(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ARAMIZDA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ARAMIZDA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Anlıyorum Sizi her iyilik iyi niyet içermez. ben sizin yazdığınızz yardımı dıyım iyilik için uyardığınızı biliyorum. Ama bu konuda çok haklısınız çok güzel olmuş olmayan bir şeyede demek cıdden gerçek olmayan bir şeyı kabul etme anlamındadır herkes sizin gibi bilgıyı olumlu sunsa karşısındakine bu dünya belkide isyansız hoş görüyle yaşanıp gidebilirdi))ama ben çok iyi bilirim sen de nesin manasında yapılan hiç bir iyilkte yer almadım almayacamda ..burda çok ilginç bir şey gördüm mesela bazı yorumlar biliniyorki usdatlar yanlış olan yeri kopilıyor veya güzel olan yeri kopiliyor bu çok güzel bir şey o zaman anlıyorsunuzki burası olmuş burasıda olmamış buraya çalışmam lazım bu sitede bunu gördum sağ-olun her zaman iyilik içeren eleştirilerinizi beklerim sağ-lıkla vede saygılayla kalın..
Elbette, Kimse kusursuz değildir can. Önemli olan yapılan uyarılardan birşeyler öğrenebilmektir. Burada şiirlerimizi paylaşmamızdaki asıl amaç da bu dur aslında. Yoksa bravo, çok güzel olmuş deyip geçmek şaire hakarettir çoğu kez. Sevgiler yüreğinize olsun. Güzel paylaşımlarda görüşmek dileklerimle.
)))Tmm düzelttim bügünlük not ekside sanırım hocam..ben öyle yazmışım öyle de kalmış Okadarda benim için önemli değill çok kötü olmadıktan sonra hatalar))daha düne kadar çok dıkkat ederdim hep hatasız yaşamak..ama gerek yokmuş )))usdat ufak hatalar olacaktır..yazım hatalarıda olacaktır hayat kimi hatasız saklamışki bağrında saygılar..
Rüzgardır gönlüme dokunuşları Ay ışığında saklanan hasretinin Ürkek bir kapı aralığın da Umut hala sıcak kalır aramız da CANIM TÜRKÜ ADI GİBİ ENFES DİZELER YAZAN DEĞERLİ ŞİİR DOSTUM ÇOK GÜZEL DİZELER OKUDUM TEBRİK EDERİM YÜREĞİNE SAGLIK KALEMİN DAİM OLSUN SAYGILARIMLA ZARALICAN
Ürkek bir kapı aralığın da(aralığında)
Sokakların her adımın da(adımında) yuvarlanan
Şiirinizi okudum hoşluk var elbet şiirnizde; ama şiirn bazı yerlerinde klavyenin kurbanı olmuşsunuz nitekim benim de başıma sıklıkla gelir bu olay
yüreğiniz yüreğimiz...