Bir tül örtülü yatakta gördüm seni ilk kez Lolita.. İnceciktin… Tazeydin Sevdim… Seviverdim seni Güneşin kızı Lolita. Bu uzun sarı saçları güneşten mi çaldın? Nedir o kâlbinin üstündeki kalp ? Sana bir kurban yetmez mi? Sevenleri, niçin kendine kurban ettin? Yetmez mi sana, bir mezar Lolita? Veya ikimize.. Mezar üstüne, mezar kurdun o kalpten, Mezarını geniş yaptır Lolita. Günahlarını düşündün mü..? Öldü o eskiden; iki buçuğa günah çıkartan papaz.. Kurtuluş yok, yalnızlıktan bebeğim. Belki; yine ben gelirim, seni sarmaya Herkesin terk ettiği istasyonda, Beraber yatarız üşüdüğün zamanlar sarmaş, dolaş.. Uzun saçların yorganımız, Kollarının arası yatak olur.. Sen altta, ben üstte, Yapayalnız… Kıskansın mezarda etrafımızı saran haşarat bizi .. Sen bende… Ben, sende. Üst üste, alt alta, kucak kucağa Lolita. Öldük mü, sen ve ben söyle Lolita? Güneş rengini vermesin.. Senin saçların güneş. Dalgalar senden esiyor Aşklar, ışıklar sende can bulmakta.. Varsın gemi bacalarındaki duman, Senin hikâyeni yazsın.. Kırılan son plakta, kuşlarda senin sözlerin.. Masamdaki soluk çizgiler seni yazıyor Yarım kadehimde sen varsın Her çatal ucunda, Çiğ köftemle, kanıma karışan.. Ötesi var mı? Her açtığım kapıda sen.. İnan, aynalara bakamaz oldum Lolita’m seni görmekten. Her şey sende… Yalnız ben, sende değilim Lolita. Benim türkülerim… Yaşlarım Lolita.. Dünya, dünya içinde, ya sen nerdesin? Kızaran gözlerin kanı, Bahçesiz baharın çiçeği Lolita…
Suat TUTAK 06. 04. 1966 Isparta ( Asker iken yazıldı )
NOT: Suat TUTAK’ın Sevgi Bakçesi adlı ilk şiir kitabından. s, 36
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
L O L İ T A … (Şiirlerim) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
L O L İ T A … (Şiirlerim) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
namık cem