figüratif takıldı gönyesine hapisti az yaslandı gözüne sapkın arsız habisti yel takındı öfkesini hüznün çeyreği kör neye ıkındı nefesini -hele yanaş bir gör
cartadak duraksadı kör sular höykürdü yuh vay anasınıydı kuşku aynaya güldü akyelinin sapağında belki de yeterdi döl tüh rüzgara tükürdü -hele dolaş da gör
sır başına değirmi içi kıçı cıscıbıldak dünya halidir dedi yazgısına bitti bak cami duvarına hani derler ki bakan kör eceline enselenir yani -hadi bulaş da bir gör.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Say Sayıkla Gör şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Say Sayıkla Gör şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yine kelimelerle yapılmış bir dans gördüm.bu konunun uzmanısınız hocam.kelimeleri en iyi siz çözüyorsunuz.onların dilinden de en iyi anlayan sizsiniz. öyle üzel yazıyorsnuz ki bize söyleyecek çok söz kalmıyor. kaleminiz daim olsun. saygılarımla... Merve KUZGUN balaban Kent Şairleri
Harflerle kelimeler, kelimelerle cümleler, cümlelerle şiir oluşturmanız çok güzel, böylesine güzel şiirlerle ne kadar dolu olan bir birey olduğunuz anlaşılmaz gibi değil. Mesela büyükçe bir kavanoza tenis topları koyarsanız yine boş yerler kalacaktır eğer ardında ufak çakıl taşları koyarsak onların da yerleri olduğunun farkına varırız, ardından bir miktar kum koyunca onlarda taşlar gibi yerlerini bulacaktır ve en son olarakta su dökecek olursak suda süzülerek kendi yerini doldurur.Yani anlatmak istediğim kavanozu bir insana benzetirsek tenis topları büyük sorumluluklar çakıl taşları daha az, kum ve su daha az sorumluluklarımız olacaktır eğer önce suyu, kumu ve ardından çakılları koysaydık tenis toplarına yer kalmayacaktı yani öncelikle hayatımızda büyük işlere daha fazla yer vermeliyiz ve kavanozumuzu hiçbir zaman boş bırakmamalıyız, ben sizi böyle yani kavanozunu doldurmuş olan bir birey olarak görüyorum.
hocam kaleminiz ne şanslıdır ki sizin aklınızda hapis yatıyor... davalara çıkmak istemiyor ve biz okurlara mektuplar salıyor içeride olanları yolluyor. Kaleminize af çıkmaması dileğiyle... yine çok güzeldi hocam.tebrikler.
kelimelerin binbir hali sürekli şiirlerinizde karşımıza çıkıyor onları öyle güzel yerleştiriyosunuz ki okurken zevk alıyorum...birbirine uyduruyorsunuz birinin yeri değişmez değişse anlam bozulur ama onlar için gecenizi gündüzünüze katıyorsunuz doğrusu çok emek harcıyorsunuz ve ortaya böyle şaherserler çıkıyor...
emeğinize sağlık... tebrikler... Gülce Göçer balaban Kent Şairleri
nefret sonucu çıkan sorunlar pişmanlıklarını gizlemeleri bir yandan da dışarı patlaması alınan en büyük cezadır insana hapis köşelerinde yaşan binlerce mahküm belkide bu yüzden hapis yatmaktadır içindeki güç yavaş yavaş yok olunca hayatın sonu geldiğini anlar ecelin bir andaki duygusuyla bedeninki ruh uçup gider
sevgili candostum kelimelerin gizemi sağlam gözle görmek gerekir uç noktalarda yerleştirilmiş her hece büyük bir ustalığı göstermektedir elinize yüreğinize sağlık
Kelimelerle oynamayı çok seviyorsunuz. Bunu yapıp da güzel yerleştiren azdır. Siz de bu nadir şairlerimizdensiniz hocam. Engel olmasın kimse kimseye. Engel olsa da farketmez aşılır. Zaten yolumuz hep açıktır. Elinize, emeğinize sağlık hocam. Kutlarım sizi. Kaleminiz hep ama hep daim olsun. Sevgilerle; Yazgülü Tunar "balaban Kent Şairleri"
Sevgili Müjdat Dostum bu şiir beni çok sürükledi ve sürüklemeye de devam edecek bir bakmışın lüleburgazdayım
dinletinize kısmet nasip olursa geleceğim öncekinde bir aksilik oldu ama bu sefer aksiliklere müsaade etmeyeceğim biliyorsun 30 mayısta edebiyat defteri toplantısına ev sahipliği yapıyorum o tarihin dışında her tarih bana uygundur
sevgi ve özlemlerimi sunuyorum candan ve tüm balaban şairlerini toplantıda görmek isterim
sır başına değirmi içi kıçı cıscıbıldak dünya halidir dedi yazgısına bitti bak cami duvarına hani derler ki bakan kör eceline enselenir yani -hadi bulaş da bir gör. HARİKA BİR ANLATIM,KUTLUYORUM....
sır başına değirmi içi kıçı cıscıbıldak dünya halidir dedi yazgısına bitti bak cami duvarına hani derler ki bakan kör eceline enselenir yani -hadi bulaş da bir gör. ........ ZOR BİR ŞİİR.İNCE BİR ANLATIM. DOKUNDURMA SOKUŞTURMA YOKUŞTURMA SORUŞTURMA
Kelimeleri çok seviyorsunuz ve/veya okurlarınızı çok seviyorsunuz. Bilmiyorum hangisidir ama ben kaleminizi çok seviyorum. Çok yaşa hocam ve yaşa ki her daim bize birşeyler katın. Kaleminiz hep dik dik, hep DİK olsun...
güzel hocam sayenizde ben de bu akşam milli oldum, tiyatrodan sonra burada da birlikteyiz, çok teşekkürler hocam. hakikaten ben de pek bulaşmayayım şirrete, çirkefe, ben de yana geçip bu güzel şiire yol vereyim, alkışımı tüm samimiyetimle sayfanıza ve şiirinize bırakayım. klaleminizle birlikte uzun yıllar başımızda olmanızı dilerim değerli hocam.
Sevgili hocam yine coşmuşsunuz, sözcüklerin raksı olmuş her zamanki gibi! Hadi ben de bulaşmayayım ve şiirin tadını kaçırmayayım, ben de Gülşah'ın yanına geçip, alkış tutayım!!!
Üstad kaleminiz yolumuza ışık tutuyor, çok teşekkürler değerli hocam.
figüratif takıldı gönyesine hapisti az yaslandı gözüne sapkın arsız habisti yel takındı öfkesini hüznün çeyreği kör neye ıkındı nefesini -hele yanaş bir gör
cartadak duraksadı kör sular höykürdü yuh vay anasınıydı kuşku aynaya güldü akyelinin sapağında belki de yeterdi döl tüh rüzgara tükürdü -hele dolaş da gör
sır başına değirmi içi kıçı cıscıbıldak dünya halidir dedi yazgısına bitti bak cami duvarına hani derler ki bakan kör eceline enselenir yani -hadi bulaş da bir gör.
Sözcüklerin taklalar atıp, dansın estetiğine ulaştığına tanığız yine! Sevgili hocam, yine gevezeliğim tutacak, sustum ve ayaktayım şimdi!!!
Emeğinize binbir sağlık sevgili hocam, bu felsefi şiirleri sürdürün hocam.
öyle üzel yazıyorsnuz ki bize söyleyecek çok söz kalmıyor.
kaleminiz daim olsun.
saygılarımla...
Merve KUZGUN
balaban Kent Şairleri