Göbeği kesik bir nisanmış Yağmur yağıyormuş şeftali çiçeklerine Ele avuca sığmazmışım Ebem/kuşağını dolayınca ellerime Sızarmışım
Aklımda
Kirpiklerim kökünden nasıl tütsülenmiş Saniyede kaç debi edermiş göz firarı damla Ve hangi beyin bedeninden ağır gelir Hangi karınca istilayı üstlenirmiş…
Aklımda dedim ya Aklımın da başımdan çıkıp gitmek isteyişi Hakeza sökülünce kalbimin yamalı dikişleri Aklım doluyor buhranıma bulandırma !
Aklımda dedim çocuk ! Aklımda Kulağımda annemin sesi Boyundan hızlı büyürse hayallerin O vakit ladeslenirsin dememiş miydi
O gün bugündür Aklımdasın Bir yalan söyle şimdi bana kocaman Ama annem duymasın
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Lades şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Lades şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bazen geç kalıyorum şiirlere ve sayfaya gelip de böyle güzel dizeleri okuyunca zamanında okuyamadığım için hayıflanıyorum. Ama yine de kaçırmış saymıyorum kendimi, yüreğinize sağlık tebriklerim gönül dolusu.
Kirpiklerim kökünden nasıl tütsülenmiş Saniyede kaç debi edermiş göz firarı damla Ve hangi beyin bedeninden ağır gelir Hangi karınca istilayı üstlenirmiş…
Aklımda dedim ya Aklımın da başımdan çıkıp gitmek isteyişi Hakeza sökülünce kalbimin yamalı dikişleri Aklım doluyor buhranıma bulandırma !
Aklımda dedim çocuk ! Aklımda Kulağımda annemin sesi Boyundan hızlı büyürse hayallerin O vakit ladeslenirsin dememiş miydi
Bir 23 Nisan sabahı güzel bir gönül sununuzu okudum Özlem Pala. Sevgilerimle....
Merhaba Özlem hanim, bu güzel siirinizi zevkle okudum...tebriklerimi biraktim siir dolu gönlünüze...ilham perileriniz hic ayrilmasin gönül selinizden..sevgilerimle
yesilsu tarafından 4/18/2009 11:48:37 PM zamanında düzenlenmiştir.