(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Vuslat Yolcusu şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Vuslat Yolcusu şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her bahar neşvesinde, ilahi bir ahenk; Gözlerimde onun gölgesi renk renk… ..................................................... Gördüğümüz her rengin, O' nun bir sureti olduğu noktasında, yanınızdayım. Tebrikler.
Her bahar neşvesinde, ilahi bir ahenk; Gözlerimde onun gölgesi renk renk… Lif lif içime işlenmiş vuslat yolu; Bu yüreğim senin sevginle dolu…
Dilimde bir ölümsüzlük bestesi; Ta uzaklardan duyulan, visalin sesi… Arayışım her daim ötenin ötesi; Budur vuslat yolcusunun asıl meselesi… ///////////////// çok güzeldi çok çok beğendim
Her bahar neşvesinde, ilahi bir ahenk; Gözlerimde onun gölgesi renk renk… Lif lif içime işlenmiş vuslat yolu; Bu yüreğim senin sevginle dolu…
Dilimde bir ölümsüzlük bestesi; Ta uzaklardan duyulan, visalin sesi… Arayışım her daim ötenin ötesi; Budur vuslat yolcusunun asıl meselesi TEBRİKLER...YÜREĞİNE SAĞLIK..
Her bahar neşvesinde, ilahi bir ahenk; Gözlerimde onun gölgesi renk renk… Lif lif içime işlenmiş vuslat yolu; Bu yüreğim senin sevginle....Dizeleri niz o kadar etkili ki, şiir size yakışıyor.Kaleminiz hiç susmasın.
Dilimde bir ölümsüzlük bestesi; Ta uzaklardan duyulan, visalin sesi… Arayışım her daim ötenin ötesi; Budur vuslat yolcusunun asıl meselesi… TEBRİKLER GÜZEL BİR ŞİİR OKUDUM
Arayışım her daim ötenin ötesi; Budur vuslat yolcusunun asıl meselesi…
Vuslat yolcusunun asıl meselesi bence zaman o zamanı iyi kurmalı ki,daha fazla gün ışığı kalsın insanlara, daha fazla yaşam güzel dizelerdi dostum,sevgilerimle...
Gözlerimde onun gölgesi renk renk…
.....................................................
Gördüğümüz her rengin, O' nun bir sureti olduğu noktasında, yanınızdayım.
Tebrikler.