bu şiiri beni kalleşçe sırtımdan vuran arkadaşım adına yazdım
kaderde senden ayrılmakta varmış her günüm de,her gecem de ağlamakta varmış, sana verdiğim sözü tutamamakta varmış seni sende severken unutmakta varmış yıpranmış fotoğraflar artık neye yarar maziyi unutup geleceği anmak neye yarar sen beni unutmuşken,benim seni hatırlamam neye yarar sen benden gittikten sonra arkadaşlık neye yarar aldandım seni kendime arkadaş saydım geçmişi unutup geleceğe pencere açtım sen ne yaptın arkadaş pencere mi kapattın, seni ben kendime nasıl arkadaş saydım yalanmış söylediklerinin hepsi yalanmış; yine bir sözüne inandım kendimi unuttum safım diye yine benimle oyun oynadın; ucu yırtılmış mektuplarının hepsi yalanmış; arkadaş dedim seni bağrıma bastım seni sende severken sen kalleşlik yaptın; hala inanamıyorum kendime; ben seni kendime nasıl arkadaş saydım........
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ARKADAŞ(2) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ARKADAŞ(2) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
BUNLARI KAFANA TAKMA BE ARKADAŞ BOŞ ŞEYLERLE HEMEN VEDALAŞ SEN GERÇEK DOSTLARA YAKLAŞ ARTIK TOPARLAN YAVAŞ YAVAŞ
İNSANIN HAYATINDAN ÇOK OLAYLAR GEÇER O ANDA BU OLAYLAR İNSANI GERÇEKTEN ÇOK ÜZER AMA ZAMAN BİR SU GİBİ AKIP GİDEER ACILAR İNSANI OLGUN İNSAN EDER
ÖNEMLİ OLAN BU OLAYLARDAN KENDİMİZE DERS ÇIKARABİLMEKTİR HANİ DERLER YA BİN NASİHATTEN BİR MUSİBET DAHA HAYIRLIDIR DİYE YANİ BUNU BOŞA SÖYLEMESELER GEREK ÖNEMLİ OLAN GEÇMİŞTEN İBRET ALIP GELECEĞİMİZİ GÜZELLİKLER İÇİNDE YAŞAMAKTIR!.... EN İÇTEN SEVGİ VE SELAMLARIMLA
uzak ufuklar tarafından 5/2/2009 2:32:23 PM zamanında düzenlenmiştir.
yalanmış söylediklerinin hepsi yalanmış; yine bir sözüne inandım kendimi unuttum safım diye yine benimle oyun oynadın; ucu yırtılmış mektuplarının hepsi yalanmış; arkadaş dedim seni bağrıma bastım seni sende severken sen kalleşlik yaptın; hala inanamıyorum kendime; ben seni kendime nasıl arkadaş saydım........
Güzel dizelerinizi yürekten kutluyorum. Saygı ve selamlarımla.
yalanmış söylediklerinin hepsi yalanmış; yine bir sözüne inandım kendimi unuttum safım diye yine benimle oyun oynadın; ucu yırtılmış mektuplarının hepsi yalanmış; arkadaş dedim seni bağrıma bastım seni sende severken sen kalleşlik yaptın; hala inanamıyorum kendime; ben seni kendime nasıl arkadaş saydım........
Anlamlı dizelerdi.Gerçek arkadaş vefalarla dolu olmalı,sizi üzmüş sanırım,yüreğinize işlemiş.Gönülden tebrikler.
BOŞ ŞEYLERLE HEMEN VEDALAŞ
SEN GERÇEK DOSTLARA YAKLAŞ
ARTIK TOPARLAN YAVAŞ YAVAŞ
İNSANIN HAYATINDAN ÇOK OLAYLAR GEÇER
O ANDA BU OLAYLAR İNSANI GERÇEKTEN ÇOK ÜZER
AMA ZAMAN BİR SU GİBİ AKIP GİDEER
ACILAR İNSANI OLGUN İNSAN EDER
ÖNEMLİ OLAN BU OLAYLARDAN KENDİMİZE DERS ÇIKARABİLMEKTİR HANİ DERLER YA BİN NASİHATTEN BİR MUSİBET DAHA HAYIRLIDIR DİYE YANİ BUNU BOŞA SÖYLEMESELER GEREK ÖNEMLİ OLAN GEÇMİŞTEN İBRET ALIP GELECEĞİMİZİ GÜZELLİKLER İÇİNDE YAŞAMAKTIR!.... EN İÇTEN SEVGİ VE SELAMLARIMLA
uzak ufuklar tarafından 5/2/2009 2:32:23 PM zamanında düzenlenmiştir.