsun mahcup bakışlarımın dikeni dilinde saklanmış ihanet ve nefretle
öğrendim bu dansı ki mümkün değil başka türlü sende aşk’ın adı bir ol iki olma sıkıca kavra beni sonra aniden it…!
alicengizoyunu (…kiminle dans edileceğini değil, aşk’la dans edilmeyeceğini öğrendim…)
ressam :pino daeni
*sabiha küçüktüfekçi hocama resim için teşekkürler...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
tango... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
tango... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"öğrendim bu dansı ki mümkün değil başka türlü sende aşk’ın adı bir ol iki olma sıkıca kavra beni sonra aniden it…!"
sonsuza dek, aşk la...
tangonun büyüsüyle bütünleşmiş şiirinizi saymadım kaç kez okudum, ve daha kimbilir kaç kez okuyacağım... geceyi keyifle kapatan kaleminizi ve yüreğinizi kutluyorum, saygılar...
öğrendim bu dansı ki mümkün değil başka türlü sende aşk’ın adı aşk dansıdır diğer adıda vücutlar aynı ritimde uyumlu hareket eder müzikle tadı başkadır,sevgilerimle...
alicengizoyunu (…kiminle dans edileceğini değil, aşk’la dans edilmeyeceğini öğrendim…)
aşk hayatın bizimle dansıdır ..istesek de istemesek de oynatır bizi parmağında... :)) harika...bu sayfa hep şiir...iyi ki yazıyorsun şair iyi ki...okumak keyif... kutlarım yürekten değerli şair dost sevgili alicengiz... sevgim saygım her daim...selamlarımla..
teşekkür ederim her birinize...