Karanlıktı gökyüzü ey türkü gözlüm Senden ayrılmanın hüznü vardı gökyüzün de Nasıl biliyor severken ayrılığın hüznünü Eller miydi bize engel,sevgimize engel Ben artık daynamıyorum deyişlerinden anlamalıyımdım; Bu sevginin senin için bittiğini Ben de bir umut vardı,sevgimiz bitmeyecek diye Nasıl da aldanmışım meğer... Her sonsuz aşk gibi bizim de sevgimiz bitti işte Karanlıklar benim tek dostum oldu Beni bu hayatta bir tek karanlıklar yalnız bırakmadı Bırakmaz dediğim herkes gibi sen de beni yalnız bıraktın Ey sevgili,ey türkü gözlüm Bu mu olacaktı bizim sonumuz; severken ayrılmak Karanlıklara mahkum olmak,karanlıklara sığınmak Biliyorum şimdi seninde benim gibi için yanıyor Sen de benim gibi karanlıklara sığınmışsındır, Senin de benim gibi tek dostun karanlıklar olmuştur Biliyorum sen de beni düşünüyorsun,karanlıklara beni anlatıyorsun Derdini ona anlatıyorsundur Yalanlarda yoktu aramızda Neden bitti diye düşünmek yerine sevgimizi yüceleştirseydik Ama biliyorum ki artık sende olmayacaksın bende Beni yalnızlığa ve karanlıklara bırakmışsın Elveda demeden ayrılmak; en acı buydu benim için Olmadı be güzelim diyemedin mi bana Bunu da mı bana çok gördün türkü gözlüm Ama senin yapamadığını ben yapacağım Elveda türkü gözlüm, Sonsuzluğu,mutlu günlerimizi sana bırakıyorum Elveda türkü gözlüm, Yanında ben olmasam da karanlıkları sana bırakıyorum Bizim sırdaşım artık onlar; onları da beni bıraktığın gibi bırakma sakın...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KARANLIK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KARANLIK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sonsuzluğu,mutlu günlerimizi sana bırakıyorum Elveda türkü gözlüm, Yanında ben olmasam da karanlıkları sana bırakıyorum Bizim sırdaşım artık onlar; onları da beni bıraktığın gibi bırakma sakın...
Güzeldi şiiriniz. Tebrik ediyorum. Saygı ve selamlarımla.
Elveda türkü gözlüm,
Yanında ben olmasam da karanlıkları sana bırakıyorum
Bizim sırdaşım artık onlar; onları da beni bıraktığın gibi bırakma sakın...
Güzeldi şiiriniz. Tebrik ediyorum.
Saygı ve selamlarımla.