Yaşam bazen acıdır düğümlenir içinde damlalar Çaresiz kalırsın ellerin avuçlarında erir Kaçan kıvılcımlar sarar bedenini Hiçbir durakta indirmez bindiğin otobüsler Çaresizlik akar şah damarlarına Koş Yürümeden Seni bekler Uçmayı yeni öğrenen kuşlar Durduğunda düşeceksin her kanat yarasında Aklını sar benliğine sarmalasa da acılar Yaşamın düz ovasında Rüzgârlara tutunmadan Çıkamazsın Unutma Ah ne derinine iner akşamların Görünmez çığlıkları karanlığın Söyle Susma seni bekler sözlerin mat olmuş şahları Yaşamda acı da vardır Mutluluğun ardı acıysa acının ardıda Yaşamdır Zıt kutupları bekleyen Çekim alanında sürüklenir durur Seni kavurmadan ateşinde Eremezsin hiçbir doğru zirvesine Göremezsin asla Tadamazsın da O bitmez umudun ışığının doğduğu Yeri.. Ufukta ki doğan Güzelliği….
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yaşam Bazen Acıdır şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yaşam Bazen Acıdır şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aslında yaşam her zaman acı ancak biz hep tatlı yanını görmek ve hissetmek isteriz. En basit örneği, geçen bir gün sonrası ömürden yine bir gün gittiği için kaçımız üzülürüz? Değil mi?
Çok teşekkürler ederim saygılarımı ilettim..güzel yorum için ayrıca teşekkürler Fakat yaşamda acı vardır çekmekse düşen oda mutluluk gibi yaşanmalıdır kaçmak neye çaredirki
Yaşam bazen acıdır düğümlenir içinde damlalar Çaresiz kalırsın ellerin avuçlarında erir Kaçan kıvılcımlar sarar bedenini Hiçbir durakta indirmez bindiğin otobüsler Çaresizlik akar şah damarlarına Koş Yürümeden Seni bekler Uçmayı yeni öğrenen kuşlar Durduğunda düşeceksin her kanat yarasında Aklını sar benliğine sarmalasa da acılar Yaşamın düz ovasında Rüzgârlara tutunmadan Çıkamazsın Unutma Ah ne derinine iner akşamların Görünmez çığlıkları karanlığın Söyle Susma seni bekler sözlerin mat olmuş şahları Yaşamda acı da vardır Mutluluğun ardı acıysa acının ardıda Yaşamdır Zıt kutupları bekleyen Çekim alanında sürüklenir durur Seni kavurmadan ateşinde Eremezsin hiçbir doğru zirvesine Göremezsin asla Tadamazsın da O bitmez umudun ışığının doğduğu Yeri.. Ufukta ki doğan Güzelliği…. _____
Dökülmüş inciler kaleminizden dizelere çok güzeldi ...Yüreğinizde sevgiler daim olsun,
Koş Yürümeden Seni bekler Uçmayı yeni öğrenen kuşlar Durduğunda düşeceksin her kanat yarasında Aklını sar benliğine sarmalasa da acılar Yaşamın düz ovasında Rüzgârlara tutunmadan Çıkamazsın Unutma Ah ne derinine iner akşamların Görünmez çığlıkları karanlığın Söyle Susma seni bekler sözlerin mat olmuş şahları Yaşamda acı da vardır Mutluluğun ardı acıysa acının ardıda Yaşamdır Zıt kutupları bekleyen Çekim alanında sürüklenir durur Seni kavurmadan ateşinde Eremezsin hiçbir doğru zirvesine Göremezsin asla Tadamazsın da O bitmez umudun ışığının doğduğu Yeri.. Ufukta ki doğan Güzelliği….
Hangi ortamda ve duygusallıkta yazdın bu şiiri. İlmek ilmek içinden bir şeyler sökülmüş adeta. Sevgilerimle.....
güzel yorum için tşkkürler ederim..hangi duygu halinde derseniz yaşamın an olduğunu anladığim bir zaman geçmişinde vede umutların sen istemedığin sürece sana ulaşmayacağinı öğrendığim bir mevsımde..saygılar..
Susma seni bekler sözlerin mat olmuş şahları Yaşamda acı da vardır Mutluluğun ardı acıysa acının ardıda Yaşamdır Zıt kutupları bekleyen Çekim alanında sürüklenir durur Seni kavurmadan ateşinde Eremezsin hiçbir doğru zirvesine Göremezsin asla Tadamazsın da O bitmez umudun ışığının doğduğu Yeri.. Ufukta ki doğan Güzelliği….
İnce temalı bu güzel şiiri ve şairini kutluyorum Ufun asla kararmasın nice güzellikleri görmeye devam etme temennisiyle...
Cok güzeldi dost, yüreginize saglik...