(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şiir Kotarır Şair şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şiir Kotarır Şair şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Modern şiirin en güzel örneklerini sunan, kelimeleri mükemmel dansettiren usta kalem sayfanda olmaktan onur duydum. Selam ve saygılarımla. Seçimler nedeniyle uzun zamandır sayfana uğrayamadım. Özür.
seyirsiz perdelere yazılmam ufuk gererim aya doruk biçerim görülür
içimde yeni limanlar salınır emeğin erki temizler denizi taşır şairim sabrım hepinizi
imbiğim dolar düş damıtırım katıksız şairim şiir dağıtırım teknem alem mayam kalem. ............................................ şair şiir yazarken yoluda açmalı gelecegin heybesine bereket topraktadır taman ama merhamet insandadır çok sey ögrenecegim sayfa ve degerli bir şair tınısı şiir
yaşamı, toplumu, değerlerimizi her şeyimizi sünger gibi emen bir beyin... bunları ölümsüzleştiren bir kalem... uzay karanlığında ve boşluğundaki bir güneş... veya sizin dediğiniz gibi bir kardelen...
kitapların birikime, birikimin beyin, yürek, dil, süzgeçlerinden geçip şiire dönüşümünü çok iyi anlatmışsınız hocam...
içimde yeni limanlar salınır emeğin erki temizler denizi taşır şairim sabrım hepinizi
imbiğim dolar düş damıtırım katıksız şairim şiir dağıtırım teknem alem mayam kalem.
---------------------------------------- duyarlı bir yürekten dökülen "tekneniz ve mayanız" hiç eksilmesin sağlıkllar diliyorum o güzel yüreğinize. kaleminiz kıılmazsın ve şiirlere yansısın duygularınız. teşekkürler
şiirim ve şairim birlikteyim her şeydir şair şiir her şeydir darağacından öteye geçer şiir darağacına götürür ve oradan alır şair mayam şiirdir her zaman bu olacak tebrikler hocam
Şairin soyut güçlerin somutlaştırılması, yani betimle müthiş... Bir kişinin "Yahu Hocam Şair nedir, nasıl olunur?" diye sorduğunda anlamına dolgun bir cevap olmuş şiiriniz. Ve şiire eklemişsiniz kendinizi ve hümanizmanızı. Yalnız bu ikinci Şair olmak ve Şairlik adına şiiriniz birincisinden daha dolgun daha zahmetli ve oturmuş bir betimleme ile çıktı karşımıza...
Elinize, Emeğinize, Kaleminize sağlık Hocam...
meco tarafından 4/7/2009 12:03:48 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sayın Hocam böyle güzel ve özgün eserlerle karşılaşmak beni ziyadesiyle memnun ediyor iyi ki varsınız İç içe manalar okudukça derinleşen bir şiir .Saygımla...
''taşır şairim sabrım hepinizi'' şiir yamayı önererek bizi de böyle güzel bir etkinliğin içine sokyunuz.gerçekten şairlik sabır işi...sizi günlerce bir sözcüğe takılıp kalmışken görüyorum.hangi anlam daha iyi olur hangisi daha vurgu verir diye sabırla sözcükleri inceliyorsunuz.bize de bunu aşılıyorsunuz.biz de sabırla beraber daha güzel eserler ortaya koyuyoruz..., emeğinize sağlık... tebrikler... Gülce Göçer balaban Kent Şairleri
şair... kuru bir daldan binlerce anlam... bir kadının arkasından, hayatın acımasızlığından, görülmeyen hatalardan yaşamdan yaşanmayandan bahsetmek şiirlerde... hayal dünyanı paylaşmak okurlar ile. zihinden özenle seçmek sözcükleri, saatlerce emek emek emek...durmak ve bakmak şiire emeğine. sabrın doruğunu gezmek bir kere.işte şiir işte şair... şiir yaşam biçimi değildir, şiir zaten yaşamdır.yaşayanındır.
hocam her dize de bir tur attım belleğimde bir daha bir daha... kaleminize yüreğinize sağlık hocam...
sevgili hocam, müthiş benzetmeler, nefis şairane sözcükler, size özgü benzersiz kurgu ve müthiş bir dil zenginliği!!!
sizinle çalışmak hem çok keyifli, hem de zor; çünkü, bize anlatırken de yazar gibi konuşuyorsunuz ve bize yorumlar yaptırıyorsunuz, kitap okutuyorsunuz, şiir yazdırıyorsunuz, sağolun güzel hocam!!!
Bu şiir için size çok teşekkür ediyorum, yoluma ışık tutuyor tüm şiirleriniz, kaleminiz kalıcı olsun can hocam.
Sözcükler dünyalar geziyor, betimleme kalıplarının yürek okşamasının yanı sıra, her kıta birbirine sımsıkı bağlanmış, tek sözcüğü kımıldatamıyorsunuz!!!
'her yanı şiir' dersiniz ya sevgili hocam, işte bu!!!
Ayaktayım hocam, sahneden alkışlıyorum can hocam, kaleminizin mürekkebi asla kurumasın, hep yazın, hep!!!!!!!!