(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
son iki dizede ortak yüklem kullanılmasından kaynaklanan bir anlatım hatası var sanki (oldum) şiirlerinizde lirik konuları pek işlemiyorsunuz.Bu yüzden daha uzun yazmanızı isterdim.Saygılarımla...
Öncelikle tebrikler, güzel dizeler. Fakat bir noktaya takıldım: Düşüncelerim senin, Bense düşüncelerimin esiri oldum...
Burdaki mana düşüncelerim senin oldu, ben düşüncelerimin esiri oldum şeklinde. Ancak "düşüncelerim senin oldum" gibi bir anlam çıkıyor virgül sebebiyle. Virgül yerine nokta konsa ve "bense" "ben" şeklinde değişirse daha doğru olur kanaatindeyim. Sevgiyle kalın...
Kısa dörtlüğe derin anlam yüklemek usta işi. Tam size göre sevgili Çınar Göle. Nelerin esiri olmuyoruz ki, burda esir olan kelimlere, sayenizde... Sevgimle...
"nereden gördüm seni" mısrası sitem ve sanki biraz da pişmanlık yüklese de anlamına , aslında "iyi ki gördüm" diyor okuyana.
Aşkın esiri olmaktan hem memnun hem de şikayetçi olmak bana Fuzuli'yi anımsattı. her ne kadar onun şiirlerindeki aşk, ilahi olsa da... Çünkü o, aşkı değil aşkın ızdırabını severdi.
kutlarım sayın hocam, güzel bir tat bıraktı şiiriniz.
Nereden gördüm seni, Gördüğüm günden beri Düşüncelerim senin, Bense düşüncelerimin esiri oldum...
şiirinizi okuyunca ' bana sen lazımsın' şarkısı geldi aklıma sözlerini mırıldanıyorum şimdi. ve diyorum ki sevgi varsa esir olmalı düşüncelere ,buna değer. yaşamalı yaşamalı