(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Süzme Akıl şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Süzme Akıl şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Akıl dediğin kullandıkça anlamlanmalı; gezsin dıursun çalışmalı.Kaleminiz daim olsun.Elinize emeğinize sağlık. Ayrıca herkesten farklı bir yorumunuz, tarzınız var Hocam. Bu da özgün olduğunuzu açıkça kanıtlıyor. Teşekkürler... Sevgilerimle; Yazgülü Tunar "balaban Kent Şairleri"
yeni şiir kalıbınızı beğendim doğrusu gerçi hepsini beğeniyorum.herkesin yazdığı şiirlerden değildi yine özgün bir şekilde yazıya dökmüşsünüz düşüncelerinizi...
emeğinize sağlık... tebrikler... Gülce Göçer balaban Kent Şairleri
Değerli dostum.Akıl azgın süzgün gezgin olmadıkça zaman güzel,özel görsel olmaz.Prinç üstüne yazı yazan çin ustaları gibi özenle seçili kelimelerle süslü şiiriniz dostum.sevgilerimle.
Katkılarınızdan dolayı sanşlıyım. Verdiğiniz aklın ve bilgilerin zorla öğrenilmemesini ama bir o kadar da ikram etmeyi çok usta şekilde gerçekleştiriyorsunuz hocam. Kendi adıma teşekkürlerimi ikram etmek istiyorum bende ve grubunuza katıldığım için...
Umarım, diğer farklı çalışmalarınızdan da örnekler sunarsınız, çeşitlilik önemli, kopyasi çıkmış gibi birbirine benzeyen sayısız şiir var zaten, sizin çok şiirinizde hep yenilikler gözleniyor ve biz yazmaya çalışan gençler bunların farkındayız, lütfen bu tarzınızı sürdürün hocam, alışıyoruz kaleminize, gönülden kutluyorum kendi adıma!!!
tebrikler.teşekkürler.
Merve Kuzgun
balaban Kent Şairleri