zamansızdı; herşey nasıl oldu bitti bir türlü anlamadım ağladım sensizliğe bu günüme sadece kendim için değil senin içinde ağladım karşımda değildin artık yokluğun içimi yaktı zaman bilmezmiydin bu yürek sensiz olmaz dayanırmı sandın sensizliğe umutsuzluğa sevgisizliğe gitme gitme kal bir tanem yokluğun kuvurmasın beni elbet kavuşurum kavuşurum sana ama bu sefer ben olmam hayal kırıklığı yaşarsın ağlarsın sende benim gibi benim dayandığım gibi dayanamazsın aldanırsın aldatılırsın,durmadanda ağlarsın o zaman anlarsın benim çektikleri mi? sensizliğe nasıl bitap düştüğümü kır çiçekleri toplayamazsın güller toplayamazsın ellerine dikenler batar aslında dikenler senin yüreğine batar korkarsın yükseklere çıkamazsın korkundan dağın yamacına gelirsin ama düşmekten korkarsın o zaman anlarsın seni nasıl sevdiği mi? senin için nasıl gözyaşı döktüğü mü? zamanın benim için durduğunu ben senden uzaklaşmış olurum tekrar dağın yamacına gelirsin hayat sana bu sefer sıkıcı gelir çünkü artık ben yokumdur senin hayatında senin için gözyaşı dökmüyorumdur kuvuşurum sana kuvuşurum ama terk edişlerim sadece ve sadece zamansız olur............
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ZAMANSIZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ZAMANSIZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
her zaman terkedilen olmak değildir bize düşen gün gelir ne kadar sevsekte arkamıza bakmadan çeker gideriz ama bir yandan da yanar içimiz çünkü biliriz terkedilmenin acısını bırakılanın nasıl üzüleceğini neler çekeceğini...yapılan pişmanlıklar nasıl sıkar yüreğini insanın...bunu güsel anlatmışsınız yüreğine sağlık canım.....
aslında dikenler senin yüreğine batar korkarsın yükseklere çıkamazsın korkundan dağın yamacına gelirsin ama düşmekten korkarsın o zaman anlarsın seni nasıl sevdiği mi? senin için nasıl gözyaşı döktüğü mü? zamanın benim için durduğunu ben senden uzaklaşmış olurum tekrar dağın yamacına gelirsin hayat sana bu sefer sıkıcı gelir çünkü artık ben yokumdur senin hayatında senin için gözyaşı dökmüyorumdur kuvuşurum sana kuvuşurum ama terk edişlerim sadece ve sadece zamansız olur............
Güzel dizelerinizi yürekten kutluyorum. Saygı ve selamlarımla.
fizeleri tebrik ederim saygılar