sanadır bu yangın... küllerimle tutuştuğum sevginle alevlenip, dumanınla buluştuğum yolunda yürümekten yorulduğum. sanadır sevdamın tek şikayeti yıllar zalim olsada ne olur unutma beni...
sanadır bu hasret gözlerine vurulduğum aşkıyla çağlayıp hazanıyla durulduğum artık sevdan dur diyor gönlümün dizginlerine kaderimi bile aldı ellerine bu yürek senindir artık, bu can senin eğer bulmuşsa yolunu buda senin eserin ne git de ne de gitmeme izin ver al yüreğimin anahtarını, gönül gözünle açıver varlığın mutluluktur ey yar...yokluğun keder mızraklar sapla yüreğime dolsun miyadım olursa bu sevda yolunda sana yanlışım sanadır bu yangın ve yokoluş mucize sevgindeymiş, işte o gün seninle yaratıldı bu doğuş tut beni uçurumlar almadan ölümlere gir gönlüme sevdiceğim, bu can sana amade...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
sanadır yangınım... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
sanadır yangınım... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sanadır bu yangın... küllerimle tutuştuğum sevginle alevlenip, dumanınla buluştuğum yolunda yürümekten yorulduğum. sanadır sevdamın tek şikayeti yıllar zalim olsada ne olur unutma beni...
Güzel dizelerinizi yürekten kutluyorum. Saygı ve selamlarımla.
mucize sevgindeymiş, işte o gün seninle yaratıldı bu doğuş tut beni uçurumlar almadan ölümlere gir gönlüme sevdiceğim, bu can sana amade... ================== Değerli Şair Dost, Çok güzel Satırlardı . Yürekten Tebrikler ..
İlhamınız coşkulu, gönlünüz heyecanlı ve kaleminiz kavi olsun...
...................................... Saygı ve selamla..