Öpülesi ellerine uzandım öğretmenim Yüzümde, gözümde, Saçlarımda yaşamak, Yaşatmak istedim öğretmenim. Elime kalemi aldıkça, Kâğıtlara bir şeyler karaladıkça, Yazılmış satırları okudukça, Sen canlanırsın gözümde öğretmenim. Ne zaman bir öğrenciye baksam, Okul şarkıları dinlesem, Düşen bir çocuğu kucaklasam, Seni yaşarım öğretmenim.. Satır satır solmuş mektupların, Renklerini yitirmiş yaprakların, Sevgiye uzanıp, bağlanan yolların.. Sonunda sen varsın öğretmenim. Kulaklara gelen umut türküsünde, Çocuklara söylenen ninnilerin bestesinde, Sonu gelmeyen sevgilerin de ötesinde, Yine, sen varsın öğretmenim. Mutsuz, mutlu olacaksa bir gün, Tüm acılar dinecekse bir gün, Düşmanlar dost olacaksa bir gün.. O sabahın güneşi, sensin öğretmenim.
04. 10. 1979 Suat TUTAK Saat: 22.35 / SÖKE
NOT : Bu şiir şair Suat TUTAK’ ın SEVGİ BAHÇESİ adlı ilk şiir kitabından alındi.s-1
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖĞRETMENİM… (Şiirlerim) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖĞRETMENİM… (Şiirlerim) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ÜSTADIM.. SAYENİZDE BU GECE İLK ÖĞRETMENİM SÜLEYMAN HOCAMI HATIRLADIM.. VE O GÜNLERİME DALDIM BİR AN.. KİMBİLİR MEZARI ŞİMDİ NERDEDİR.. KEŞKE BİLİYOR OLSAYDIM KEŞKEEE... TOPRAĞINA YÜZ SÜRÜPTE ONDAN AF DİLERDİM..