Savuruyor beni günler eğilip yerden Toplayamıyorum parçalarımı bir tanesini toplarken Bir tanesi kopuyor Koşuyoruz zamanın peşinden Yetişene eyvallah Sanki Mısır taneleri gibi yaşam Tek tek öğütülüp küle dönüyor Sonrada toz bulutuyla uçup kayboluyor Burnunda kalan kokusuyla Geçmişi hatırlıyorsun sadece Elinde toza döndürmeye kıyamadığın Mısır taneleri ve Koca bir çarktan Kurtardığın umutlarınla Bir de Ertelediklerin çağırır seni uzaklardan Git gidebilirsen geçmişe Hayalin aktığı nehirde yüzebilmek Sana tanınan hak. Ucunda denizde boğulmakta Var tutunamazsan yelkenliye Tek yaradanın bildiği gelecekle Sana verilen Borç gibi Uzun görünen kısa bir sayfa Bitene kadar ilerle Ne fazlası ne azı Elinde olan bir tek andır Bu kadar kısa Yalan Ve acıdır Yaşam..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yaşam Bazen Acıdır- 2- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yaşam Bazen Acıdır- 2- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok hoş bir örgüsü vardı şiirinizin.. Derinden derinden yol aldı, sonra öylesine beklenmedik bir sonla sanki bir anda her şey çözülüverdi.. Dile hakimiyet kendini gösterdi.. .........Kutluyorum yürekten.........
Uzun görünen kısa bir sayfa Bitene kadar ilerle Ne fazlası ne azı Elinde olan bir tek andır Bu kadar kısa Yalan Ve acıdır Yaşam ............................. sen aşk ben acı o yalancıdır
.........Kutluyorum yürekten.........